شهرستان پل‌دختر زیرآب رفت

چهارشنبه 14 فروردین 1398 دسته‌بندی نشده
شهرستان پل‌دختر زیرآب رفت

سیروس ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی تا ساعت ۵ صبح بارندگی است، شدت بارندگی به‌گونه‌ای است که علی‌رغم نیاز به امدادرسانی از طریق بالگرد ولی امکان پرواز بالگرد به دلیل شرایط جوی وجود ن

وی افزود: متأسفانه از ساعت ۳ بامداد ارتباط خطوط تلفن و بی‌سیم  شهرستان پل‌دختر قطع شد و شاهد بارندگی‌های بی‌سابقه طی ۶۰سال گذشته هستیم.

نماینده ویژه استاندار و ستاد بحران در شهرستان پل‌دختر عنوان کرد: بارندگی و سیلاب در شهرستان پل‌دختر خسارات زیادی به بار آورده و بیش از نیمی از بخش غربی شهرستان پل‌دختر زیرآب رفته و در ساحل شرقی رودخانه نیز تخریب‌شده است.

 

وی بیان کرد: تعدادی از خانواده‌های روستای بابا زید علی‌رغم هشدارها و اطلاع‌رسانی متأسفانه به این هشدارها توجه نکردند و به علت آب‌گرفتگی روستا به پشت‌بام خانه‌ها  پناه برده‌اند و در محاصره سیلاب هستند.

 

ابراهیمی گفت: جهت نجات افرادی که در روستای بابا زید در سیلاب محاصره‌شده‌اند شرایط جوی اجازه پرواز بالگرد را نمی‌دهد این در حالی است که کلیه دستگاه‌های امدادی برای نجات جان این افراد باید تلاش کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سیستم دولتی شهرستان پل‌دختر واقع در ضلع غربی رودخانه به‌هم‌خورده و هیچ‌گونه ارتباط تلفنی برقرار نیست، آمار و ارقامی از تلفات در شهرستان پل‌دختر وجود ندارد و نمی‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم تلفات در شهرستان پل‌دختر نداشته‌ایم.

 

نحوه پخت کیک قرابیه دو رنگ ترکیه ای

تا آخر هفته در کشور باران می‌بارد

بارش برف و باران در ۱۸ استان ۱۲ فروردین ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا