پیتزا لذیذ برای صبحانه

چهارشنبه 18 اسفند 1400 آشپزی
دستور پخت پیتزا لذیذ برای صبحانه

پیتزا لذیذ برای صبحانه

خوردن پیتزایی که از شب گذشته در یخچال مانده به عنوان صبحانه یکی از کارهایست که اکثریت ما با اشتیاق انجام  می‌دهیم. یا همانطور سرد آن را میل می‌کنید یا از جعبه خارج کرده و ابتدا آن را کمی گرم می‌کنید. پیتزا یک راه‌حل خوب است برای اینکه مدت زمان زیادی گرسنه نشوید.
اما این پیتزا آن چیزی که شما تصور می‌کنید نیست. این پیتزای صبحانه با بیکن، پنیر ایتالیایی و تخم مرغ درست میشه و اصلا شبیه به پیتزاهایی که از شب قبل در بخچال مانده‌اند نیست. نمیشه گفت که پیتزای صبحانه از اون پیتزا بهتر است اما قطعا یک تجربه‌ی خوبی از پیتزا است اما برای آن باید کمی زودتر از تخت‌خوابتان بلند شوید. بیکن و تخم‌مرغ به همراه سس قرمز و کمی پنیر موزارلا که بسیار غنی هستند و یک فنجان قهوه این پیتزا را به یک صبحانه‌ی عالی تبدیل می‌کند.

این نوع پیتزا صبحانه‌ای نیست که هر روز هفته بتوانید از آن استفاده کنید بهترین کار این است که این صبحانه را برای آخر هفته‌تان در نظر بگیرید. لازم نیست که حتما خمیر این پیتزا را خودتان در خانه بپزید و می‌توانید از خمیر آماده استفاده کنید اما اگر خواستید خودتان در خانه آن را درست کنید می‌توانید از طرز تهیه خمیر پیتزا موجود در کتاب کاله کمک بگیرید. و به خاطر داشته باشید خمیرتان را از شب قبل بیرون از فریزر قرار دهید.

 

پیشنهاد می‌کنیم که فر را حدود ۲۰ تا ۳۰  دقیقه قبل از اینکه پیتزا را درون آن قرار دهید گرم کنید تا تمام نقاط آن هم دما شود. بیکن‌ها را دورن ماهی‌تابه‌ای که روغن آن از قبل داغ شده بریزید و اجازه دهید تا آنها کمی سرخ و ترد شوند.بهتر است به جای پنیر موزارلا از پنیر بوراتا که ترکیب پنیر موزارلا و خامه است استفاده کنید. خامه‌ موجود در بوراتا نمناکی خوبی به ترکیب شما می‌دهد. موزارلای تازه به طور طبیعی حالت خامه‌ای و شیرین دارد و با پنیر موزارلا نیز می‌توانید این کار را انجام دهید چون در این پیتزا تمرکز روی بیکن سرخ شده و تخم مرغ پخته شده است.

 

تخم مرغتان را هنگام پختن هم نزنید تا زرده‌ آن سالم باقی بماند. به اصطلاح تخم مرغتان را عسلی درست کنید. تحت حرارت زیاد آنها طی چند ثانیه از حالت عالی خود خارخ می‌شوند و دفرمه می‌شوند. چند ثانیه قبل از اینکه آنها به حالت ایده‌آل شما برسند آنها را از روی گاز بردارید و به همراه بقیه مواد روی خمیر پیتزا بگذارید. حرارت نهایی برای پختن کامل تخم‌مرغ‌ها کافی است. حواستان به پیتزا باشد و زود آن را از فر خارج کنید.صبحانه‌تان را سرو کنید و لذت ببرید. از این ترکیب به عنوان میان وعده و حتی شام هم می‌توانید استفاده کنید. و حتی این وعده به قدری فانتزی هست که می‌توانید برای مهمانتان نیز آن را سرو کنید.

طرز تهیه چیزکیک شکلات

طرز تهیه چیزکیک شکلات و فندق

نحوه درست کردن فرنی مجلسی

نحوه درست کردن فرنی مجلسی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا