ورزش در خانه/7 تمرین کامل بدن سالم و آسان برای انجام در خانه

جمعه 20 مرداد 1402 ورزشی
ورزش در خانه

تمرینات ورزشی آسان برای انجام در خانه

ورزش در خانه:تمرینات آسان و منظم که در خانه انجام می شوند فواید بی شماری دارند. این سیستم شما را تقویت می کند، سلامت استخوان های شما را بهبود می بخشد و خطرات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت و بسیاری از بیماری های تهدید کننده زندگی را کاهش می دهد. بیشتر مردم برای ورزش نکردن منظم بهانه های درخشان می آورند.

مشغله بیش از حد معمول ترین بهانه است. اما، با برنامه‌ریزی مناسب، از برنامه‌های شلوغ خود برای رفاه آینده خود کم می‌کنید. شکی نیست که ورزش منظم بهترین راه برای سنجش تناسب اندام و زندگی سالم است. برای شروع با تمرینات، واقعاً نمی خواهید به باشگاه بروید! شما از خانه شروع می کنید! شروع ورزش بدون مربی در ابتدا کمی گیج کننده به نظر می رسد. با یک جلسه کوتاه تمرینات آسان برای انجام شروع کنید.

اساساً این تمرینات آسان برای انجام در خانه نیاز به تجهیزات کم یا بدون تجهیزات دارند. شما از وزن خود به عنوان جایگزینی برای تجهیزات استفاده خواهید کرد.

1. جک های جامپینگ

این تمرین آسان برای انجام در خانه تمام بدن را هدف قرار می دهد. جک های جامپینگ ساده ترین تمرینات قلبی هستند. آنها استقامت را افزایش می دهند و با بهبود ثبات شما را قوی تر و انعطاف پذیرتر می کنند. صاف بایستید و پاها را کنار هم قرار دهید و دست ها را روی پهلوها قرار دهید. با هم بپرید و بازوهایتان را بالای سرتان ببرید و پاهایتان را از هم دور نگه دارید. بلافاصله حرکت را معکوس کنید و به حالت اول برگردید. انجام آن را سریعتر شروع کنید

 

جک های جامپینگ

جک های جامپینگ

2.Planks تخته

این موثرترین ورزش آسان برای انجام در خانه برای عضلات شکم سخت است. یک تمرین آسان برای مبتدیان برای تقویت عضلات شکمی و تقویت شانه، بازوها و کمر، ممکن است تغییرات زیادی در پلانک وجود داشته باشد. با آرنج های خم شده 90 درجه و وزن خود را روی ساعد خود نگه دارید، در حالت فشارآپ قرار بگیرید. اطمینان حاصل کنید که بدن شما یک خط از سر تا پاها تشکیل می دهد. تا زمانی که می توانید موقعیت را حفظ کنید.

 

Planks تخته

Planks تخته

3. کراس کرانچ

این تمرین آسان باعث تقویت هسته و تقویت عضلات شکم شما می شود. صاف به پشت دراز بکشید. هر دو دست را آزادانه پشت سر خود قرار دهید. حالا شانه و آرنج راست خود را روی بدن بیاورید و زانوی چپ را به سمت شانه چپ بیاورید. سعی کنید زانوی خود را با آرنج خود لمس کنید. به حالت اول برگردید و آن را با آرنج چپ تکرار کنید.

 

کراس کرانچ

کراس کرانچ

4. ورزش زانوهای بالا

 

این به شما کمک می کند تا روی قسمت های داخلی ران و قسمت های بیرونی ران کار کنید. این یک تمرین چربی سوزی شکم نیز خوب است! ابتدا باید حالتی صاف داشته باشید و سپس زانوی راست و بازوی چپ خود را همزمان بلند کنید و بالعکس. حرکت را معکوس کنید. به سرعت بالا کشیدن زانوها را ادامه دهید.

 

ورزش زانوهای بالا

ورزش زانوهای بالا

5.  تمرین پوش آپ یا شناPush-ups Exercise

این یکی از بهترین تمرین‌هایی است که می‌توانید در خانه انجام دهید که عضلات سینه شما را می‌سازد. روی زمین پایین بیایید و دست ها را به اندازه عرض شانه باز کنید. اطمینان حاصل کنید که بدن شما یک خط مستقیم تشکیل می دهد. شروع به پایین آوردن بدن خود کنید و آرنج ها را نزدیک به تنه نگه دارید. تمرین را در 2-3 ست تکرار کنید.

 

تمرین پوش آپ یا شنا

تمرین پوش آپ یا شنا

6. روسی تویست

این یک تمرین کارآمد برای شکم است. تعادل بدن را بهبود می بخشد و به حفظ فرم کمک می کند. در کنار هم بنشینید و نیم تنه خود را در حدود 45 درجه به عقب متمایل کنید، زانوها خم شده، پاها را کمی بالا بیاورید به گونه ای که باید مانند یک شکل V خیالی بین بالاتنه و ران ها به نظر برسد. بدن شما باید یک خط از سر تا پا تشکیل دهد. موقعیت را نگه دارید و در طرف مقابل نیز تکرار کنید!

 

روسی تویست

روسی تویست

7. اسکات

این تمرین عضلات پایین تنه مردان را تقویت می کند. اگرچه تغییرات زیادی دارد. زانوهای خود را خم کنید و به صورت چمباتمه بزنید تا در راستای پاهایتان باشند. با 25 اسکات در روز شروع کنید سپس با افزایش استقامت بیشتر آن را افزایش دهید.

نکته حرفه ای: قبل از شروع، فراموش نکنید که حداقل 5 دقیقه گرم کنید! برای جلوگیری از هر گونه آسیب، کشش ماهیچه ها و مفاصل، گرم کردن مناسب قبل از ورزش مهم است. چند دقیقه آهسته دوید تا ضربان قلب خود را افزایش دهید. خود را کشش دهید، بنابراین با ورزش روزانه شروع کنید! به یاد داشته باشید، سلامتی ثروت است. هیچ وقت برای شروع دیر نیست! روز خود را برنامه ریزی کنید مصمم باشید، مدتی را از روز پرمشغله خود دور کنید و این تمرینات ساده را شروع کنید.

 

اسکات

اسکات

5 نوجوان پردرآمد در لیگ برتر

5 نوجوان پردرآمد در لیگ برتر

10 ستاره WWE که از استروئیدها استفاده کردند

10 ستاره WWE که از استروئیدها استفاده کردند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا