بهترین برگرهای دنیا

دوشنبه 8 آبان 1402 آشپزی
بهترین برگرهای دنیا

همبرگر یکی از ساده‌ترین غذاها برای تهیه است، اما تهیه یک همبرگر عالی کار آسانی نیست. در این مقاله، چند رستوران برتر جهان را که همبرگرهای استثنایی ارائه می‌دهند معرفی می‌کنیم.

بهترین برگرهای دنیا

Au Cheval، ایالات متحده

برگر Au Cheval یکی از محبوب‌ترین و مورد تحسین‌ترین برگرهای جهان است. این همبرگر با نان خانگی، گوشت گاو با کیفیت بالا، ترشی بزرگ و سس تهیه می‌شود. نسبت گوشت به نان در این همبرگر کاملاً متعادل است و طعم آن بی‌نظیر است.

Au Cheval، ایالات متحده

برگر، اسکاتلند

گوشت پتی نان از سه برش مختلف گوشت گاو کهنه اسکاتلندی تهیه می‌شود. این همبرگر طعمی شیرین و آبدار دارد و با پنیر و پیاز سرخ شده ترکیبی فوق‌العاده است.

برگر، اسکاتلند
بونسن، ایرلند

بونسن یک رستوران همبرگر مینیمالیستی در دوبلین است که فقط سه نوع همبرگر، سه نوع سیب‌زمینی سرخ‌شده و سه گزینه نوشیدنی ارائه می‌دهد. همبرگرهای این رستوران با مواد باکیفیت و کمیت چشمگیر تهیه می‌شوند.

برگر و فراتر، انگلستان

برگر و فراتر یک رستوران همبرگر در لندن است که گوشت گاو خود را از مزرعه خود تامین می کند. این رستوران به تزئین گوشت گاو باکیفیت خود نیز اهمیت می دهد. به عنوان مثال، BBB (بیکن باتر برگر)، از یک پتی 90 روزه، دو تکه پنیر، بیکن دودی، پیاز و سس مایونز کره سوخته تشکیل شده است.

برگر جوینت، ایالات متحده

برگر جوینت، ایالات متحده

برگر جوینت یک رستوران همبرگر مخفی در نیویورک است. این رستوران در پشت پرده قرمزی در یک هتل شیک واقع شده است. همبرگرهای این رستوران از گوشت گاو Angus تهیه می شوند و با گرافیتی تزئین شده اند.

همبرگر Burger Joint

همبرگر Burger Joint

این رستوران‌ها همبرگرهای استثنایی ارائه می‌دهند که هر کدام طعم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر به دنبال یک همبرگر عالی هستید، حتماً یکی از این رستوران‌ها را امتحان کنید.

مشروب برگر، نیوزیلند

مشروب برگر، نیوزیلند

مشروب برگر یک رستوران همبرگر و بار در آوکلند، نیوزیلند است که به دلیل همبرگرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های قوی خود مشهور است. یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، اسموکی است که با بیکن دودی و پیاز دوغ تهیه می‌شود.

برگرمایستر، آلمان

برگرمایستر، آلمان

برگرمایستر یک رستوران همبرگر در برلین، آلمان است که در زیر یک پل در یک توالت عمومی سابق واقع شده است. این رستوران به خاطر همبرگرهای کلاسیک و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌اش شناخته شده است. یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، چیزبرگر است که با پنیر، گوجه فرنگی، کاهو و سس مایونز سرو می‌شود.

DB Bistro Moderne، ایالات متحده

DB Bistro Moderne، ایالات متحده

DB Bistro Moderne یک رستوران ستاره‌دار میشلین در نیویورک است که به خاطر همبرگرهای منحصربه‌فردش مشهور است. این همبرگرها با مواد باکیفیت و خلاقانه تهیه می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، همبرگر دنده کوتاه است که با دنده‌های کوتاه سرخ شده با شراب قرمز و فوی گراس پر شده است. این همبرگر با ترافل سیاه لوکس تزئین شده است که قیمت آن را به 150 دلار افزایش می دهد.

پیتزا فروشی امیلی، ایالات متحده

پیتزا فروشی امیلی، ایالات متحده

پیتزا فروشی امیلی در نیویورک به خاطر تنها همبرگر موجود در منوی خود مشهور است. این همبرگر از گوشت گاو 100% Angus تشکیل شده است و با سس کم ادویه و خیارشور خانگی سرو می شود. این رستوران روزانه فقط 25 همبرگر می فروشد، بنابراین باید زودتر بروید تا یکی از آنها را بدست آورید.

فرگبرگر، نیوزلند

فرگبرگر، نیوزلند

Fergburger در آوکلند، نیوزلند، به خاطر همبرگرهای بزرگ و پرحجم خود مشهور است. یکی از محبوب ترین گزینه ها، بیگ آل کلاسیک، شامل یک نان گوشت گاو نیوزیلندی به وزن سه چهارم پوند، بیکن، پنیر، سبزیجات، دو تخم مرغ و یک قاشق بزرگ آیولی است.

فلور، ایالات متحده

فلور، ایالات متحده

فلور، یک رستوران فرانسوی در نیویورک، یک همبرگر 5000 دلاری به نام فلور برگر را ارائه می دهد. این همبرگر از گوشت گاو کوبی و فوی گرای سرخ شده با سس ترافل تشکیل شده است و روی بریوش ترافل با کناره ای از ترافل سرو می شود. این همبرگر آنقدر گران است که فقط با رزرو قبلی قابل سفارش است.

فلیپین برگرز، سوئد

فلیپین برگرز، سوئد

فلیپین برگرز را می توان یکی از بنیانگذاران جنبش همبرگر در استکهلم دانست. این رستوران از سال 2012 در حال فعالیت است و به خاطر همبرگرهای خوشمزه و باکیفیت خود شناخته شده است. پتی‌های این همبرگرها نازک و پهن هستند تا پوسته‌ای ترد و قهوه‌ای طلایی ایجاد کنند. گوشت از گاوهای دانمارکی تهیه می‌شود و نان با دست ساخته می‌شود.

کوره بنزین، دانمارک

کوره بنزین، دانمارک

کوره بنزین یک رستوران همبرگر در کپنهاگ است که در یک پمپ بنزین سابق واقع شده است. این رستوران به خاطر همبرگرهای خوشمزه و خلاقانه خود شناخته شده است. همبرگرهای این رستوران با گوشت گاو ارگانیک درست می شوند و در نان های سیب زمینی سرو می شوند.

گراند برگر، پرتغال

بهترین برگرهای دنیا

گراند برگر، پرتغال

گراند برگر یک رستوران همبرگر در لیسبون است که به خاطر همبرگرهای بلک آنگوس خود شناخته شده است. این رستوران از گوشت گاو بلک آنگوس تایید شده استفاده می کند و همبرگرها را روی نان تازه سرو می کند.

منبع : MSN

کباب شامی اصفهانی در فر

دستور پخت کباب شامی اصفهانی در فر

سالاد انار/ طرز تهیه 3 نوع سالاد خوشمزه ی پاییزی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا