همیشه حق با کدوم ماهه ؟!

سه‌شنبه 16 فروردین 1401 روانشناسی
همیشه حق با کدوم ماهه ؟!

همیشه حق با کدوم ماهه ؟!

متاسفانه در اطراف ما افرادی وجود دارند که تصور میکنند همیشه حق با آنها است  ، این موضوع تاحدودی نیز به ماه تولد بستگی دارد. در این قسمت قصد داریم به شما توضیح دهیم که متولدین کدام ماه فکر می‌ کنند همیشه حق با آن هاست و همیشه درست می گویند.

 

 

متولدین کدام ماه فکر میکنند همیشه حق با آنهاست

فروردین

فروردین ماهی ها از اعتماد بنفس بالایی برخوردارند و کم پیش می اید از موضعه خود عقب نشینی کنند ، حرف های خود را با صدای بلند میزننند و معتقدند که همیشه درست می گویند !

خرداد

متولدین خرداد افرادی هستند که شخصیت مودی یا متغییری دارند به طوریکه یک روز به شدت بر روی حرف خود پافشاری دارند و شاید فردای آن روز اصلا تمایلی به اصرار به آن حرف نداشته باشند! اما به صورت کلی جز افرادی هستند که همیشه حق را به خود می دهند و لجبازی می کنند!

اردیبهشت

متولدین این ماه بسیار لجباز هستند و همیشه حق به جانب می باشند و به گونه ای رفتار میکنند که انگار درست میگویند و حق کاملا با آنهاست و اگر دیگران با آنها مخالفت کنند عصبانی میشوند!

اسفند

اسفند ماهی های افرادی با اعتماد بنفس بالا و حق به جانب هستند که معتقدند همه کارهایشان درست است و اگر با آنها مخالفتی شود ، فورا جبهه خواهند گرفت !

مرداد

متولدین این ماه حتی اگر به آنها با دلیل نشان دهید که حق با آنها نیست باز بر روی حرف خود پافشاری دارند و حرف دیگران را اصلا قبول ندارند و همیشه اصرار دارند که حق با آنها است .

 

تیر

تیرماهی ها کاملا احساسی هستند و باید مراقب باشید به آنها نگویید که اشتباه میکنند ، اگر خود پی ببرند اشتباه میکنند عذرخواهی می کنند اما اکثر اوقات به اشتباه شان پی نمی‌ برند.

مهر

مهر ماهی های حرف خود را خیلی جدی میگیرند و جنبه انتقاد پذیری پایینی دارند و اکثرا حق را به خود می دهند !

 

همیشه حق با کدوم ماهه ؟!

همیشه حق با کدوم ماهه ؟!

ناراضی بودن از خود

بهترین واکنش ها در برابر همسر ایراد گیر

بهترین واکنش ها در برابر همسر ایراد گیر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا