سوبارو ایمپرزا مدل 2021 بصورت رسمی معرفی شد + عکس

چهارشنبه 19 شهریور 1399 فناوری
سوبارو-ایمپرزا-2021-1-620x330

سوبارو ایمپرزا  مدل 2021 اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو  را اعلام کرد. سوبارو ایمپرزا  از ماه اکتبر روانه بازار خودروی آمریکا خواهد شد. با قیمت پایه ۱۸۷۹۵ دلاری، این خودرو ۱۰۰ دلار گران‌تر از سال قبل شده است.

تمامی مدل‌های مجهز به گیربکس CVT این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم ایمنی EyeSight سوبارو عرضه می‌شوند. نسخه پایه ایمپرزا ۲۰۲۱ از صفحه لمسی ۶.۵ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها و ورود بدون کلید سود می‌برد.

اما این خودرو برای اولین بار از سیستم مدیریت پرفورمنس SI-Drive برخوردار شده که به‌صورت استاندارد در مدل‌های پریمیوم وجود داشته و دو حالت رانندگی را در دسترس راننده قرار می‌دهد. این حالت‌ها باعث تغییر رفتار پیشرانه می‌شوند. این مدل ایمپرزا همچنین دارای نسخه‌ای به‌روز از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی، سیستم ایمنی استارلینک، پکیج چهارفصل با شیشه جلو، آینه‌های جانبی و صندلی‌های جلوی گرم شونده و مه شکن‌ها می‌باشد.

مدل هاچبک پنج درب هم به‌صورت استاندارد از ریل‌های سقف سود برده و می‌توان پکیج سفارشی را نیز انتخاب کرد. این پکیج شامل مونروف برقی، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۶ جهت، تشخیص نقاط کور با دستیار تغییر لاین و هشدار ترافیک پشتی است.

ایمپرزا اسپورت ۲۰۲۱ هم از سیستم تعلیق با تنظیم متمایز، رینگ‌های ۱۸ اینچی، سیستم هدایت گشتاوری، ورود و استارت بدون کلید، فرمان و دسته‌دنده چرمی، پدال‌های آلومینیومی و صفحه‌نمایش ۸ اینچی برخوردار شده است.

نهایتاً هم به مدل لیمیتد می‌رسیم که از جمله تجهیزات آن می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، کابین چرمی، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، سیستم تهویه مطبوع خودکار و SI-Drive اشاره کرد. پکیج سفارشی این مدل نیز شامل ناوبری تام تام، سیستم صوتی هارمن کاردون و مونروف برقی است.

نیروبخش سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۱ همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بوکسوری قبلی با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متر است. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۵ سرعته دستی در نسخه‌های ساده‌تر همکاری کرده درحالی‌که نسخه‌های فول دارای گیربکس CVT هستند. سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

در دو هفته آینده دو سیارک از کنار زمین عبور می کنند

در دو هفته آینده دو سیارک از کنار زمین عبور می کنند

خطرات استفاده از وای فای های عمومی رایگان

هکر ها در کمین استفاده کنندگان WIFI عمومی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا