بیوگرافی میا تریپلتون دختر کیت وینسلت

شنبه 22 مهر 1402 بیوگرافی
بیوگرافی میا تریپلتون

بیوگرافی میا تریپلتون

نام : میا هانی تریپلتون

متولد: ۱۲ اکتبر ۲۰۰۰ ‏(۲۲ سال)

محل تولد:لندن، انگلستان

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۲۰۱۴–اکنون

کارهای برجسته: «من روث هستم»

والدین:کیت وینسلت/جیم تریپلتون

حرفه:بازیگر

دین:مسیحیت

ملیت:بریتانیایی

بیوگرافی میا تریپلتون

بیوگرافی میا تریپلتون

میا تریپلتون کیست

میا هانی تریپلتون بازیگر بریتانیایی است. او دختر کیت وینسلت، بازیگر برندهٔ جایزهٔ اسکار، و جیم تریپلتون، کارگردان است.

میا تریپلتون متولد چه سالی است

میا هانی تریپلتون در ۱۲ اکتبر ۲۰۰۰ در لندن به دنیا آمد.

 

خانواده میا تریپلتون

مادرش، بازیگر کیت وینسلت و پدرش، کارگردان جیم تریپلتون است.والدین او در سال ۲۰۰۱ از یکدیگر طلاق گرفتند.میا سه خواهر و برادر ناتنی دارد. یکی از طرف پدرش (اسکایلر تریپلتون) و دو نفر از طرف مادرش. دو فرزند دیگر کیت وینسلت جو آلفی وینسلت مندز و بیر بلیز وینسلت هستند.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سن 18 سالگی، میا از مادرش پرسید که آیا می تواند حرفه بازیگری خود را شروع کند. او سپس راه مادرش را در صنعت سینما و تلویزیون دنبال کرد

 

بیوگرافی میا تریپلتون

بیوگرافی میا تریپلتون

زندگی و حرفه میا تریپلتون:

میا تریپلتون در لندن، انگلستان به دنیا آمد. او در سال ۲۰۱۴ اولین حضور خود را در فیلم «هرج‌ومرج کوچک» (۲۰۱۴) به کارگردانی آنتونی کامپبل-لاک نقش کوتاهی داشت. در سال ۲۰۱۶، او در فیلم «هیچکاک» (۲۰۱۶) به کارگردانی سوزان بی. سونتین در نقش دختر زنی که توسط آلفرد هیچکاک به عنوان الهام‌بخش شخصیت مارنی در فیلم «مارنی» (۱۹۶۴) استفاده می‌شود، بازی کرد.

تریپلتون در سال ۲۰۲۲ در فیلم «من هستم» (۲۰۲۲) به کارگردانی مادرش، کیت وینسلت، در کنار وینسلت و سوزان ساراندون بازی کرد. این فیلم داستان یک زن جوان را روایت می‌کند که با اختلال اضطراب اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند. تریپلتون برای بازی در این فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم ساندنس شد.

 

علاقه میا تریپلتون به بازیگری

میا در سنین جوانی علاقه شدیدی به بازیگری و هنرهای نمایشی نشان داد. او که در محیطی احاطه شده توسط صنعت سینما بزرگ شد، از سنین پایین در معرض پیچیدگی های بازیگری و داستان گویی قرار گرفت. این تربیت بدون شک نقش بسزایی در شکل گیری اشتیاق او به بازیگری داشت. اولین حضور میا روی پرده بزرگ در سال 2022 اتفاق افتاد، زمانی که او در یک فیلم مستقل مورد تحسین منتقدان نقش آفرینی کرد. بازی او در این فیلم تحسین گسترده ای را از سوی منتقدان و تماشاگران به همراه داشت. میا با استعداد ذاتی، گستره بیانی و حضور فریبنده‌اش ثابت کرد که در دنیای بازیگری نیرویی است که باید به آن حساب کرد.

میا تریپلتون علاوه بر تلاش های بازیگری، به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش نیز شناخته شده است. او فعالانه از سازمان‌های خیریه مختلف حمایت می‌کند و از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی برای اهداف مهم اجتماعی استفاده می‌کند. فداکاری او برای ایجاد تأثیر مثبت فراتر از حوزه بازیگری نشان دهنده دلسوزی و تعهد او برای ایجاد تغییر در جهان است.

همانطور که میا ترپلتون به عنوان یک بازیگر به رشد خود ادامه می دهد، آینده او در صنعت سرگرمی بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. او با استعداد، اراده و حمایت والدین سرشناسش آماده است تا اثری ماندگار در دنیای سینما به جای بگذارد. مخاطبان مشتاقانه پروژه‌های آینده او را پیش‌بینی می‌کنند و مشتاقانه منتظر ادامه موفقیت او هستند، زیرا او سفر خود را به عنوان یک ستاره در حال ظهور آغاز می‌کند.

 

بیوگرافی میا تریپلتون

بیوگرافی میا تریپلتون

زندگی شخصی میا تریپلتون:

تریپلتون در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند. او در سال ۲۰۲۱ با جیمز هارپیر، بازیگر انگلیسی، نامزد شد.

میا تریپلتون در چه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بازی کرده است؟

در اینجا نگاهی به فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که بچه کیت وینسلت در آنها ظاهر شده است، می‌اندازیم. آشوب کوچک (2014) در نقش هلن سایه ها (2020) در نقش Alma Dangerous Liaisons (TBA) در نقش رز بادی اندازه گیری میا دختر کیت وینسلت در مجموعه Shadows.

فیلم‌شناسی میا تریپلتون :

هرج‌ومرج کوچک (۲۰۱۴)
هیچکاک (۲۰۱۶)
من هستم (۲۰۲۲)

جوایز و افتخارات میا تریپلتون:

نامزد جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم ساندنس (۲۰۲۲) برای فیلم «من هستم»

بیوگرافی مریلا زارعی

بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر توانمند سینمای ایران

 عایشه گل جوشکون

بیوگرافی عایشه گل جوشکون بازیگر و خواننده ترکیه ای

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا