بذل و بخشش آقای «شانیکو»، پدیده اینستاگرامی روی اعصاب!

جمعه 30 شهریور 1397 چهره ها

روزنامه هفت صبح – فرید عطارزاده: دیگر ماجرا غیر قابل کنترل شده است. باور کنید. هر روز چهره های جدیدی از اینستاگرام بیرون می آید که گمان می بریم آخرین فاجعه هستند اما خب سخت در اشتباه هستیم و روز بعد با پدیده ای عجیب تر روبرو می شویم.

بذل و بخشش آقای شانیکو!

فعلا باید آقای «شاهین نیکوسرشت» که در شبکه های اجتماعی با نام «شانیکو» شناخته می شود را به عنوان جدیدترین اتفاق قلمداد کنیم. ماجرا زمانی در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شد که او با انتشار فیلمی در خودروی لوکس نشان داد که مثلا در حال کمک به دو نوجوان کم بضاعت است. او در این ویدئوی تاسف برانگیز می گوید: «من هدفم کمک است و اهل شوآف نیستم. از حالا به بعد این دو نوجوان تحت حمایت من هستند و به آنها کمک می کنم.»

بذل و بخشش آقای شانیکو!

او سپس دوربین گوشی خود را به سمت صندلی های عقب می برد که دو نوجوان سیه چرده نشسته اند و به هر کدام یک تراول 50 هزار تومانی می دهد.

بذل و بخشش آقای شانیکو!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

بذل و بخشش آقای شانیکو!

این ویدئو بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و کاربران به پیج او هجوم آوردند و مورد انتقاد قرارش دادند. آنها می گفتند این همه نمایش و شوآف چرا باید صورت بپذیرد و چرا تصاویر این دو نوجوان را نشان داده است.

بذل و بخشش آقای شانیکو!

با بالا گرفتن این انتقادها او ویدئوی جدیدی منتشر کرد که دوباره یکی از همان نوجوان های بخت برگشته را سوار خود کرده و در آن می گوید چرا مردم به انتقاد کرده اند! «شانیکو» در این فیلم می گوید هدفش کمک بوده و تصاویر آن پسرها را با اجازه خودشان منتشر کرده و تا ابد نیز آنها را حمایت می کند. سپس گوشی را به آن نوجوان می دهد و به او می گوید به همه بگو که خودت راضی بودی! آن نوجوان نیز با حالتی مغموم می گوید که از انتشار تصویرش راضی بوده و از آقا شاهین تشکر می کند…

بذل و بخشش آقای شانیکو!

این ماجرای آقای شانیکو بود که بعد از مورد عجیب «ساشا سبحانی» چشم مان به آن روشن شد. البته هنوز معلوم نیست ایشان نیز آقازاده هستند یا نه اما خب به نظر متمول اند. تصاویر اولیه او در اینستاگرام عموما فضایی شبیه به جوانان دیگر جویای نام (!) را دارد که باشگاه می روند و تفریحات کلاس بالا دارند.

بذل و بخشش آقای شانیکو!

از یک جایی به بعد ناگهان متوجه می شویم او خواننده شده است! اینکه چگونه و چطور را ما نمی دانیم. فقط می دانیم چند آهنگ تا حالا بیرون داده و خودش را یک خواننده قابل می داند. صفحه او عجایب دیگری نیز دارد. تقریبا هر هفته جایزه ای به افرادی که در صفحه اش کامنت گذاشته اند می دهد، آن هم اکثرا از جیب خودش. از گوشی موبایل گرفته تا سکه. البته برای چند شرکت نیز به عنوان مدل و سلبریتی تبلیغ می کند و از طرف آنها نیز جایزه می دهد.

بذل و بخشش آقای شانیکو!

او برای آن که صفحه اش یک میلیون نفر دنبال کننده گرفته، جنشی را ترتیب داده و کلیپی نیز برای آن ساخته است. کلیپی که همراه با بادیگاردهای درشت هیکل از خودروهای پورشه و ب ام و خود پیاده می شوند و به سمت مراسم می روند! او در توصیف خودش گفته است: «بعد از من هیچ کس تکرار نخواهد شد.»

بذل و بخشش آقای شانیکو!

مرجع: مجله برترینها

گفت و گو با «ادوارد اسنودن»؛ بزرگ‌ترین افشاگر قرن

در اینستای ستاره‌های خارجی؛ از ونتورث میلر تا سلفی شکیرا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا