پروتئین تراپی مو در خانه

شنبه 14 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
پروتئین تراپی مو در خانه

پروتئین تراپی مو در خانه

پروتئین تراپی در واقع استفاده از محصولی است که دارای پروتئین است که مو  به راحتی می تواند آن را جذب کند و برای تقویت و ترمیم کراتین به کار  برد. می توانید به آرایشگاه مراجعه کنید یا با یک درمانپروتئین تراپی مو در خانه آن را انجام دهید.

پروتئین تراپی در آرایشگاه های هزینه زیادی دارد .ما در اینجا چند ماسک مو  برای شما توضیح می دهیم که هزینه زیادی ندارد .و با کمی  صبر و حوصله می توانیدبا این ماسک ها موهای خشک و آسیب دیده خود را ترمیم کنید ،موهایتان را تقویت کرده ومواد مغذی و لازم را برای موهایتان را تامین کنید.اگر موهای بد حالت و خشک دارید حتما ار روش پروتئین درمانی برای دوباره زنده کردن موها استفاده کنید.

 

پروتئین تراپی مو در خانه

پروتئین تراپی مو در خانه

1 :ماسک موز و عسل و روغن نارگیل

2 تا3 موز را خردکننده و در مخلوط کن ریخته 2 قاشق غدا خوری عسل خام و 1 قاشق روغن نارگیل اضافه کرده و مخلوط کن را روشن کنید و هم زدن را آنقدر ادامه دهید که مایع یک دست و کرمی رنگی بدست آید .اگر مایع خیلی غلیظ بود کمی آب اضافه کنیدولی رقیق نشود.موها را به چند دسته تقسیم کنید و مواد را  از ریشه تا ساقه مو زده و وقتی به تما سر زدید .با کف دست تمام سر و موها را به آرامی ماشاژ دهید.سپس موها را با کلاه حمام پوشانده و بعد از 30 دقیقه موها را با شامپو و نرم کننده شسته و اجازه دهید موها خشک شود .از سشوار استفاده نشود

2 ماسک آووکادو و سس مایونز

1/2 آووکادو را  بخوبی له کرده . یک فنجان سس مایونز را به آن  اضافه 0کرده وخوب هم زده تا یک دست شود .موهارا به چند دسته تقسیم کرده مواد آماده شده را به تمام موهای خودبمالید وموها را  با حوله حمام بپوشانید .و بعد از 30 دقیقه موها را با شامپو و آب سرد بشویید.بلا فاصله نرمی موهای خود را حس میکنید.موها را با حوله خشک کنید و از سشوار استفاده نکنید.

3:ماسک تخم مرغ و ماست

6 قاشق ماست محلی را با یک عدد تخم مرغ مخلوط کرده و به خوبی هم زده تا یک دست شود موها را به چند قسمت تقسیم کرده و ماسک  تخم مرغ آماده شده را به تمام موی سر مالیده و با کف دست موها و کف سر را به آرامی  ماساژ داده و موهارا با حوله حمام پوشانده بعد از 30 دقیقه موهارا  با آب سرد و شامپو به خوبی شسته و با حوله خشک کنید و از سشوار استفاده نکنید.

 

فیکساتور

فیکساتور

بهترین مرطوب کننده های پوست

بهترین مرطوب کننده های پوست

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا