بازگشایی مدارس از 1 بهمن در مناطق آبی و زرد

سه‌شنبه 23 دی 1399 گوناگون
شرایط برگذاری کلاس های حضوری از بهمن ماه

نحوه بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد از اول بهمن‌ماه

بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه در مناطق آبی و زرد

در خصوص برگزاری کلاس های حضوری از اول بهمن ماه در مناطق آبی و زرد معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: کلاس های حضوری مدارس از اول بهمن ماه در مقطع اول و دوم ابتدایی و در مناطق زرد و آبی برقرار است.

“حکیم‌زاده” معاون آموزش ابتدایی در پی  جزییات بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله باکرونا در مقاطع اول و دوم دوره ابتدایی در مناطق زرد و آبی آموزش حضوری آغاز می‌شود.

بازگشایی مدارس و کلاس‌های حضوری در مناطق زرد و آب بدون هیچ استثنایی انجام می گیرد.وی ادامه داد: مدارس ابتدایی تهران هم در مقطع پایه اول و دوم باز است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: دروس کارگاهی هنرستان‌ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه متفاوت است.

حکیم‌زاده با بیان اینکه چگونگی اجرای مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا به مسئولین مدارس واگذار شده است، گفت: تعیین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر عهده شورای مدارس است و به آن‌ها در این باره اختیارات لازم داده شده است.

وی در ادامه مطالب افزود: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در وضعیت آبی وهنرجویان هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می‌شود.

شرایط برگذاری کلاس های حضوری از بهمن ماه

او با بیان اینکه در هیچ شرایطی نباید تعداد حاضران هر کلاس به صورت حضوری بیشتر از ۱۰ نفر باشد، گفت: اقدامات لازم برای حضور دانش آموزان در مدرسه فراهم است و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: حضور کادر اداری و اجرایی مدارس در مناطق نارنجی، زرد و آبی براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت انجام می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر چه به شورای مدارس اختیارات لازم داده شده است، اما بلامانع بودن کلاس حضوری فقط برای مقطع اول و دوم ابتدایی است.

در پایان اضافه کردن که بوفه و سرویس مدارس همچنان تعطیل است.

رفع تحریمها حقّ غصب‌شده‌ی ملّت ایران

دونالد ترامپ

استیضاح دونالد ترامپ توسط رئیس مجلس نمایندگان آمریکا کلیدخورد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا