ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

یکشنبه 1 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

برای بلند شدن سریع موهای سرتان می توانید پوست سر خود را ماساژ دهید و به موهای خود روغن های گیاهی مانند روغن زیتون یا نارگیل بمالید .یکی از مواردی که باعث افزایش زیبایی چهره می شود داشتن موهای بلند و سالم می باشد . در این مطلب می خواهیم به معرفی یک ترکیب جادویی برای رشد سریع موها بپردازیم . پس برای آموزش ترکیبی برای رشد سریع مو با ما همراه باشید .

ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

مو زیبایی خاصی به چهره میبخشد و آدم بدون مو چهره اش زیبایی آنچنانی ندارد.اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید یا اگر در اطراف تان آدم کم مو میبینید و میخواهید به آن کمک کنید،پیشنهاد میکنیم ماسک موی جادویی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

معرفی ترکیبی برای رشد سریع مو

این ماسک موی جادویی در تقویت ریشه‌های مو و همچنین رشد سریع آن به شما کمک می‌کند.چه خانم‌ها و چه آقایان با مشکلات ریزش مو مواجه هستند به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد. ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است.

نرم کننده‌های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می‌گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می‌کند. نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می‌شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع‌تری را تجربه خواهد کرد.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه ماسک مو برای رشد مو

برای تهیه این ترکیب شما تنها به ۳ ماده نیاز دارید :دو قاشق غذاخوری روغن کرچکیک عدد زرده تخم مرغیک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه‌های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید.

همچنین بخوانید :  هفت ترفند برای داشتن موهایی سالم و زیبا

پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت ۲ تا ۴ ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید.این کار را یک تا ۲ مرتبه در هفته و به مدت ۲ ماه تکرار کنید.

 

رشد سریع مو به کمک ماساژ پوست سر

این ماساژ باید حداقل روزی یک بار یا بیشتر انجام گیرد. بسیار خوب است اگر این کار را قبل از شامپو زدن انجام دهید. به سادگی با نوک انگشتان خود (نه با ناخن) پوست سر را مالش دهید طوری اینکار را انجام دهید که از انجام آن احساس خوبی به شما دست دهد. این ماساژ باید مانند خاراندن آرام باشد. این کار را دو تا سه دقیقه ادامه دهید حتی اگر اینکار باعث افزایش رشد موهای شما نشود احساس آرامش فوق العاده ای به شما می دهد.

جادوی روغن های گیاهی بر رشد مو

به موهای خود روغن های گیاهی بمالید. روغن زیتون، بادام شیرین و جوجوبا، برای موها بسیار مفید است. برای موهای ضخیم روغن نارگیل مناسب است. موها را کمی نمناک کنید و سپس کاملا با روغن بپوشانید. کلاه پلاستیکی و سپس حوله گرم را برای نیم ساعت روی موها قرار دهید و طبق روال معمول با شامپو بشویید.

ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

انواع مدل سایه ابرو

انواع مدل سایه ابرو

سرمه چهار مغز

سرمه چهار مغز

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا