بیوگرافی کنعان ایمیرزالی‌اوغلو محبوب‌ترین بازیگر ترکیه

جمعه 8 دی 1402 بیوگرافی
کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

چکیده ای از اطلاعات شخصی کنعان ایمیرزالی‌اوغلو( Kenan İmirzalıoğlu)

نام:کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

متولد: ۱۸ ژوئن ۱۹۷۴ ‏(۴۹ سال)

محل تولد:آنکارا، ترکیه

محل زندگی: آنکارا

ملیت: ترکیه

پیشه:بازیگر مدل مجری

سال‌های فعالیت: ۱۹۹۸–اکنون

همسر: سینم کوبال (ا. ۲۰۱۶)

فرزندان: 2 دختر

قد 191 سانتی متر

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو کیست

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو بازیگر، مدل سابق و مجری تلویزیونی اهل ترکیه است.ایمیرزالی‌اوغلو به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه شناخته می‌شود و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو به دلیل بازی‌های قدرتمند و جذاب خود، جوایز متعددی را از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره پروانه طلایی ترکیه و جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم استانبول دریافت کرده‌است.

 

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو متولد کجاست

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو بازیگر و مجری تلویزیون که در روستای اوچم (Üçem) در حومه آنکارا به دنیا آمد.کنعان ایمیرزالی‌اوغلو  یک خواهر به نام زبیده یاسمین و یک برادر به نام درویش دارد.

پدرش مصطفی ایمیرزالوغلو و مادرش ییلدیز ایمرزالی اوغلو از روستای ایگدبلی از توابع منطقه Keskin استان کیریکاله است.

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

تحصیلات کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو  تحصیلات  ابتدایی را تا سن 12 سالگی در روستای خود به پایان رساند و برای ادامه تحصیلات متوسطه نزد عمه خود در آنکارا رفت. کنعان ایمیرزالی‌اوغلو تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فنی یلدیز استانبول در رشته ریاضیات به پایان رساند

 

قد کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو بهتر است بدانید او با 192 سانتی متر قد و 81 کیلوگرم ‌وزن در مدلینگ هم فعالیت میکند.

کنان ایمیرزالی اوغلو و زینب بشرلر

کنان ایمیرزالی اوغلو و زینب بشرلر

رابطه های عاشقانه  کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

-کنعان ایمیرزالی‌اوغلو از سال ۲۰۰۰ با «زینب توکوش» (zeynep tokuş) بازیگر ترک وارد رابطه شد ولی این رابطه بعد از مدتی به جدایی ختم شد

-کنعان ایمیرزالی‌اوغلو پس از جدایی از زینب توکوش از سال ۲۰۰۳ با «زینب بشرلر» دیگر همکار بازیگر خود وارد رابطه شد اما این زوج سال ۲۰۰۹ به رابطه شان خاتمه دادند

 

-کنعان ایمیرزالی‌اوغلو از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ با «اوزگه بولوت» مدل ترکیه ای رابطه عاشقانه ای داشت ولی این رابطه به علت خیانت اوزگه از هم پاشید

 

-کنعان ایمیرزالی‌اوغلو۲۰۱۳ با «کبری کوچوک»وارد رابطه شد ولی این رابطه هم سال ۲۰۱۴ از هم پاشید و به جدایی ختم شد

 

همسر کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

همسر کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

همسر وفرزندان کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو در سال 2016 با مدل و بازیگر ترکیه ای سینم کوبال ازدواج کرد. اولین فرزند این زوج، دختری به نام لالین، در اکتبر ۲۰۲۰ زاده شد و دختر دوم آنها به نام لیلا در می ۲۰۲۲ زاده شد.

سینم کوبال هنرپیشه و مدل فیلم و تلویزیون اهل ترکیه است. اوایل زندگی و حرفه سینم کوبال در ۱۴ اوت ۱۹۸۷ در استانبول از خانواده اهل همشین، ریزه، ترکیه زاده شد. وی همسر کنعان ایمیرزالی اوغلو یکی از پر افتخار ترین و مشهور ترین بازیگران ترکیه است.

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

شروع فعالیت  کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو در سال ۱۹۹۷ در مسابقه بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و به عنوان نفر اول این مسابقه انتخاب شد. بعد از آن به عنوان نماینده ترکیه در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت کرد و با کسب مقام نخست، عنوان بهترین مدل مرد جهان را به خود و برای اولین بار به کشور ترکیه اختصاص داد.

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو سال ۱۹۹۸ در ۲۴ سالگی با بازی در سریال «دل دیوانه» در نقش یوسف جلوی دوربین رفت و سپس سال ۲۰۰۵ در سریال «روزگار تلخ» در نقش محمت نقش آفرینی کرد

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو سپس در فیلم‌های «شیر یا خط» و «روزگار تلخ» در کنار بعضی از بازیگران معروف ترکیه در نقش‌های کلیدی ظاهر شد. او در فیلم «آخرین بازمانده عثمانی» در کنار جانسو دره به نقش آفرینی پرداخت.

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو در سال ۲۰۰۹ در فیلم «دام اژدها» و سریال «ایزل» به بازیگری حرفه ای خود ادامه داد. در سال ۲۰۱۲ برای بازی در سریال کارادایی مبلغ ۴ میلیون دلار دریافت کرده که این بیشترین دستمزد تاریخ سینما و تلویزیون ترکیه محسوب می شود. سریال کارادایی یکی از بزرگترین دراماهای ترکی و آذری است.

افتخارات کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو سال 2010 و 2013 برنده جایزه پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر مرد ترکیه برای دو سریال ایزل و کارادایی شده است

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

فیلم ها و سریال ها کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

1998-2002 دل دیوانه

2001 روابط زندگی

2003-2005 گرگ و میش

2004 شیر یا خط

2005-2007 روزگار تلخ

2006 یاندیم علی آخرین بازمانده

2007 کابادایی

2009 دام اژدها

2009-2011 ایزل

2012 داستان طولانی

2012-2015 کارادایی

2017 جینگوز رجایی

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

صفحه اینستاگرام کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 62 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کنعان ایمیرزالی‌اوغلو و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون.

لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی کنعان ایمیرزالی‌اوغلو و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی کنعان ایمیرزالی‌اوغلو ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام کنعان ایمیرزالی‌اوغلو @official_kenanimirzalioglu میباشد و بیش از 152 هزار دنبال کننده دارد.

مرتضی پاشایی

بیوگرافی زنده یاد مرتضی پاشایی

احمد شاملو

بیوگرافی احمد شاملو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا