معرفی گرانترین خودرو های اسپرت جهان

دوشنبه 11 تیر 1397 گوناگون
معرفی گرانترین خودرو های اسپرت جهان

گران‌قیمت‌ترین خودروها آن‌چنان‌که تصور می کنید آسان نیست. قیمت این خودروها بر اساس نیاز مشتری در نوسان است، زیرا این خودروها مشتری‌هاي خاص خودرا دارند. در تهیه این فهرست سعی کردیم خودرو های جدید مانند Marussia، Zenvo TS۱ و Icona Vulcano Titanium را نادیده بگیریم و به سراغ خودرو های شناخته‌شده و معتبر که قیمت پایه مشخص دارند، مانند لامبورگینی، مک لارن، بوگاتی، پاگانی و کوئنیگزگ، برویم.

 

 

مک لارن پی وان آلام  McLaren P۱ LM

این خودرو گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان درسال ۲۰۱۷ است. باید بدانید که در حقیقت مک لارن این خودرو را تولید نکرد. آن‌ها پی وان اصلی را تولید نمودند و سپس Lanzante Motorsports آنرا بازسازی نمود و آن رابه یک اثر هنری تبدیل نمود. این خودرو از خودرو های مک لارن پی وان جی تی آر و خودروی جاده‌اي مک لارن اف وان الهام گرفته است. آلام هم مانند اف وان در موتور دارای صفحات طلایی است.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

این موتور ۳,۸ لیتری با توربین دوگانه دارای سه موتور الکتریکی است که بین موتور و چرخ‌هاي عقب قرار گرفته و نیروی آن ۱۰۰۰ اسب بخار است. در حقیقت این تغییرات نشان ‌دهنده هوش Lanzante است که از موتور ایرودینامیک استفاده می کند. بال عقبی تغییر داده شده و شکاف بیشتر در جلوی خودرو و صفحات مخصوص نیروی خودرو را تا ۴۰ درصد بیشتر از جی تی آر افزایش میدهد.

 

لامبورگینی ونوو روداستر  Lamborghini Veneno Roadster

این خودرو گران‌قیمت‌ترین خودروی لامبورگینی است. این خودرو حتی از مدل کوپه دارش هم ۵۰۰۰۰۰ دلار گران‌تر است. این قیمت برای سقف خودرو گران است! چگونه می توان ۳ میلیون دلار قیمت خالص را توجیح کرد؟ به این خودروی دارای دو صندلی نگاهی بیندازید.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

کابین این خودرو فیبر کربن است و موتور ۶,۵ لیتری ۱۲ وی آن به همراه کلاچ خودکار، سرعت را افزایش میدهد، این سیستم مشابه سیستم کوپه ونو است. این سیستم جایگاه این خودرو در بین طرفداران را افزایش داده است. اگر سیستم انتقال آنرا توسعه دهند شاید قیمت آن با قیمت یک جت برابر شود. از دیگر مزیت‌هاي این خودرو سیستم تعلیق و چرخ دهنده است، وزن کلی این خودرو ۳۲۸۵ پوند است.

 

بوگاتی شیرون Bugatti Chiron

زمانی که فردیناند پیئش، صنعتگر و طراح خودرو، از بوگاتی خواست که سریع‌ترین خودروی جهان را بسازند، طراحان بوگاتی صنعت خودروسازی و هوافضا را با هم ادغام نموده و یک خودروی خارق‌العاده به نام Veyron تولید کردند که با سرعت ۲۶۸ مایل در ساعت حرکت می کرد. این خودروی ۱۶ واتی با نیروی ۱۰۰۱ اسب بخار، ۱,۵ میلیون دلار قیمت داشت و چهار توربین آن پر سر و صداتر از موتورهای مدرن بودند.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

درحال حاضر آن خودرو که روزی گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان بود دیگر وجود ندارد. بوگاتی شیرون که ازآن‌هم گران‌تر است جای آنرا پر کرده است. بوگاتی شیرون سریع‌تر، پیشرفته‌تر و قوی تر است، اما موتور ۱۶ واتی و ۸ لیتری داشته، بااین‌وجود نیروی آن ۱۵۰۰ اسب بخار است، که حتی از ماشین‌هاي مسابقه هم ۳۰۰ اسب بخار بیشتر است. سرعت شیرون ۲۶۱ مایل در ساعت میباشد، بااین‌وجود حداکثر سرعت آن اعلام نشده است.

 

فراری لافراری آپرتا Ferrari LaFerrari Aperta

خودروی فراری لافراری نخستین بار درسال ۲۰۱۳ در نمایشگاه ژنو توجه همگان رابه خود جلب نمود، باوجوداینکه در آن نمایشگاه خودرو های چشمگیر لامبورگینی وننو و مک لارن پی وان هم حضور داشتند. این خودرو با سرعت ۲۱۷ مایل در ساعت، در مارنلو رکورد سرعت را شکست ودر عرض دو ثانیه از ۰ به ۶۰ رسید. فراری لافراری آپرتا نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته پاریس به نمایش گذاشته شد و سریع‌ترین خودروی تولیدشده کمپانی فراری محسوب میشود.

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

نبود سقف و کمی افزایش وزن خودرو باعث بروز تغییراتی شده است: در قسمت جلوی خودرو فشار هوایی بیشتری ایجاد میشود تا فشار کلی را افزایش دهد، رادیاتورها در زیر تنه خودرو قرار گرفته‌اند نه روی کاپوت، تا فشار هوا را خارج کنند ودر گوشه‌هاي بالای شیشه خودرو ستون‌هاي کوچکی قرار دارد تا فشار هوای کابین ماشین را کاهش دهد. درب‌هاي پروانه‌اي فراری هم در خلاف جهت باز می شوند. چرخ‌هاي این خودرو هم تغییر پیدا کرده‌اند.

 

McLaren P۱ GTR

بهترین مدل های خودروی پورشه + لوکس ترین مدل های رولز رویس

درحال حاضر این خودرو در بازار وجود ندارد زیرا مک لارن تنها ۳۵ شماره ازآن‌ها تولید نمود. این خودروها مخصوص ردیابی هستند. اما این مشخصه باعث درنظر نگرفتن این خودرو نمی شود. ماشین ردیابی هم نوعی ماشین است و البته این خودرو از زیبایی خاصی برخوردار است. این خودرو که در بیستمین سالگرد پیروزی مک لارن در Le Mans و توسط دپارتمان تخصصی مک لارن ساخته شد، تنها در ازای پوند و به قیمت ۱,۹ میلیون پوند به فروش رسید.

 

معرفی رشته فناوری اطلاعات

تکان دهنده ترین عکس های تاریخ (سری۱)

تکان دهنده ترین عکس های تاریخ (سری۱)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا