بافتنی /بافت بسیار زیبا سارافون دخترانه

سه‌شنبه 18 آبان 1400 دسته‌بندی نشده
بافتنی

بافتنی:در این بخش مجله دایان با بافت بسیار زیبا سارافون دخترانه همراه باشید در بخش های قبلی نحوه بافت ژاکت دخترانه و ژاکت پسرانه و نحوه بافت ۳ مدل بسیار زیبا شال سه گوش  و مدل بافت پلیور مردانه و بافت سرهمی نوزادی زیبا را آموزش دادیم را ببینید.

وسایل مورد نیاز :

 

کامواطوسی ۴ کلاف ۱۰۰ کرمی کامواذغالی ۱ کلاف ۱۰۰ گرمی میل شماره ی ۴

 

نحوه بافت پشت :

۹۲ دانه سرانداخته۲ رج کشباف ۱ زیر ۱ رو بافته و بقیه را با بافت ساده ادامه دهید و هر ۴ رج یک مرتبه از هر دو طرف یک دانه کم کنید تا بلندی بافت به ۲۹ سانتیمتر برسد . سپس یک سانتیمتر کشباف ۱ زیر ۱ رو ببافید بعد ۳ سانتیمتر ساده ببافید و برای حلقه ی آستین رگلان در هر رج ابتدا ۲ تا زیر بافته ۲ تا یکی کنید و ۴ تا مانده به آخر ۲ تا یکی کرده و ۲ دانه ی آخر را ببافید . ۱۴ سانتیمتر دیگر به همین ترتیب بافته و دانه ها را کور کنید .

 

نحوه بافت جلو :

مانند پشت سرانداخته و تا کشباف کمر به همان ترتیب ببافید . سپس روی کشباف ۶ دانه ی وسط را کور کرده جلو لباس را در دو قسمت چپ و راست ببافید . و دانه ها را به ترتیب ازیر ۱ رو ۴ زیر ۱ رو ۴ زیر ۱ رو ….. تا انتهای رج . دانه های ۴ تا زیر را از هر سه رج یکبار به صورت پیچ های ۲ تایی ببافید . بعد از بافت ۱۰ سانتیمتر دانه ها را برای یقه به ترتیب ( + ۱ + ۲ + ۳ + ۴ ) کور کنید و کور کردن یکی یکی دانه ها را تا باقی ماندن ۱ دانه روی میل ادامه داده و تمام کنید .

 

بافتنی

بافتنی

نحوه بافت سجاف :

با رنگ ذغالی از هر قسمت سجاف جلو ۲۲ دانه در آورده ۳ سانتیمتر کشباف ۱ زیر ۱ رو بافته و روی یکی از سجاف ها ۳ جادگمه باز کنید . کشباف ها بافته شده را روی هم گذاشته قسمت کنار کشباف ها را به کشباف کمر لباس از طرف داخل بدوزید .

 

نحوه بافت آستین :

با کاموا ذغالی ۳۳ دانه سر انداخته ۳ سانتیمتر کشباف ۱ زیر ۱ رو ببافید ، سپس با کاموا طوسی بافت ساده را روی آن شروع کرده بعد از ۴ رج با رنگ ذغالی ادامه دهید و هر ۴ رج یکبار رنگ بافت راعوض کنید . در ضمن بافت هر ۴ رج یک بار از هر دو طرف یکی اضافه از ۱۹ سانتیمتر بافت ساده برای آستین رگلان هر رج از کنید . هر دو طرف یک دانه کم کنید تا بلندی حلقه آستین به ۱۳ سانتیمتر تعداد دانه ها به ۶ برسد ، سپس همه را کور کنید . درزهای لباس را دوخته آستینها را وصل نمائید . از دور تا دور یقه ی لباس به تعداد کافی دانه بیرون آورده و ۴ رج کشباف ۱ زیر ۱ رو ببافید .

کرونا

تأثیر واکسن‌های نسل جدید کرونا بر سرماخوردگی

بافتنی/ نحوه ی بافت سارافون زنانه

اصطلاحات بافتنی/ بافت انواع مدل های پیچ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا