سلامتی مدونا در خطر است ؟

سه‌شنبه 13 تیر 1402 چهره ها
سلامتی مدونا در خطر است ؟

سلامتی مدونا در خطر است ؟

مادونا (۶۴ ساله) پس از ناگهانی بستری شدن در بیمارستان، میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان را ناامید کرد. با توجه به گزارشات جدید، او به خانه بازگشته و به نظر می‌رسد که بهبودی خوبی داشته است. در یک بیانیه رسمی آمده است: “بهبودی کامل انتظار می‌رود.”

ترخیص از واحد مراقبت های ویژه

شبکه های CNN و BBC اعلام کردند که خواننده در حال استراحت است، حال بهتری دارد و به دستور پزشکان پیروی می‌کند. او در واحد مراقبت های ویژه بستری بود، اما از بیمارستان ترخیص شده است. مادونا توسط آمبولانس خصوصی به محل اقامت خود در نیویورک منتقل شد و “وضعیتش خوب است”.

نادیده گرفتن علائم

بر اساس گزارش TMZ، خواننده قبل از ورود به واحد مراقبت های ویژه، به مدت یک ماه با تب کم شدتی مبارزه کرد. ملکه پاپ به خاطر برنامه‌ زیاد و تمرینات سخت برای تور خود، از رفتن به پزشک صرف نظر کرد و به ناراحتی توجه نکرد… اما بعد، همه چیز اشتباه شد. همانطور که توسط چندین رسانه گزارش شده، خواننده ۶۴ ساله در روز شنبه ۲۴ ژوئن توسط کادر تیم خود بیهوش پیدا شد.

پس از منتقل شدن به بیمارستان، تشخیص این داده شد که مدونا با یک عفونت باکتریایی مبارزه می‌کند. او مجبور شد در واحد مراقبت های ویژه بستری بماند. گای اوسیری، نماینده او، دنیا را از اتفاقی که افتاد باخبر کرد. او این کار را تنها چند روز بعد از اتفاق، از طریق اینستاگرام انجام داد.

بهبود کامل؟

“وضعیت سلامتی او بهتر شده است، با این حال هنوز تحت نظارت پزشکی است. بهبودی کامل انتظار می‌رود.”، نماینده اش در رسانه های اجتماعی توضیح داد.به نظر می‌رسد، نماینده همچنین تایید کرد که تور مدونا تا بهبودی کامل او متوقف خواهد بود.

در انتظار تاریخ جدید

“در این زمان، ما باید همه تعهداتمان را متوقف کنیم، که شامل تور است. به محض اینکه جزئیات بیشتری داشته باشیم، از جمله تاریخ شروع جدید تور و برنامه های تغییر یافته، آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.”، گای اوسیری افزود.

ونکوور قرار بود اولین مقصد تور باشد

“تور جشن” برنامه ریزی شده بود که بازی در راجرز آرنا در ونکوور (کانادا) در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شود. همه بلیت ها به فروش رفته بودند این تور قرار بود ملکه پاپ را در سراسر جهان تا اوایل سال ۲۰۲۴ به ۴۳ شهر ببرد.

“تمام شده”

نه تنها وضعیت سلامتی مادونا باعث تأخیر تور خواهد شد، بلکه ممکن است به معنی ایجاد هرج و مرج برای بلیت‌ها باشد زیرا بیشتر تاریخ‌ها قبلاً تمام شده بودند.در ویدیوی معرفی تور، خود مدونا اعلام کرد که برای اجرای تعدادی آهنگ به اندازه‌ی ممکن هیجان‌زده است و امیدوار است تا بتواند به طرفداران کنسرتی را ارائه دهد که آنها برایش انتظار داشته‌اند.

نمایش بدون پادشاهش ادامه نخواهد داشت

اگرچه بسیاری در صنعت سرگرمی، و بیشتر به صورت بلند و بلند، فردی مرکوری، گفته اند که نمایش باید ادامه پیدا کند، اما تور مادونا بدون مادونا نمی‌تواند ادامه پیدا کند. باید صبر کرد و همه افرادی که بلیت دارند ممکن است نتوانند سوپراستار را در نهایت ببینند. اما در حال حاضر، مهمترین چیز این است که خواننده بهبود پیدا کند. عفونت‌های باکتریایی بسته به نوع خود، می‌توانند بسیار خطرناک باشند.

منبع : MSN

 

 

معرفی سلبریتی های کانادایی

معرفی سلبریتی های کانادایی

سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا