فال کائنات اوشن امروزپنجشنبه 25 مرداد 1397

پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 طالع بینی
فال کائنات اوشن

 

?برگرفته از کارت های تاروت کائنات
?مورخ : پنجشنبه 25 مرداد 1397

? ?

⛩فروردین⛩

شاید مجبور شوید دست به کارهایی بزنید که برای تان سخت و دشوار باشد اما برای رسیدن به هدفی که دارید این امر ضروری است پس خودتان را سرزنش نکنید.

⛩اردیبهشت⛩

خبرهای خوبی در رابطه با مسائل اقتصادی تان در راه است و ممکن است سرمایه گذاری یا معاملاتی که انجام داده اید به ثمر بنشیند در هرصورت شرایط مالی تان بهبود میابد.

⛩خرداد⛩

به دلیل سهل انگاری هایی که داشتید هم اکنون مجبورید سخت کار کنید و برای اینکه خودتان را به دیگران برسانید باید تلاش مضاعف داشته باشید از این پس باید بیشتر مراقب کارهایی که میکنید باشید.

⛩تیر⛩

تغییراتی در زندگیتان پدید می آید که شاید در ابتدا برایتان ترسناک و غیر قابل باور باشد اما اگر به اوضاع مسلط شوید می بینید که چقدر می تواند بر روی آینده شما تاثیر گذار باشد.

⛩مرداد⛩

ممکن است در محیط کاری خود با مشکلاتی مواجه شوید و نتوانید آنطور که باید و شاید شایستگی های خود را نشان دهید باید در تلاش باشید تا به خودتان مسلط شوید.

⛩شهریور⛩

شاید در زندگی احساسی خود در موقعیت خوبی قرار داشته باشید اما شرایط بد اقتصادی به زودی بر روی تمامی جنبه‌های زندگی تان تاثیر خواهد گذاشت پس فکری به حال این وضعیت بکنید.

? ?

⛩مهر⛩

مشکلاتی که اخیراً برای تان رویداده موجب شده تا افسرده و پریشان باشید و ناامیدی وجودتان را فرا گرفته برای اینکه خودتان را از این وضعیت خلاص کنید باید سفری را ترتیب دهید.

⛩آبان⛩

نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید و همین قضیه مشکلاتی فراوان برایتان به همراه خواهد آورد. در ابراز عشق آرام پیش بروید در غیر این صورت شریک احساسیتان را از دست خواهید داد.

⛩آذر⛩

در زمینه کاری پیشرفت های مناسبی برای تان وجود خواهد داشت و فردی کمکتان می‌کند تا موفقیت هایتان دو چندان شود باید همواره قدردان این شخص باشید.

⛩دی⛩

ایده هایی به ذهنتان میرسد که خودتان تعجب خواهید کرد و ممکن است تصمیم داشته باشه که بلافاصله آنها را عملی کنید در صورتی که این کار برایتان دردسر ساز خواهد بود پس با آرامش پیش بروید.

⛩بهمن⛩

از شتاب بیهوده پرهیز کنید و برای رسیدن به هدفی که در سر دارید سعی کنید منطق و آرام پیش بروید اگر از نظر احساسی مشکلاتی برایتان وجود دارد باید صبور باشید این قضیه احتیاج به زمان دارد.

⛩اسفند⛩

شاید تصمیم داشته باشید کارهای مهمی را به سرانجام برسانید اما مشکلاتی برای تان وجود دارد که این قضیه را کمی دشوار می کند که البته با کمک دوستانتان برطرف می شود.

 

ایدے فال
@raz13599

فال تاروت روزانه

فال ٺارۅٺ مصری روزانه پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا پنجشنبه 25 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا