فیلم میان ستاره ای

یکشنبه 27 فروردین 1402 معرفی فیلم

عوامل فیلم میان ستاره ای

کارگردان : کریستوفر نولان
تهیه‌کننده : اما توماس
نویسنده : جاناتان نولان

معرفی فیلم میان ستاره ای

یک فیلم علمی تخیلی است که در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد. داستان فیلم درباره یک گروه از فضانوردان است که به دنبال سیارات جدید برای زندگی هستند. آنها با یک سفر کننده فضایی به نام “تارز” ملاقات می‌کنند که ادعا می‌کند می‌تواند آنها را به سیاره‌ای نجات دهد. در این سفر، شخصیت اصلی فیلم به نام “کوپر” با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود و برای نجات بشریت و پیدا کردن سیاره جدید، باید تصمیمات سختی را بگیرد. فیلم با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به صورت واقع‌گرایانه و جذابیت بالایی به تصویر کشیده شده است و با بازیگران معروف هالیوود همچون متیو ماک‌کانهی، آن هاتاوی، جسیکا چستین و مایکل کینگ ساخته شده است.

معرفی فیلم میان ستاره ای

معرفی فیلم میان ستاره ای

خلاصه فیلم میان ستاره ای

در آینده کرۀ زمین به علت تغییرات جوی محصولات کشاورزی رو به نابودی است و هر روز محصولات بیشتری نابود می‌شود. کوپر خلبان پیشین ناسا، حالا کشاورز شده و با خانواده‌اش در یک مزرعه زندگی می‌کند. دختر کوپر، مورفی، معتقد است که در اتاقش یک شبح وجود دارد که سعی دارد با او ارتباط برقرار کند. کوپر و مورفی کشف می‌کنند شبح یک هوش ناشناخته است که با ارسال پیام با استفاده از امواج گرانشی مختصات دستگاه اعداد دودویی (صفر و یک) مختصات تأسیسات مخفی ناسا را به آنها مخابره می‌کند. در آنجاست که متوجه می‌شود ناسا به طور مخفیانه به دنبال سیاره‌ای دیگر برای نجات نسل بشر است.

خلاصه فیلم میان ستاره ای

خلاصه فیلم میان ستاره ای

دقت علمی فیلم میان ستاره ای

کیپ تورن، فیزیکدان نظری، مشاور علمی و مدیر اجرایی تولید فیلم بود. او برای تصویرسازی‌های درون فیلم از معادلات نسبیت عام انیشتین استفاده کرده بود. تورن برای همکاری در این پروژه دو قانون داشت: اول اینکه هیچ‌کدام از قوانین فیزیکی نباید نقض شوند و دوم اینکه تمامی حدسیات باید از علم سرچشمه بگیرند، نه ذهن فیلم‌نامه‌نویس.

بازیگران فیلم میان ستاره ای

  • متیو مک‌کانهی
  • ان هتوی
  • مت دیمون
  • جسیکا چستین
  • مکنزی فوی
  • الن برستین
  • مایکل کین

فیلم سینمایی آتابای

فیلم دختر گمشده 2021

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا