بیوگرافی توماس آندرس خواننده ی مدرن تاکینگ

یکشنبه 8 بهمن 1402 بیوگرافی
بیوگرافی توماس آندرس

نام اصلی : برند ویدونگ

معروف به : توماس آندرس

به آلمانی: Thomas Anders

تاریخ تولد : 1 مارس 1963

زاده: کوبلنتس، آلمان غربی

شغل : خواننده – آهنگ ساز – نوازنده پیانو

سالهای فعالیت : 1980–اکنون

مدرک تحصیلی : لیسانس ادبیات آلمانی

همسران : همسر قبلی : نورا ایزابلا – همسر فعلی : کلودیا هس

بیوگرافی توماس آندروس

بیوگرافی توماس آندروس

بیوگرافی توماس آندرس

توماس آندرس ستاره ای است که می تواند خود را به روش های مختلف نشان دهد. از مجری قدرتمند کنسرت گرفته تا مجری نمایشی با اعتماد به نفس، او به همان اندازه در جشن ها یا مهمانی ها در خانه حضور دارد، جایی که به خاطر ظاهر زیبا و با شخصیت خود شناخته می شود. او مخاطبانش را با یک موسیقی تاثیرگذار می برد.
تا به امروز توماس آندرس تنها ستاره بین المللی است که دوازده بار در کاخ تاریخی کرملین در مسکو، معادل روسی رویال آلبرت هال، اجرا داشته است.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با توماس آندرس آشنا کنیم

 توماس آندرس

توماس آندرس

توماس آندرس کیست؟

توماس آندرس خواننده سبک موسیقی پاپ، یورو پاپ و یورو دنس است.وی یکی از معدود ستاره های آلمانی است که تاثیر ملی و بین المللی بر تاریخ موسیقی گذاشته است.نام اصلی این خواننده آلمانی برند ویدونگ  که معروف به توماس آندرس ، خواننده و ترانه سرا آلمانی است ، که به عنوان خواننده اصلی دوتایی مدرن گفتگو شناخته می شود.توماس خوانندگی را در سال ۱۹۸۰ با اجرای ترانه جودی آغاز کرد در سال ۱۹۸۴ با دیتر بوهلن آشنا شد و گروه مدرن تاکینگ تشکیل شد.

توماس آندرس متولد چه سالی است؟

توماس آندرس در اول مارس 1963 در آلمان غربی و در شهر کوبلنز متولد شده است.

خانواده توماس آندرس

آندرس در کوبلنز ، آلمان غربی متولد شد و در یک دهکده کوچک مورز ، حومه مونسترمیفلد بزرگ شد. پدرش پیتیرکارمند دولت در آژانس محلی خدمات درآمد کار می کرد ، در حالی که مادرش هلگا یک فروشگاه رفاه داشت. یک برادر بزرگتر به نام آچیم  و یک خواهر کوچک تر به نام تانیا دارد. او از همان کودکی شروع به نشان دادن علاقه به موسیقی کرد و متعاقباً دروس پیانو و آواز را گذراند. او اولین اجرای صحنه ای خود را در سن شش سالگی و با بازی سنت نیکلاس در یک نمایش مذهبی کودک انجام داد. در ده سالگی وارد مسابقه آواز شد و در مقابل 100 کودک دیگر پیروز شد.

زندگینامه توماس آندرس

زندگینامه توماس آندرس

فعالیت توماس آندرس

آندرس در حالی که هنوز در مدرسه بود کار خوانندگی خود را شروع کرد و برای چندین سال تلاش کرد تا خود را به عنوان یک هنرمند شلاگر تثبیت کند. پس از تشکیل گروه موسیقی دونفره با دیتر بولن  آنها با موفقیت خود  به محبوبیت جهانی تبدیل شدند.او قبلاً عضو گروه مدرن تاکینگ بوده است. توماس خوانندگی را در سال ۱۹۸۰ با اجرای ترانه جودی آغاز کرد در سال ۱۹۸۴ با دیتر بوهلن آشنا شد و گروه مدرن تاکینگ تشکیل شد.آن‌ها در سال ۱۹۸۷ از هم جدا شدند و توماس شروع به کار انفرادی کرد.

وی اولین آلبومش را با تهیه کننده التون جان به نام متفاوت در سال ۱۹۸۹ اجرا کرد و آلبوم موفقیت بزرگی برایش به ارمغان آورد. این آلبوم در سال ۱۹۹۸ هم به بازار عرضه شد.

بعد از آن وی ۵ آلبوم دیگر اجرا کرد که موفقیت چندانی برایش نداشت تا سال ۱۹۹۷ که دوباره با دیتر بوهلن در سال ۱۹۹۸ آلبوم back for good را اجرا کرد و مدرن تاکینگ دوباره آغاز بکار کرد آن‌ها دوباره در سال ۲۰۰۳ از هم جدا شدند و توماس دوباره شروع به کار انفرادی کرد و آلبوم this time را در سال ۲۰۰۴ عرضه کرده و این آلبوم در آلمان رتبه ۱۴ را کسب کرد.

توماس آندرس و همسرش

توماس آندرس و همسرش

زندگی شخصی توماس آندرس

توماس آندرس، خواننده گروه مدرن تاکینگ، از سال 1984 تا 1999 با نورا بالینگ ازدواج کرد. در سال 2000، او با کلودیا هس، که قبلاً با او آشنا شده بود، ازدواج کرد. این زوج در تاریخ 15 ژوئیه 2000 در یک کلیسا در کاتالونیا، اسپانیا، ازدواج کردند.

آندرس و هس دو سال بعد، در تاریخ 27 ژوئن 2002، صاحب یک پسر به نام الکساندر-میک شدند. این زوج هنوز با هم هستند و در حال حاضر در بارسلونا، اسپانیا، زندگی می کنند.

زندگی شخصی توماس آندرس

همکاری توماس آندرس با امید سلطانی

او در سال ۲۰۱۳ میلادی (۱۳۹۲) به همراه امید سلطانی ترانه ای را با نام ما یکی هستیم (به انگلیسی: We are one) اجرا کرد. این ترانه که تهیه کنندگی آن را فرهاد زند بر عهده داشت و اشعار آن را مریم جلالی سروده، در روز نخست ماه اوت (۱۳ مرداد) ارائه شد. فرهاد زند که ایده این همکاری و ترانه از آن اوست، در آلبوم آخر توماس آندرس با او همکاری داشته‌است. مضمون کلی آهنگ به مفهوم جهانی متحد اشاره دارد.

همکاری توماس آندرس با امید سلطانی

افتخارات و جوایز توماس آندرس

توماس آندرس بیش از 420 رکورد طلا و پلاتین و جوایز متعددی را برای دستاوردهای هنری خود دریافت کرده است، از جمله “بامبی”، “اروپا طلایی”، “دوربین طلایی”، “ECHO”، “جایزه موسیقی جهانی”، طلایی و نقره ای “براوو اتو”، “شیر طلایی” از رادیو لوکزامبورگ و بسیاری دیگر. توماس آندرس علیرغم موفقیت پیروزمندانه خود، دائماً به دنبال چالشی جدید است. او به عنوان یک مجری جدی و حرفه ای ثابت نمی ماند.

تصاویر توماس آندرس

توماس آندرس و مهناز افشار

توماس آندرس و مهناز افشار

توماس آندرس خواننده مدرن تاکینگ

توماس آندرس خواننده مدرن تاکینگ

بیل گینس

بیوگرافی بیل گینس ثروتمند ترین مرد جهان

استیون هاوکینگ

بیوگرافی استیون هاوکینگ باهوش ترین فرد جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا