فال و طالع بینی روزانه سه شنبه 6 آذر 1397

سه‌شنبه 6 آذر 1397 طالع بینی
فال روزانه 
فروردین
این روزها از نظر مالی روزهای خیلی بهتری را نسبت به مدت اخیر سپری می‌کنید ولی هنوز با حالت ایده‌ال و چیزی که حق شماست فاصله دارید. این موضوع نیز امروز ذهن شما را بخود مشغول کرده است ولی اگر فقط روی این موضوع تمرکز کنید، رشته امور از دستتان خارج می‌شود و نمی‌توانید کارهای خود را بخوبی انجام دهید. بهتر است بر روی پیشرفت خود تمرکز کنید و انرژی خود را برای اهداف بلند مدت هزینه کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید که انسان هیچ وقت از وضعیت مالی خود رضایت ندارد و هر چقدر هم که پول بدست آورید باز ناراضی خواهید بود.

اردیبهشت

امروز دوست شما با همسر خود وارد بحث و مشاجره شده و از شما انتظار دارد که برای حل مشکلشان به کمک‌شان بروید. توصیه ما به شما این است که در بحث میان آن‌ها طرف هیچکدام را نگیرید و فقط به عنوان یک انسان بی‌طرف صحبت‌های آن‌ها را گوش دهید. ممکن است دوست شما انتظار داشته باشد که در این وضعیت شما از او طرفداری کنید ولی در نظر داشته باشید که این کار به صلاح هیچکدام نیست. در این شرایط ضمن یاداوری این که شما هر دوی آن‌ها را دوست دارید و به حرف آن‌ها گوش می‌دهید، می‌توانید فضای ملتهب بین آن‌ها را آرام کنید و از بالا گرفتن بحث میان آن‌ها بکاهید. در نهایت از آن‌ها بخواهید که با صحبت کردن مشکل پیش آمده را حل کنند. پیدا کردن راه حلی که بتوانید هر دو طرف دعوا را راضی نگه دارید کار سختی است.


خرداد

امروز برخلاف موضوعی که یکی از دوستانتان با شما در میان می‌گذارد، حس ششم شما چیز دیگری در این خصوص به شما می‌گوید. ممکن است دوست شما در وضعیت خوبی  نباشد و این باعث شده باشد که او برخلاف واقعیت صحبت‌هایی را مطرح کند. اگر شما متوجه این موضوع شده‌اید او را سرزنش نکنید و اجازه دهید تا در فرصت مناسب خودش این موضوع را برای شما بازگو کند. اگر بدنبال اطلاعات مهمی در این خصوص هستید نگران نباشید،‌ این اطلاعات به وقت مناسب از سمت این فرد یا شخص دیگری به شما خواهد رسید. اکنون بهتر است به او کمک کنید تا بتوانید او را از این شرایط و حس ناراحتی خارج کنید.


تیر

امروز احساس می‌کنید که یکی از دوستانتان در مورد موضوعی از شما ناراحت است اما تمایل ندارد در مورد آن با شما صحبت کند و سعی می‌کند احساسات خود را پشت رفتارهای منطقی‌اش مخفی کند. اگر شما از او در این خصوص سوال کنید به احتمال زیاد انکار می‌کند و وانمود می‌کند که مشکلی وجود ندارد. از حس ششم خود استفاده کنید و با تامل روی چند روز اخیر ببینید که چه چیزی باعث ناراحتی او شده است. اگر متوجه شدید که حق با او بوده و شما باعث ناراحتی او شده‌اید سعی کنید جبران کنید. علاوه بر این ممکن است به این نتیجه برسید که رابطه شما با او رابطه صحیحی نیست و بهتر است رابطه خود را با او تمام کنید.


مرداد

امروز شرایط کیهانی بگونه‌ای است که احساسات همه مختل شده و همه با هم سر ناسازگاری دارند؛ حتی می‌بینید که بین صمیمی‌ترین دوستان‌تان نیز بحث و دعوا در جریان است. بهترین پیشنهاد به شما این است که خودتان را از این بحث و مشاجره‌ها دور نگه دارید و با هیچ کس وارد بحث نشوید. اگر توانستید که ریشه این دعواها را پیدا کنید و بحث‌ها را خاتمه دهید، عالی است؛ ولی اگر دیدید نمی‌توانید کمک خاصی به این شرایط بکنید، خودتان را از این مخمصه کنار بکشید و از تلاش برای کنترل اوضاع دست بردارید. کارهای مهمتر دیگری وجود دارد که باید برای انجام آن‌ها تلاش کنید و پشت گوش انداختن آن‌ها می‌تواند برای شما دردسر ساز شود.

شهریور

امروز بین دو دسته از دوستان‌تان بحث در مورد مسائل سیاسی و مذهبی بالا می‌گیرد که این موضوع باعث معذب و ناراحت شدن شما و بقیه می‌شود. سعی کنید از قرار گرفتن در چنین جمع‌هایی پرهیز کنید؛ شما باید برای آرامش خود ارزش قائل باشید. در حال حاضر قرار گرفتن در نقش یک قاضی یا میانجی‌گر برای شما مناسب نیست؛ چرا که هر دو طرف دعوا بشدت پیش خود حق به جانب هستند و نظر مخالف را نمی‌پذیرند. شاید تنها کار خوبی که می‌توانید در این شرایط انجام دهید این است که سعی کنید طرفین را آرام کرده و بحث میان آن‌ها را عوض کنید. مطمئن باشید که همه از این رفتار منطقی شما راضی خواهند بود.


مهر

امروز بر روی انجام کار مهمی که مدتی است برای تکمیل آن زحمت کشیده‌اید تمرکز کرده‌اید، اما بدخواهی و اختلاف نظر بقیه جلوی پیشرفت کار شما را گرفته است. احساس می‌کنید بحث بر روی جزئیات بی‌اهمیتی است که لزومی به آن نیست و شما نمی‌توانید این اختلاف نظرها را درک کنید. پیشنهاد ما به شما این است که شما قسمتی از کار را که به شما مرتبط است پیش ببرید و بقیه کار را دست آن‌ها بسپارید. دیر یا زود آن‌ها متوجه اشتباه خود خواهند شد.


آبان

دیروز روز پر کار و خسته کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اید و امروز کمی احساس خستگی و کسل بودن می‌کنید؛ برای همین ترجیح می‌دهید که تمام روز را در رختخواب خود بگذرانید. پیشنهاد ما به شما این است که زیاد چای و قهوه ننوشید و به خوردن غذاهای مقوی و نوشیدنی‌های ویتامین دار اکتفا کنید. با وجود این که امروز باید سر کار بروید بهتر است درخواست مرخصی کنید. با این تمام روز را در خانه نمانید و بعدظهر به بیرون بزنید؛ هوای پاییزی این روزها تکرار نشدنی است.


آذر

امروز کمی دچار تلاطم فکری شده‌اید و احساسات ضد و نقیضی در شما در جریان است. کمی نسبت به گذشته حس خوشی دارید و کمی از آن ناراحتید؛ همین موضوع باعث شده است تا حس کنید اوضاع به نفع شما پیش نمی‌رود. ولی واقع بین باشید؛ آینده‌ چیز دیگری است که می‌توانید آن را بسازید ولی گذشته‌ها دیگر گذشته و شما نمی‌توانید آن را تغییر دهید. پس بخاطر داشته باشید که حال فعلی شما گذرا است؛ پس بهتر است عقل خود را بر رفتار خود حاکم کنید و اجازه ندهید احساسات‌تان تصمیم‌های سرنوشت‌ساز را برای شما بگیرند. امروز دوست دارید که وقتتان را با عشقتان بگذرانید ولی کارهای مهمی دارید که انجام نشدن آن می‌تواند بکلی بر روی زندگی شما تاثیر بدی بگذارد. آخر هفته نزدیک است. پس امروز کارهای خود را پیش ببرید و برای آخر هفته برای وقت گذراندن با عشق خود برنامه ریزی کنید.


دی

امروز احساسات شما به شدت غلیان کرده و نیاز دارید تا با عشقتان دیدار کنید؛ اما مشغله‌های این روزهای او مانع از دیدار شما می‌شوند و بالطبع این موضوع باعث دلخوری شما می‌شود. بهتر است به خود مسلط باشید و شرایط را درک کنید؛ شما بخوبی می‌دانید که او بی‌جهت شما را پس نمی‌زند و وضعیت پیش آمده باعث این اتفاق شده است. شاید بهترین کار این باشد که برای روزهای آینده با او برنامه ریزی کنید و امروز اوقات فراغت خود را به شکل دیگری سپری کنید؛ مدت‌هاست که تصمیم داشته‌اید کتاب خاصی را مطالعه کنید؛ شاید امروز بهترین فرصت باشد تا برای خرید این کتاب راهی بازار شوید. فرصت را از دست ندهید و برای انجام این کار اقدام کنید.

بهمن

امروز برای گرفتن پیام از طرفی که مدتی است به او احساس پیدا کرده‌اید، بی‌قرارید. اما ظاهرا هرچقدر منتظر مانده‌اید بی‌فایده بوده است؛ حتی ممکن است به او پیام نیز داده باشید ولی جوابی دریافت نکرده باشید. بروز چنین وضعیتی مسلما در ابتدا نگرانی شما را زیاد کرده است، اما بهتر است به افکار خود مسلط باشید و دیوانه‌وار به این موضوع فکر نکنید. اوضاع آنقدری که فکرش را می‌کنید پیچیده نیست و جای نگرانی نیست. وضعیت پیش آمده فرصت خوبی است تا شما بتوانید برای تسلط به شرایط تمرین کنید.


اسفند

امروز به اطلاعات مهمی نیاز دارید، اما فردی که این اطلاعات را دارد در دسترس نیست و مجبور خواهید شد برای پیدا کردن آن به جاهای دیگری مراجعه کنید. شاید این کار برای شما سخت باشد و احساس کنید که در یک دور باطل گرفتار شده‌اید و هر کسی شما را به یک جای نامعلومی راهنمایی می‌کند. شاید بهتر است که امروز از ادامه دادن این کار منصرف شوید و به انجام کارهای دیگری بپردازید؛ مراقب باشید که امروز در خیالات خود غرق نشوید و از واقعیت‌ها فاصله نگیرید. باید یاد بگیرید که چیزهای اطرافتان را بر اساس واقعیت ببینید نه آن چیزی که دوست دارید.

فال آرزو

فال آرزو روزانه سه‌شنبه ۶ آذر ۹۷

نوشیدنی برای تقویت مغزتان

فال قهوه سه شنبه 5 آذر1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا