فال امروز دوشنبه 6 فروردین 1397

دوشنبه 6 فروردین 1397 طالع بینی
فال امروز دوشنبه 6 فروردین 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

 اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و کفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

در پایان رابطه دوستی شما یک نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما کاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین کافی است که لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یک رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت که تصمیم بگیرید که چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی که دارد برای تان پیش می‌آید آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید که برای به تعادل رساندن کارهایتان اقدامی انجام دهید که در همین زمان ماه سرسخت در نشان شما به شما یادآوری می‌کند که وظایفی هم برای انجام دادن دارید. این کار ممکن است شما را به اساس زندگی برگرداند، اما شما دوست ندارید که آرزوهایتان را برای فردایی روشن تر بگذارید. محتاط ولی در عین حال خوش بین باشید، تا زمانیکه بحرانی را احساس کنید که بین وظایف گذشته شما و اهدافی که برای آینده دارید بوجود می‌آید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه

به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است بخواهید پیغامی را که حالا دریافت می‌کنید نادیده بگیرید، حتی اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصیحت قرار دهند. اما شما آماده شنیدن آن باقی می‌مانید، اما قسمتی از شما از محدودیت‌های عاطفی که دارید باخبر است و نمی‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشید،‌ ممکن است فرصت شگفت انگیز عاشقانه‌ای را از دست بدهید اگر بخواهید غیر قابل انعطاف رفتار کنید درمقابل آن چیزی که درست جلوی بینی شما قرار دارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه

 هنگامی که تلاش می‌کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز هر فعالیتی که به نظر شما تفریح و سرگرمی‌باشد، شاید اسباب زحمت و دردسر باشد! عجیب اینکه شما بیشتر از آنکه در جستجوی لذت باشید، حتی در تفریحاتی که به کارتان ربطی ندارد شرکت می‌کنید. اما اگر فقط قصد تحرک و فعالیت داشته باشید اتفاق بدی نخواهد افتاد. فقط به دوستانتان اجازه ندهید شما را مجبور به انجام دادن کاری بکنند که دوست ندارید. اگر شما زمانی را به خودتان اختصاص دهید آنها نیز شما را درک خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه

 اکنون به جای اینکه روی مسائل احساسی شخصی تان فوکوس کنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید که درگیر یک مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینکه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت کردید، به عقب برنگردید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه

 منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 6 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز از دست یکی از دوستان نزدیکتان و یا یکی از افراد خانواده تان عصبانی می‌شوید، برای اینکه دوست ندارید در نمایش رومانتیکی که فرد دیگری به راه انداخته است شرکت کنید. در ابتدا این نمایش ممکن است به صورت یک سرگرمی‌به نظر برسد، اما وقتی که شدت پیدا کرد شما از این فرد می‌خواهید که دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی کنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی کند، آنها باعث می‌شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینکه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فکر کنید ببینید از این حوادث چه درسی می‌توانید بیاموزید.

 

منبع:نمناک

فال امروز چهارشنبه 8 فروردین 1397

فال امروز چهارشنبه 8 فروردین 1397

فال امروز یکشنبه 5 فروردین 1397

فال امروز یکشنبه 5 فروردین 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا