قیمت سکه و طلا و ارز در بازار (یکشنبه ۹۷/۱۲/۲۶)

یکشنبه 26 اسفند 1397 دسته‌بندی نشده
قیمت طلا، دلار، سکه امروز

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان معامله می‌شود.

 

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دومیلیون و ۵۴۹ هزارتومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۲۷ هزارتومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۴۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

 

هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۱۷ هزار و ۱۰ تومان و  هر مثقال طلا، یک میلیون و ۸۰۵ هزارتومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۰۲ معامله می‌شود.

 

 قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۲/۲۶| ادامه سیر نزولی قیمت دلار

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۴۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت‌های اولیه روز کاری  قبل کاهش داشته است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۰۰  تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

خواهر مقتول:تفاضل دیه را می دهم بـرادرم را اعدام کنید

خواهر مقتول:تفاضل دیه را می دهم بـرادرم را اعدام کنید

 حسن روحانی

 حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد عسلویه شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا