با اقتدار وارد جمع دیگران شوید – موفقیت

جمعه 4 فروردین 1396 موفقیت

با اقتدار وارد جمع دیگران شوید,اعتماد به نفس داشتن,به خودت اعتماد کد,با اطمینان و اعتماد باش,با شخصیت بودن,انسان منحصر به فرد بودن,رازهای موفقیت
با اقتدار وارد جمع دیگران شوید

ایران مطلب : گاهی وقتها می خواهیم وارد جمعی از بزرگترها بشویم اما این ورود برای ما سخت است. چون خجالت می کشیم. بعضی از ما ممکن است در چنین شرایطی پشت  بزرگترها پنهان شویم و به کمک آنها وارد جمع شویم. تا با بزرگترهای دیگر شخصا روبرو نشویم.

 عده ای هم ممکن است با  سرتکان دادن به جای سلام کردن وارد شوند و  با کم حرفی از جلب توجه دیگران خودداری کنند.

 اما بعضی ها هم می توانند با اعتماد به نفس بالایی وارد جمع بشوند و با یکی یکی افراد دست داده و سلام و احوالپرسی کنند.

 شما چه احساسی دارید؟ آیا جزء کسانی هستید که اخم می کنند و بدون کمک دیگران نمی توانند لبخند بزنند؟

شاید خیلی ها اخم و دوری شما رو به حساب تکبر و بداخلاقی تون بگذارند. اما خودتون می دونید که اینطور نیست. شما اخم می کنید چون مشکلی توی دل خودتون احساس می کنید. شما از خودتون عصبانی و ناراحتید چون فکر می کنید شخصیت قابل توجهی نیستید. فکر می کنید شایستگی هاتون  از نظر دیگران مخفی مونده و کسی شما رو به حساب نمیاره. اما یه چیز رو در نظر داشته باشید: اینکه این احساسات، فقط توی ذهن و قلب شما هستند و دیگران از اونها بی خبرند. دیگران فقط رفتار ظاهری شما رو می بینند.
شما جذاب و خوب صحبت می کنید هر چند شبیه دیگران نباشه. شما فقط وقتی که ضعیف و بی انرژی برخورد می کنید، خوب به نظر نمیاین

هر آدمی یک انسان منحصر به فرده که هیچ کس دیگه ای توی دنیا مثل اون نیست. شما تواناییها و مهارتهایی دارید که هنوز خودتون هم ازش خبر ندارید. چرا به خاطر چیزهای الکی خودتونو دست کم می گیرید؟ هر چهره ای که داشته باشید، زیباست . زیبا بودن یه چیز ارثی نیست که به بعضی ها داده باشن و به بعضی ها نرسیده باشه. زیبایی یه هنره . هر آدمی با هر چهره و اندامی میتونه مناسب خودش تیپ و مدلی رو بکار ببره که بهش بیاد و زیبائیشو ظاهر کنه. هیچ چهره ای زشت نیست بلکه فقط بعضیها شلخته هستند و به آراستگی شون اهمیت نمی دن.

شما جذاب و خوب صحبت می کنید هر چند شبیه دیگران نباشه. شما فقط وقتی که ضعیف و بی انرژی برخورد می کنید، خوب به نظر نمیاین.

با اطمینان و اعتماد به شخصیت خودتون، وارد جمع دیگران بشید. فکر کنید همه به خاطر شما دور هم جمع شدن و فقط منتظر شما هستند. با چنین احساسی با دیگران برخورد کنید. لبخند بزنید و بلند سلام کنید و دستتون رو به سوی دیگران دراز کنید. همه شما رو دوست خواهند داشت و از دیدن شما انرژی مثبت خواهند گرفت. این احساس را درک خواهید کرد. فقط قدرت در کلام و لبخند بر لب را فراموش نکنید.

منبع : tebyan.net

منبع : ایران مطلب

صفحه کلید زندگی - موفقیت

زنان ثروتمند دنیای تکنولوژی (عکس) - موفقیت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا