انواع کانسیلر اصلاح رنگ

دوشنبه 26 فروردین 1398 آرایش پوست ومو
انواع کانسیلر اصلاح رنگ

کانسیلر اصلاح رنگ یکی از ابزار آرایشی پرکاربرد بین خانم ها است که تاثیر زیادی در زیباتر شدن صورت دارد، شاید با خودتان بگویید فقط میکاپ آرتیست ها میتوانند از کانسیلر اصلاح رنگ استفاده کنند اما امروزه بسیاری از خانم ها برای خودآرایی نیز از کانسیلر استفاده میکنند اما برای برخی از خانم ها کانسیلر هنوز ناشناخته است.کانسیلر اصلاح رنگ

کانسیلر اصلاح رنگ

 

کانسیلر رنگی

کانسیلر نارنجی

کانسیلر نارنجی برای خانم هایی که پوست سبزه یا گندمی دارند مناسب است زیرا این نوع کانسیلر میتواند انواع لکه های تیره و روشن را از روی پوست آن ها محو کند. خانم هایی که پوست سفیدی دارند نباید از کانسیلر نارنجی استفاده کنند زیرا پوست شان متمایل به رنگ نارنجی میشود و کاملا غیر طبیعی.

روش استفاده:روش استفاده از این نوع کانسیلر این است که مقدار از کانسیلر را روی بخش هایی از صورت که دارای لکه هست به طرف پایین بزنید و با پد محو کنید.

کانسیلر اصلاح رنگ

کانسیلر بنفش

کانسیلر بنفش برای خانم هایی که پوست صورت شان زرد و رنگ پریده است مناسب است زیرا کانسیلر بنفش زردی و بی روح بودن پوست را از بین میبرد همچنین جای جوش را محو میکند.

روش استفاده:قسمت هایی از صورت که به زردی میزند و جای جوش باقی مانده است مثلا پیشانی یا دو طرف صورت باید کانسیلر بنفش بزنید و از روی آن کرم پودر بزنید.

کانسیلر بنفش

کانسیلر زرد

این رنگ کانسیلر برای سیاهی و کبودی زیر چشم کاربرد دارد همچنین میتوانید از آن به عنوان پرایمر سایه چشم هم استفاده کنید.

روش استفاده:مقداری از کانسیلر زرد رنگ را به شکل مثلثی زیر چشم ها بزنید و با اسفنج آن را ترکیب کنید، مقدار بسیار کمی از آن را پشت چشم ها بزنید تا رنگ اطراف چشم کاملا یکدست و طبیعی شود.

کانسیلر زرد

کانسیلر صورتی

کانسیلر صورتی پوست صورت را شاداب نشان میدهد و خستگی را پنهان میکند، رنگی طبیعی صورتی برای خانم هایی که پوست سفید دارند مناسب است.

روش استفاده:زیر چشم ها، پیشانی و چانه را کانسیلر صورتی بزنید و با پد آن را محو کنید، سپس پودر تثبیت کننده بزنید تا آرایش تان ساعت های طولانی ثابت بماند.

 

علت ریشه شدن کنار ناخن

علائم و روش درمان ریشه شدن کنار ناخن

چند نکته مهم برای مراقبت از موی فر شده

چند نکته مهم برای مراقبت از موی فر شده

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا