فیلم اکشن /فیلم پیمان The Covenant 2023

سه‌شنبه 16 خرداد 1402 معرفی فیلم
فیلم پیمان

مشخصات فیلم پیمان

نام فیلم:فیلم پیمان

ژانر:اکشن

تاریخ انتشار: 21 آوریل 2023کشور ایالات متحده

زبان: انگلیسی

عوامل فیلم پیمان

کارگردان: گای ریچی

نویسندگان: گای ریچی/ ایوان اتکینسون/ مارن دیویس

موسیقی :کریستوفر بنستید

فیلم‌بردار: اد ویلد

تدوین‌گر: جیمز هربرت

 

فیلم پیمان

فیلم پیمان

فیلم پیمان The Covenant 2023

فیلم پیمان یک فیلم اکشن و دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی گای ریچی و با نقش آفرینی جیک جیلنهال دار سلیم و الکساندر لودویگ که در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد.
کمپانی مترو گلدوین مایر حقوق توزیع را در ژانویه ۲۰۲۲ خریداری کرد.

فیلمبرداری در فوریه ۲۰۲۲ در آلیکانته اسپانیا آغاز شد

 

فیلم اکشن پیمان

فیلم اکشن پیمان

بازیگران فیلم اکشن پیمان The Covenant 2023

جیک جیلنهال در نقش استاد گروهبان جان کینلی
دار سلیم در نقش احمد
شان ساگار در نقش چارلی «جیزی» کرو
جیسون وانگ در نقش جاشوا «جی جی» جونگ
ریس یتس در نقش تام «تام گربه» هنکاک
کریستین اوچوا لاورنیا در نقش ادواردو «چو چاو» لوپز
بابی شوفیلد در نقش استیو کرشر
امیلی بیچم در نقش کارولین کینلی
جانی لی میلر در نقش سرهنگ ووکز
الکساندر لودویگ در نقش گروهبان دکلن اوبریدی
رضا دیاکو در نقش هادی
جیمز نلسون جویس در نقش جک جک جک جکسون
آنتونی استار در نقش ادی پارکر

 

فیلم اکشن پیمان

فیلم اکشن پیمان

خلاصه از فیلم اکشن پیمان The Covenant 2023

در مارس 2018، در بحبوحه جنگ در افغانستان، گروهبان نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده، گروهبان جان کینلی و یگانش در جریان یک بازرسی معمولی خودرو در لشکرگاه، در کمین یک بمب کامیونی قرار گرفتند که توسط طالبان سازماندهی شده بود، که منجر به کشته شدن مترجم وی شد. او که نیاز به جایگزینی دارد، به احمد عبدالله، مترجمی ثابت قدم و در عین حال منفور، معرفی می شود که ادعا می کند این کار را فقط برای پول دنبال می کند. در طی یک مأموریت دستگیری مخفی، کینلی متوجه می‌شود که احمد قبلاً وابسته به طالبان بوده است، اما زمانی که این سازمان پسرش را به قتل رساند، از آن جدا شده است. احمد بعداً تیم کینلی را از کمین یک واحد طالبان با کمک یک سرباز ارتش افغانستان نجات می دهد و احترام کینلی را به دست می آورد.

در جریان یک حمله دیگر برای بررسی انبار سلاح های شورشیان در حدود 100 کلیک (62 مایلی) در شمال پایگاه هوایی بگرام، واحد کینلی در کمین نیروهای کمکی طالبان قرار می گیرد که همه به جز او و احمد را می کشند. این دو موفق می شوند با پای پیاده فرار کنند و در این روند چندین جنگجوی طالبان را کشته اند. در حالی که تلاش می کنند با حرکت در مناطق کوهستانی افغانستان به پایگاه هوایی بازگردند، یک بار دیگر در کمین شورشیان قرار می گیرند که موفق می شوند کینلی را زخمی کنند، قبل از اینکه یک گلوله بزرگ را به پیشانی او برسانند و او را ناتوان کنند. احمد موفق می شود جنگجویان طالبان را بکشد و تصمیم می گیرد کینلی را به پایگاه هوایی بازگرداند. احمد با دریافت کمک برخی از افغان های دلسوز، از شکار نیروهای طالبان طفره می رود و کینلی را بر فراز توپوگرافی کوهستانی خائنانه کشور حمل می کند. چند روز بعد، احمد و کینلی به نزدیکی بگرام می رسند، اما جنگجویان طالبان به آنها حمله می کنند. احمد مبارزان را می کشد، اما اندکی پس از آن توسط نیروهای آمریکایی دستگیر می شود.

سه هفته بعد، کینلی که به خانه خود در سانتا کلاریتا، کالیفرنیا بازگردانده شده است، به طرز شگفت انگیزی از نحوه نجات خود بی اطلاع است، اما نقش احمد را در آن درک می کند. کینلی پس از اینکه متوجه شد که فرار آنها در منطقه تبدیل به فولکلور شده است، تلاش می کند تا ویزای ایالات متحده را برای احمد و خانواده اش تهیه کند و رهبری طالبان را عصبانی کرده و احمد را مجبور به انتقال خانواده اش به زیرزمین کند. کینلی که از نظر عاطفی به دلیل ناتوانی خود در بازپرداخت بدهی خود نسبت به احمد عذاب می‌کشد، سرانجام تصمیم می‌گیرد تا خودش را نجات دهد و از سرهنگ ووکز کمک می‌گیرد تا ویزاها را تهیه کند در حالی که کینلی با هویت جعلی به افغانستان سفر می‌کند تا ……..

معرفی سریال ترکی Aile

سریال گل جمال

سریال گل جمال/معرفی سریال ترکیه ای گل جمال

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا