چرا عطرهای ویکتوریا سکرت تا این حد محبوب هستند؟

دوشنبه 29 آبان 1402 بازار

از آنجایی که برند‌های آمریکایی در جهان به شهرت و آوازه بسیاری در حوزه عطر و ادکلن دست یافته‌اند، قطعاً با استفاده از آن‌ها، شاهد اصالت و کیفیت بسیار بالایی خواهید بود. از سری برند‌های بنام و مشهور در این حوزه، برند وکتوریا سکرت است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۷ آغاز کرد. امروزه این برند محصولات مختلفی را به تولید رسانیده و توانسته با ارائه بهترین کیفیت برای اجناس خود، مشتریان متعددی را به سوی خود جلب نماید. عطرهای ویکتوریا سکرت در سایت ریحا قابل مشاهده و خرید هست .اگر شما نیز خواهان دستیابی به اصالت، تمیزی و شادابی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از سری عطر‌های برند ویکتوریا سکرت این امر را برای خود محقق سازید.

تاریخچه برند ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت “Victoria’s Secret” یکی از مشهورترین برند‌های فعال در حوزه تولید ادکلن و عطر است که با تاریخچه غنی خود از دیرباز تا کنون، توانسته در میان بانوان به شهرت و محبوبیت بسیاری دست یابد. اگرچه این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۷۷ آغاز کرده؛ اما باید گفت که تاریخچه این مجموعه تنها به این زمان خلاصه نشده و داستانی جالب در دل آن نهفته است. ویکتوریا سکرت را می‌توان یک خانه مد آمریکایی دانست که در سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در کالیفرنیا توسط ری لارسن ریمند (Roy Larson Raymond) آغاز کرد.
این فرد‌ زاده ۱۵ ‌آوریل ۱۹۴۷ میلادی بوده که کسب‌وکار خود را در سن ۱۳ سالگی و در زمینه کارت دعوت عروسی آغاز کرد. پس از گذراندن تحصیلات، وی توانست در سال ۱۹۶۹ مدرک کارشناسی و در سال ۱۹۷۱ مدرک کارشناسی ارشد خود را در حوزه مدیریت بازرگانی از مدرسه عالی کسب‌وکار استنفورد دریافت نماید. پس از گذشت مدت زمانی نه‌ چندان طولانی، وی و همسرش گای ریمند، مجموعه ویکتوریا سکرت را برای نخستین مرتبه در شهر پالو آلتو در کالیفرنیا افتتاح کردند.
جالب است بدانید که امروزه این برند نه تنها به ارائه عطر و ادکلن می‌پردازد، بلکه شما می‌توانید شاهد محصولاتی چون انواع لباس‌ راحتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس‌های ورزشی، اکسسوری و… را در این مجموعه باشید. لازم به ذکر است این برند در پایان دهه ۸۰ میلادی فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در حوزه عطر آغاز کرد و توانست در سال ۱۹۸۹، نخستین عطر خود را با نام Victoria روانه بازار کند. از سری محصولات محبوب و پرطرفدار این برند در حوزه عطر و ادکلن، می‌توان به Angels Only، Basic Instinct، Crush، Fabulous، Fearless، Glamour، Incredible، Night، Angel Gold، Love Addict، Bombshell، Dream Angels Forever، Be My Wish، Love Me و Tease Please اشاره کرد.
همچنین می‌توانید شاهد همکاری عطرسازان و طراحی مشهوری چون Annie Buzantian،Ilias Ermenidis، Lucas Sieuzac، Ron Winnegrad، Adriana Medina-Baez، Quentin Bisch، Stephen Nilsen، Yann Vasnier، Aurelien Guichard، Antoine Maisondieu،Mark Knitowski، Alexandra Carlin، Carlos Vinals، Jean Claude Delville، Steve DeMercado و Clement Gavarry با این برند باشید!


عطرهای ویکتوریا سکرت

از آنجایی که امروزه تنوع و تعداد عطر‌های ویکتوریا سکرت افزایش یافته، شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید رایحه مورد نظر اقدام نمایید .

عطر Bombshell (ویکتوریا سکرت بامب شل)

این عطر به‌دلیل داشتن رایحه‌ای شیرین و خنک، مناسب بانوان جهت استفاده در فصول بهار و تابستان است. این مدل در سال ۲۰۱۰ عرضه شده و توانسته با پخش بو و ماندگاری بسیار بالای خود، به عطری محبوب مبدل شود. بامب شل از سری عطر‌های محبوب ویکتوریا سکرت به شمار می‌رود که به‌دلیل استفاده از مرکبات، میوه شور بنفش برزیلی، ارکیده وانیلی ماداگاسکان و کاج ایتالیایی در ترکیبات خود، توانسته رایحه‌ای میوه‌ای – گلی را برای طرفداران خود عرضه دارد.

عطرVery Sexy ۲۰۱۸ (ویکتوریا سکرت وری سکسی)

برای طرفداران رایحه گرم و شیرین، قطعاً خرید وری سکسی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ چراکه این عطر از سال ۲۰۱۸ در بازار حضور یافته و توانسته تا کنون از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشد. قطعاً پوشیدن لباسی موقر همراه با استفاده از این عطر می‌تواند ظاهری زیبا، با اعتماد‌به‌نفس و فریبنده را برای شما به وجود آورد. رایحه آغازین این عطر کلمانتین و توت‌های شیرین است که شما می‌توانید در نهایت رایحه چوب‌های گرم را نیز استشمام کنید. این رایحه غنی و تحریک‌آمیز بوده و می‌تواند توجه زیادی را به سمت خود جلب نماید.

عطر Bombshell Seduction (ویکتوریا سکرت بامب شل سداکشن)

عطر بامب شل سداکشن با داشتن رایحه‌ای شیرین و طبعی معتدل توانسته پخش بو و ماندگاری متوسطی داشته باشد. اگرچه حضور این عطر از سال ۲۰۱۸ آغاز گردید؛ اما امروزه شما می‌توانید در میان بانوان شاهد حضور طبع گرم و مست‌کننده این عطر باشید. شما میتوانید از سایت سفورا اطلاعات لازم مربوط به عطر مورد نظر خو را جستوجو کنید.این عطر توانسته به‌دلیل برخورداری از رایحه‌هایی چون گل صد تومانی سفید، مریم گلی فرانسوی و مشک مخملی در ترکیبات خود، طرفداران متعددی را به سمت خود جذب نماید.

عطر Very Sexy Sea (ویکتوریا سکرت وری سکسی سی)

از سری عطر‌هایی که به تازگی روانه بازار شده، می‌توان به عطر وری سکسی سی اشاره کرد که به‌دلیل داشتن رایحه آبی و نت‌های ترنج ایتالیایی و نرولی، رایحه‌ای مرکباتی و تازه را برای شما به ارمغان آورده است. اگر شما نیز به‌دنبال تداعی ساحل آمالفی هستید، قطعاً با خرید این عطر انتخاب ‌ایده‌آلی را تجربه خواهید کرد.

عطر Very Sexy Night (ویکتوریا سکرت وری سکسی نایت)

وری سکسی نایت حضور خود را از سال ۲۰۱۹ آغاز کرده و به‌دلیل داشتن رایحه سیب ترش، آلو سیاه، چوب غنی و مشک پودری، توانسته رایحه‌ای فراموش‌نشدنی را به ارمغان آورد.

عطر Victoria Secret Night (ویکتوریا سکرت نایت)

اگر شما نیز خواهان استفاده از عطر‌هایی با رایحه گرم و شیرین هستید، قطعاً سکرت نایت می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد؛ چراکه نت‌های این عطر ارکیده، سیب تیره، وودسی، آب دریا و یاس هستند و می‌تواند با گذشت زمان رایحه‌های دیگری چون آلو، بنفشه، لیلی، پرتقال و زنبق را برای شما به ارمغان آورد.


نحوه تشخیص عطر ویکتوریا سکرت اصل از فیک

حتی اگر از هیچ یک از محصولات برند ویکتوریا سکرت استفاده نکرده باشد، به‌طو قطع نام آن را شنیده‌اید. در این روز‌ها نمونه‌های فیک سری عطر‌های این برند موجود هستند و شما باید در هنگام خرید، توجه ویژه‌ای داشته باشید. البته امروزه شاهد نمونه‌های تقلبی بسیاری از محصولات هستیم که احتمال این کار برای برند‌های مشهور افزایش یافته است.

  • یکی از مهم‌ترین عوامل در هنگام خرید عطر‌های این برند، تهیه آن از فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد است؛ چراکه برخی از مجموعه‌ها به عنوان نمایندگان فروش عطر‌های ویکتوریا سکرت شناخته می شوند و می‌توانند به شما کالایی معتبر را ارائه دهند.
  •  حتماً به فونت‌های به کار رفته در جعبه عطر‌ها دقت نمایید؛ چراکه تفاوت فاحشی میان فونت اصلی و فونت فیک وجود دارد.
  •  عطر معتبر و بااصالت می بایست شامل برچسب مخصوصی باشد. در واقع این برچسب مشکی بوده و در مقابل نور خورشید، پشت آن نباید قابل مشاهده باشد.
  •  از آنجایی که اصالت این محصول زبانزد خاص و عام است، قطعاً قیمت آن نیز به‌دلیل مارک لاکچری، بسیار زیاد خواهد بود.
  •  پیش از خرید زمانی که نازل عطر را فشار می‌دهید، قطعاً توجه به نت آغازین از نکات حائز اهمیت است؛ چراکه این نت می‌تواند نشان‌دهنده رایحه اصلی عطر باشد.
  •  توصیه می‌شود که عطر را تکان دهید؛ چراکه در نمونه‌های فیک و تقلبی احتمال ایجاد کف و حباب درون ظرف بسیار است.

سخن پایانی

قطعاً شهرت و اصالت خریدنی نبوده و شما می‌بایست آن را با عملکرد مثبت و کیفیت بالای محصولات خود دریافت نمایید. از سری برند‌های بنام و خوش‌آوازه در صنایع مختلف، برند ویکتوریا سکرت است که از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته از به شهرت ویژه‌ای دست یابد. امروزه این برند، عطر‌ها و رایحه‌های مختلفی را بازار عرضه داشته که شما می‌توانید با هر نوع سلیقه‌ای، نسبت به خریداری و استفاده از آن‌ها اقدام نمایید. به شما بانوان گرامی توصیه می‌شود که برای داشتن ظاهری اصیل، خوشبو و باکیفیت، از عطر‌ها و ادکلن‌های این برند که از جایگاه ویژه‌ای در سطح بازار بین‌المللی برخوردار هستند، استفاده کنید.

معرفی بهترین سایت خدمات چاپی

معرفی بهترین سایت خدمات چاپی در تهران

نحوه خرید ظروف پذیرایی مناسب برای دورهمی

نحوه خرید ظروف پذیرایی مناسب برای دورهمی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا