فال ٺارۅٺ مصری روزانه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

سه‌شنبه 23 مرداد 1397 طالع بینی
فال تاروت روزانه

 

?? فال ٺارۅٺ مصری روزانه ??

?چینش ۳ کارتی ، ۸۷% جوابدهی?
?تاریخ : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

? ?

?فروردین?
?نماد :شمشیر

آغازی تازه – مسیری موفقیت‌آمیز – فخر و مباهات – شک و دودلی – تصمیم های سخت و مهم – به چالش کشیده شدن – آرامشی که پایدار نخواهد بود – عقل و اندیشه.

?ارديبهشت?
?نماد :راهبه

علم و اندیشه – فردی حکیم – شخصی خالص و عاری از گناه – کم تحملی – فردی که برای رسیدن به اهدافش به ندای درونش گوش فرا می دهد – باید صبور باشید تا زمان مناسب برای انجام کارهای تان فرا برسد.

?خرداد?‍♂
?نماد :قدرت

توانایی بالا – تلاش و کوشش فراوان – پشتکار – تهور و نترسی – به قدرت و مقامی می‌رسید که می توانید بر بدخواهان تان فائق آیید – یافتن شأن و مقام در زندگی.

? ?

?تير?
?نماد :ارابه

موفقیت – دریافت ثمره تلاش ها بعد از انجام کارهای مشقت بار – فردی که هیچگاه عقب‌نشینی نمی‌کند – ایستادگی و مقاومت – استیصال و پریشان احوالی – بخت و اقبالی ناموافق.

?مرداد?
?نماد :عدالت

شرایطی موزون – راستی و درستی – فخر و مباهات – شخصی عادل – فردی مهم و پر قدرت – به تعویق افتادن امری مهم – دگرگونی – سرزنش – طرد شدن – انجام کارهای بی نتیجه – اگر تصمیم دارید کار مهمی انجام دهید دست نگاه دارید – فداکردن شخصی.

?شهريور?‍♀
?نماد :دلاور

فردی که در حیطه مسائل اقتصادی کاملاً آگاه و روشن است – فردی مورد اعتماد – مسئولیت پذیری – صبر – فردی رئوف و متهور – فردی زبر و زرنگ و لایق – به وجود آمدن و یا از بین رفتن گرفتاری ها – فخر و مباهات – غرور – آگاهی – آغاز و یا پایان یافتن یک جریان عشقی.

? ?

?مهر⚖
?نماد :دادرسی – جهت مخالف

عدم تندرستی – عدم موفقیت – باید دست به تصمیمات مهم بزنید اما با وقفه مواجه می شوید – ضرر و زیان اقتصادی – قطع ارتباطی که به طول نمی‌انجامد.

?آبان?
?نماد :چرخ سرنوشت

بخت و اقبال موافق – منفعت – مشکلاتی که به پایان می‌رسد – اتفاقات دور از انتظار – رشد ترقی – آغازی تازه و نو – تسلیم قضا و قدر بودن – سعادتمندی و خوشبختی در زندگی.

?آذر?
?نماد :امپراطور

کسب کردن چیزهایی که برایش در تلاش هستید – کارها و اموراتتان به خوبی انجام می شود – ثابت قدمی – فردی با لیاقت د اطمینان داشتن – سرمایه – فرماندهی – مردی در افراد خانواده – توانایی و تلاش بالا.

? ?

?دی?
?نماد :عشاق

روابط عاشقانه – موزون بودن شرایط – مطمئن بودن – اطمینان – مثبت‌نگری – آغاز یک رابطه عاشقانه – اگر تصمیم دارید تا کارهای اساسی و مهمی را انجام دهید بیشتر فکر کنید.

?بهمن?
?نماد :جام

قرار گرفتن در یک رابطه عاشقانه – سعادتمندی – آغاز زندگی عاشقانه – تندرستی – خوشحالی – متحد شدن – به وجود آمدن یک رابطه دوستی یا عاطفی – اگر عشقی را در گذشته از دست داده بودید به جانبتان بازمی گردد – شراکت های کاری – موزون بودن – پیروزی – فراوانی – بخت و اقبال موافق – میزبانی از افراد مهم.

?اسفند?
?نماد :ماه – جهت مخالف

دست به کارهای نادرست می‌زنید که اهمیت چندانی ندارد – بیماری و صدمه بدنی – یاس و ناامیدی – فردی که از توانایی هایش در جهت منفی استفاده می کند.

 

فال شبانه

فال شبانه (بیوریتم) امشب 23 مرداد

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا سه شنبه 23 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا