بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

سه‌شنبه 30 خرداد 1402 بیوگرافی

چکیده ی بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

نام نام خانوادگی : سیلا تورک اوغلو

تاریخ تولد : ۲۹ فروردین ۱۳۷۸

محل تولد : منطقه بورنووا شهر ازمیر

تحصیلات : دیپلم از دبیرستان آناتولی Hatice Güzelcan

سیلا تورک اوغلو کیست ؟

سیلا تورک اوغلو یکی از بازیگران ترکیه‌ای است که در سن نوزده سالگی با بازی در سریال “گریه نکن مادر” وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال “امانت” به شهرت رسید. سیلا از دوران تحصیل در مقطع متوسطه به یادگیری هنرپیشگی پرداخت و در آن زمان در تست های هنرپیشگی شرکت می‌کرد. او دارای قد ۱۶۸ سانتی‌متر است و مجرد می‌باشد.

سیلا تورک اوغلو اهل کجا است ؟

در منطقه بورنووا شهر ازمیر به دنیا آمد.

سیلا تورک اوغلو متولد چه سالی است ؟

او متولد ۲۹ فروردین ۱۳۷۸ است.

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

سیلا تورک اوغلو در تاریخ هجدهم آوریل ۱۹۹۹ در ازمیر، ترکیه به دنیا آمد. او دارای دو خواهر و سه برادر بوده و کوچکترین عضو خانواده خود است. در سال ۲۰۱۸ (در سن ۱۹ سالگی) با بازی در سریال تلویزیونی “گریه نکن مادر” به عنوان “شعله”، به عرصه بازیگری وارد شد. یک سال بعد، در سریال ترکی “سوگند” با بازی در نقش “سونا”، که همراه با گوکبرک دمیرجی و اوزگه یاگیز بود، به بازی در سریال های تلویزیونی ادامه داد

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

علایق سیلا تورک اوغلو

سیلا تورک اوغلو یک فرد صادق، رک، لجباز، شاد و آزاد است و به حیوانات بسیار علاقه‌مند است. او از گذراندن وقت با حیوانات لذت می‌برد و معمولاً در اوقات فراغت خود با مسافرت با دوستانش و تماشای فیلم‌های قدیمی ترکی وقت می‌گذراند.علاقه‌مند به مطالعه، عکاسی و سفر است و مقصد مورد علاقه‌اش پاریس و تورنتو است. او عاشق پیتزا و برگر است و به رنگ‌های سفید و خاکستری علاقه دارد. ارزش خالص دارایی او برآورد می‌شود بیش از ۱ میلیون دلار است.

علایق سیلا تورک اوغلو

علایق سیلا تورک اوغلو

شهرت سیلا تورک اوغلو

سال 2018 با بازی در سریال تلویزیونی “گریه نکن مادر” (Ağlama Anne) وارد عرصه بازیگری شد و یکسال بعد در سریال “سوگند” نقش “سونا” را بازی کرد.اما سیلا تورک اوغلو با بازی در نقش “سحر” در سریال “امانت Emanet” ناگهان به شهرت بسیار زیادی دست یافت.

این سریال از شانزده شهریور 1399 بر روی آنتن شبکه 7 ترکیه رفته و هر قسمت آن یک ساعت می‌باشد. سیلا پس از 416 قسمت، در یک تصمیم جنجالی، اعلام کرد دیگر حاضر به همکاری با پروژه سریال “امانت” نیست. پس از جدایی او، نانا استامبولیشی به عنوان جایگزین او در این سریال انتخاب شد.

شهرت سیلا تورک اوغلو

شهرت سیلا تورک اوغلو

سریال های سیلا تورک اوغلو

  • سریال «گریه نکن مادر» در سال ۲۰۱۸
  • سریال «سوگند» در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰
  • سریال «امانت» در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۲
  • سریال «اکنون» در سال ۲۰۲۲
  • سریال اینترنتی «ما فقط دوست هستیم» در سال ۲۰۲۲
  • سریال شربت زغال اخته

بیوگرافی بورجو بیریجیک

لنس ردیک

بیوگرافی لنس ردیک

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا