همسران جنیفر لوپز/ نگاهی بر 7 ازدواج و همسران‌ سابق جنیفر لوپز

سه‌شنبه 25 خرداد 1400 بیوگرافی
همسران جنیفر لوپز

 همسران جنیفر لوپز

 

جنیفر لین لوپز بازیگر، خواننده و رقصنده آمریکایی است. او متولد ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک به دنیا آمد

همسران جنیفر لوپز

همسران جنیفر لوپز

 همسران جنفیر لوپز :

 

1-اوجانی نوا(1997 تا سال 1998)

2-شان کامز از سال (1999 تا سال 2001 )

3-کریس جود(2001 تا سال  2002)

4- بن افلک(2002تا سال 2004)

5-مارک آنتونی(م. 2004 ؛ دی 2014)

6-کسپر اسمارت(2014تا سال 2016)

7-الکس رودریگز (2017 – در حال حاضر )

همسران جنیفر لوپز

1-اوجانی نوا(1997 تا سال 1998)

 همسر ان جنفیر لوپز

زندگی شخصی لوپز توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. از 22 فوریه 1997 تا ژانویه 1998 ، وی با پیشخدمت کوبایی اوجانی نوا ازدواج کرد. از زمان ازدواج کوتاه آنها ، لوپز در رابطه با رابطه خود با نوا مشکلات زیادی مواجه شد. در آوریل 2006 ، وی از نوا شکایت کرد که از انتشار کتاب در رابطه با ازدواجشان جلوگیری کند ، و ادعا کرد که این توافق نامه محرمانه بودخ آن را نقض کرده است.

در سال بعد ، یک قاضی مقصر دادگاه حکم دائمی صادر کرد که نوا را از “انتقاد ، تقبیح ، ریخته گری در چراغ منفی یا در غیر این صورت تحقیر آمیز” منع کرد. به وی 545،000 دلار خسارت جبران خسارت اعطا شد و به نوای دستور داده شد كه تمام نسخه های مربوط به كتاب را به لوپز یا وكیل خود تحویل دهد.

2-شان کامز از سال (1999 تا سال 2001 )

 همسر ان جنفیر لوپز

همسر ان جنفیر لوپز

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ- هاپ، شان کامز رابطه داشت. این دو ستاره از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ در تمام مراسم و فرش قرمز‌ها در کنار هم بودند. اما گویا رابطه آن‌ها خیلی زود از هم پاشید به طوری که جنیفر در مصاحبه‌ای گفت: «این اولین باری بود که من با مردی بودم که به من خیانت می‌کرد

3-کریس جود(2001 تا سال  2002)

 همسر ان جنفیر لوپز

همسر ان جنفیر لوپز

لوپز پس از ترک همسر اول  ، با رقصنده سابق پشتیبان کریس جود ، که از او در 29 سپتامبر 2001 تا ژوئن 2002 با او ازدواج کرده بود ، رابطه برقرار کرد.

کریس جاد و جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند. جنیفر کریس برای حضور در یکی از ویدیو کلیپ‌های جنیفر با نام «Love Don’t Cost A Thing» استخدام شد. آن‌ها پس از یک سال آشنایی در سال ۲۰۰۱ با هم نامزد کردند، اما یک سال بعد از هم جدا شدند.

4- بن افلک(2002تا سال 2004)

 همسر ان جنفیر لوپز

همسر ان جنفیر لوپز

به دنبال طلاق دوم خود به دلیل اختلافات غیرقابل مقایسه ، او رابطه ای پرمخاطب با بازیگر و کارگردان بن افلک را آغاز کرد ،

بنیفر نام مشترکی بود که جنیفر و بن افلک پس از شروع رابطه شان انتخاب کردند. این دو ستاره یکدیگر را در فیلم «Gigli» ملاقات و در سال ۲۰۰۲ با هم نامزد کردند.
آن‌ها حتی یک موزیک ویدیوی مشترک با هم برای آهنگ «Jenny from the Block» ساختند.آن‌ها تصمیم داشتند تا در سال ۲۰۰۳ مراسم عروسی شان را برپا کنند، اما ۴ روز قبل از مراسم بن افلک تمام برنامه‌ها را بهم زد. عروسی آن‌ها هیچوقت برپا نشد و ۲۰۰۴از هم جدا شدن

 

5-مارک آنتونی(م. 2004 ؛ دی 2014)

مارک آنتونی و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز  با مارک آنتونی ازدواج کرد و در بروکل ، نیویورک زندگی می کرد. دو مرد سعی کردند یک فیلم عروسی خصوصی آنها  را که به قیمت یک میلیون دلار از این زوج به سرقت برده بود ، در قبال فیلم به آنها باج دهند. با این حال ، آنها به جرم توطئه ، تلاش برای لكسنی بزرگ و تملك اموال مسروقه در دادگاه جنایی منهتن برگزار شد.

در 7 نوامبر 2007 ، در آخرین شب از سفر مشترک خود ، لوپز و آنتونی رسما تأیید کردند که انتظار فرزند اول خود را دارند.  در این اطلاعیه ماهها گمانه زنی در مورد بارداری پایان یافت.  پدرش تأیید کرد که این زوج در انتظار دوقلوها هستند و فاش کرد

لوپز در 22 فوریه 2008 یک پسر و یک دختر در لانگ آیلند به دنیا آورد.این دوقلوها در شماره 11 مارس 2008 ، با عنوان People معرفی شدند که برای این مجله 6 میلیون دلار گزارش شده بود. عکس دوقلوها به گرانترین تصویر مشهور که در آن زمان گرفته شده تبدیل شد.  سه سال بعد در ژوئیه سال 2011 ، این زوج اعلام کردند که آنتونی در آوریل 2012 برای طلاق تقاضای طلاق خود را اعلام کرد.

طلاق آنها در 16 ژوئن 2014 نهایی شد ، و لوپز سرپرستی بدنی اولیه دو فرزند را حفظ کرد.  در 31 دسامبر سال 2014 ، او نام قانونی خود را دوباره به جنیفر لوپز تغییر داد و نام خانوادگی آنتونی (Muñiz) را رها کرد.

 

6-کسپر اسمارت(2014تا سال 2016)

 همسر ان جنفیر لوپز

همسر ان جنفیر لوپز

لوپز از اکتبر 2011 تا آگوست 2016 با رقصنده سابق پشتیبان خود کاسپر اسمارت رابطه ای برقرار کرد.
جنیفر لوپز پس از جدایی اش از مارک آنتونی، با یکی از رقاصان خود با نام کسپر اسمارت وارد رابطه شد. او در مورد دلیل این رابطه اش گفت: «من از یک رابطه شکست خورده جدا شده بودم و کسپر باعث شد که من دوباره خودم را پیدا کنم. او در آن دوران هیچوقت مرا تنها نگذاشت.»

 

7-الکس رودریگز (2017 – در حال حاضر )

 

جنیفر لوپز از نامزدش جدا شد

جنیفر لوپز از نامزدش جدا شد

در فوریه سال 2017 ، او شروع به دیدار با الکس رودریگز ، بازیکن بیسبال پیشکسوت نیویورک یانکیز ، در مارس 2019 ، آنها نامزدی خود را اعلام کردند.

جنیفر و الکس یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. جنیفر می گوید: «پس از آن دیدار ما یک بار در رستورانی در هتل « Bel Air» با هم قرار گذاشتیم. در انتهای شب، قبل از این که ما از هم خداحافظی کنیم، الکس به دستشویی رفت و به من پیغام داد: تو خیلی جذابی. همه چیز آن شب به خوبی پیش رفت و ما کم کم به هم علاقمند شدیم.»

الکس درباره ازدواجش با جنیفر می‌گوید: «جنیفر از من مرد بهتری ساخت. او مرا کامل می‌کند. من در کنار او احساس می‌کنم که فاتح جهانم. از این رو می‌خواهم که باقی زندگی ام را در کنار این ستاره سر کنم. او نیمه گمشده من است. ما با هم اشتراکات زیادی داریم. مثلا این که ما هر دو اهل نیویورک هستیم، هر دو لانیم ایم و هر دو در دهه ۴۰ زندگی خود به سر می‌بریم…»
گفته می شود جنیفر لوپز از همسرش  جدا زندگی می کنند، اما دلیل اصلی جدایی شان، احتمالا به شایعه خیانت الکس رودریگز به جنیفر لوپز که چند وقت پیش، منتشر شده، بی ارتباط نبوده است.

 

زین الدین زیدان

بیوگرافی سرمربی رئال مادرید زین‌الدین زیدان وهمسرش

قیصر امین پور

قیصر امین پور کیست/ اشعار زیبا از قیصر امین پور

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا