انواع مدل سایه ابرو

یکشنبه 1 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
انواع مدل سایه ابرو

انواع مدل سایه ابرو

سایه‌ ابرو یکی ازراه های زیبا سازی ابروها به صورت موقت و هم دائمی است. انواع مدل سایه ابرو برای کسانی که ابرو‌های کم پشتی داشته و نسبت به آن‌ها احساس نارضایتی می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

۱. مدل سایه‌ ابرو موقت

سایه‌ی ابرو به صورت موقت سه حالت مدادی، پالت (پودر) و ریمل ابرو را دارد که با استفاده از براش بر روی ابرو کشیده و آن را پرپشت و زیبا می‌کنید. برای استفاده از این مدل سایه ابرو باید به رنگ ابرو‌های خود توجه کرده و یک رنگ روشن‌تر از آن‌ها را استفاده کنید. ابتدا برای سایه زدن، ابروهایتان را شانه می‌کنید و سپس خط ابرو و قسمت‌های کم پشت ابرو‌های خود را با کمک مداد یا براش پر می‌کنید. این کار را مانند سایه زدن چشم باید انجام دهید و از به جای گذاشتن خطوط واضح خودداری کنید.

چند نمونه برند سایه‌ ابرو

  • بی یو (Beyu)
  • رولن (Revlon)
  • ان وای ایکس (Nyx)
  • اسنس (Essence)
  • کلینیک (Clinique)
  • میبلین (Maybeline)
  • دبورا (Deborah)

توجه داشته باشید که مارک‌های و انواع زیادی برای مداد و سایه‌ ابرو وجود دارند که بیشترشان محصولات خوبی به حساب می‌آیند و این تعداد فقط جهت آشنایی برای شما نام برده شد.پس از استفاده از سایه‌ ابرو، از هایلایتر بر روی استخوان زیرین آن استفاده کنید. روشن کردن و براق کردن زیر ابرو به زیباتر شدن و باز شدن صورتتان خیلی کمک می‌کند. می‌توانید با کمک یک براش پر حجم یا انگشتتان این کار را انجام دهید.

 

انواع مدل سایه ابرو

انواع مدل سایه ابرو

۲. مدل سایه‌ ابرو دائمی

سایه ابرو به صورت دائمی یکی از انواع تاتو‌های ابرو به حساب می‌آید که برای پر کردن ابرو‌ها از آن استفاده می‌شود. در واقع سایه ابرو دائمی مانند سایه ابرو آرایشی عمل می‌کند با این تفاوت که سایه ابرو آرایشی ماندگاری ندارد، ولی سایه ابرو ماندگاری طولانی دارد.برای انتخاب رنگ سایه‌ی ابرو بهتر است از تناسب رنگی آن با رنگ مو‌ها استفاده کنید. یعنی یک یا دو درجه رنگ ابرو را روشن‌تر از رنگ موهایتان انتخاب کنید. البته بدانید که هر چه رنگ تیره تری برای سایه‌ی ابرو انتخاب کنید ماندگاری بیشتری دارد.

برای ایجاد سایه ابرو دائمی چند روش وجود دارد که عبارتند از:

روش ساده

در این حالت تمام سطح ابرو به صورت یکدست تاتو می‌شود.

روش مخملی (شیدینگ)

در این حالت در قسمت تاج ابرو کمرنگ‌تر و در قسمت انتهایی پر رنگ‌تر است. حالتی فانتزی نسبت به ساده دارد.هنگام استفاده از روش سایه ابرو برای زیباتر کردن ابروها، ابرو‌ها حالت طبیعی خود را از دست نمی‌دهند و طبیعی‌تر از تاتو نیز دیده می‌شوند، زیرا کم‌رنگ‌تر از تاتو ابرو است و کادر آن نیز مانند تاتو پررنگ و واضح نیست.

انواع مدل سایه ابرو

انواع مدل سایه ابرو

میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ

این نوع سایه‌ ابرو با دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ انجام می‌شود.در روش میکروپیگمنتیشن با دستگاه مخصوص سایه‌ ابرو انجام می‌شود، ولی در میکروبیلدینگ از قلم دستی استفاده می‌شود. همچنین ماندگاری سایه‌ی ابرو با روش میکروپیگمنتیشن بیشتر از روش میکروبیلدینگ است. از روش میکروبیلدینگ فقط برای سایه‌های مخملی استفاده می‌شود.

انواع مدل سایه ابرو

انواع مدل سایه ابرو

برای پاک کردن سایه ابرو، هاشور و تاتو ابرو راه حل‌های متفاوتی وجود دارد پس نگران نباشید و اگر ابرو‌های کم پشتی دارید و از آن‌ها کلافه‌اید حتما به سراغ یکی از روش‌های بالا بروید.

 

مهمترین ترفندهای زیبایی پوست و مو

ترفندهای زیبایی پوست و مو

ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا