سلبریتی که پایشان به زندان باز شد

جمعه 12 فروردین 1401 چهره ها
 سلبریتی

سلبریتی های مشهوری که زمان در زندان گذرانده اند

مدت زمان محکومیت و به زندان رفتن افراد مشهور در لیست زیر، از چند روز تا چندین سال متفاوت است. برخی سلبریتی ها  قبل از مشهور شدن در زندان بوده اند و مدت زمان زندان تمامی افراد بیش از یک روز است.

به همین خاطر،O.J. سیمپسون ، تیم آلن و افراد مشهور دیگری که پشت میله های زندان خدمت کرده اند یا مشغول خدمت هستند. با در نظر گرفتن این مسائل در ادامه شخصیت‌های مشهوری که به زندان رفته اند را می‌بینید.

 

تیم آلن

آلن، ستاره انیمیشن‌های داستان اسباب بازی در سن ۲۵ سالگی به دلیل داشتن کوکائین و قاچاق مواد مخدر در فرودگاه بین‌المللی دستگیر می‌شود و دو سال و چهار ماه را در زندان به سر می‌برد.در سال 1979 ، بازیگر تیم آلن به جرم قاچاق مواد مخدر به 15 ماه زندان فدرال محکوم شد. وی در سال 1981 از زندان خارج شد.

 

تیم آلن

تیم آلن

فلیسیتی هافمن

زمانی که در اوایل سال ۲۰۱۹ رسوایی رشوه در پذیرش دانشگاه آشکار شد، نام دو نفر از بازیگران زن مشهور فلیسیتی هافمن و لوری لافلین در این لیست باعث تعجب عده زیادی شد.

هافمن که مبلغ ۱۵ هزار دلار برای تقلب در آزمون ورودی دخترش در دانشگاه رشوه داده بود، جرمش را می‌پذیرد و در دادگاه ابراز پشیمانی می‌کند. او به ۱۴ روز زندان، یک سال آزادی تحت نظارت، ۲۵۰ ساعت خدمات اجتماعی و ۳۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد.

 

فلیسیتی هافمن

فلیسیتی هافمن

میشل رودریگز

میشل رودریگز  (زاده: ۱۲ ژوئیه ۱۹۷۸ در تگزاس) بازیگر آمریکایی است.

بازیگر فیلم سریع و خشن، در سال ۲۰۰۷ و پس از دستگیری به دلیل استفاده از مشروبات الکلی در هنگام رانندگی، به شش ماه زندان محکوم شد. البته او پس از ۱۸ روز از زندان آزاد شد.

 

میشل رودریگز

میشل رودریگز

او. جی سیمسپون

سیمپسون در قتل همسر سابقش ، نیکول براون سیمپسون و دوستش ، رونالد گلدمن ، در سال 1994 تبرئه شد.در سال 2008 ، وی به جرم سرقت مسلحانه و آدم ربایی در لاس وگاس به 33 سال زندان محکوم شد. سیمپسون پس از 9 سال زندان ، در اول اکتبر 2017 آزاد شد.

 

او. جی سیمسپون

او. جی سیمسپون

لیندزی لوهان

لیندزی مورگان (دی) لوهان  (زاده ۲ ژوئیه ۱۹۸۶) دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است

وی یک از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. او بارها زندان رفتن را تجربه کرده است. لوهان در سال ۲۰۰۷، یک ساعت، در سال ۲۰۱۰ دو هفته، در سال ۲۰۱۱ یک ماه به زندان افتاده است. او علاوه بر این یک ماه هم در حبس خانگی به سر برده است.

 

لیندزی لوهان

لیندزی لوهان

مارتا استوارت

مارتا استوارت یکی از چهره‌های معروف تلویزیونی و فرهنگی آمریکا به اتهام دروغگویی و تبانی، گناهکار شناخته شد و به پنج ماه زندان محکوم شد.در سال 2004 ، مارتا استوارت ، مجری مشاوره در تلویزیون ، به جرم دروغ گفتن به بازرسان فدرال در مورد فروش سهام ، به 5 سال زندان فدرال به اتهام جرم توطئه ، به علاوه 5 ماه حبس در خانه ، محکوم شد. وی در سال 2005 به زندان در زندان آزاد شد.

 

مارتا استوارت

مارتا استوارت

بیل کازبی

ویلیام هنری “بیل” کازبی، جونیور (زاده ۱۲ ژوئیه ۱۹۳۷) کمدین، بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیون آمریکایی است. وی پس از ۵ دهه فعالیت در سال ۲۰۱۸ به دلیل متهم شناخته شدن به تجاوز جنسی کار خود را از دست داد

در تاریخ 25 سپتامبر 2018 ،وی در سال ۲۰۱۸ به دلیل متهم شناخته شدن به تجاوز جنسی به ۱۰ سال زندان و جریمه نقدی محکوم شد.. وی در ماه آوریل به دلیل تحمیل اتهامات مشابه بیش از 60 زن در طول پنج دهه گذشته ، به دلیل مواد مخدر و تعرض جنسی به زنی در محوطه درب منزل خود مقصر شناخته شد.

 

بیل کازبی

بیل کازبی

رابرت داونی جونیور

از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱، رابرت داونی جونیور بازیگر نامزد اسکار چندین بار به دلیل اتهامات مربوط به مواد مخدر دستگیر شد. در سال 1999 ، رابرت داونی جونیور به دلیل نقض مشروط از محکومیت مواد مخدر و اسلحه در سال 1996 به 3 سال زندان محکوم شد. وی پس از تحمل یک سال با قرار وثیقه آزاد شد.

 

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور

ریمای ما

رمینیس مکی  (زاده ۳۰ می ۱۹۸۰) با نام هنری ریمای ما  بازیگر، شاعر و خواننده سپک هیپ‌هاپ آمریکایی است.

ریمای ما در سال ۲۰۰۸ به دو بار شلیک به شکم یکی از اطرافیانش که او را به دزدیدن ۳ هزار دلار متهم کرده بود به شش سال زندان محکوم شد. او همچنین به حمل غیرقانونی اسلحه و اقدام به زورگیری متهم شد.

 

ریمای ما

ریمای ما

مارک والبرگ

در سال 1996 ، مارک والبرگ پس از حمله به مردی با چوب فلز کور کردن یکنفر توهین های نژاد پرستانه به 2 سال زندان محکوم شد. والبرگ پس از گذراندن 45 روز از مجازات خود از زندان آزاد شد.

 

مارک والبرگ

مارک والبرگ

لارین هیل

این خواننده و بازیگر آمریکایی به فرار مالیاتی محکوم شد و سه ماه را در زندان گذراند.در سال 2013 ، لورین هیل ، خواننده و عضو سابق Fugee ، به دلیل عدم پرداخت مالیات 1.8 میلیون دلار درآمد به 3 ماه زندان محکوم شد.

 

لارین هیل

لارین هیل

newsday.com

ولادیمیر پوتین

آشنایی با دختران ولادیمیر پوتین

عکس جدید فرشته حسینی و همسرش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا