خیانت جرارد پیکه به شکیرا بعد از 12 سال زندگی/ علت طلاق

سه‌شنبه 17 خرداد 1401 چهره ها
خیانت جرارد پیکه به شکیرا

شکیرا و جرارد پیکه فوتبالیست از هم جدا شدند

خیانت جرارد پیکه به شکیرا:مدافع بارسا جرارد پیکه و شکیرا فوق ستاره کلمبیایی چند روز پیش جدایی خود را اعلام کردند.، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد. ظاهرا رابطه ۱۲ ساله ستاره فوتبال به پایان خود نزدیک شده است.

شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه مدافع اف سی بارسلونا در حال جدایی هستند، این زوج در بیانیه ای از طریق آژانس روابط عمومی خود که روز شنبه توسط رویترز مشاهده شد تأیید کردند.

در بیانیه آمده است: “ما متأسفیم که تأیید می کنیم که در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که بالاترین اولویت ما هستند، از شما می خواهیم که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید.”

 

 طلاق پیکه و شکیرا

طلاق پیکه و شکیرا

شکیرا مبارک کیست؟

شکیرا ایزابل مبارک ریپل متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است

خواننده 45 ساله “Hips Don’t Lie” یکی از بزرگ ترین نام ها در صنعت موسیقی جهانی است و بیش از 60 میلیون آلبوم فروخته است.

 

جرارد پیکه کیست؟

جرارد پیکه برنابئو متولد ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلونابازیکن فوتبال اسپانیایی است که در پست مدافع میانی برای تیم باشگاهی بارسلونا بازی می‌کند.

قهرمان فوتبال اسپانیا پیکه، 35 ساله، قهرمان جام جهانی 2010 و قهرمانی اروپا در سال 2012 شد و سه بار با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

 

 طلاق پیکه و شکیرا

طلاق پیکه و شکیرا

آشنایی جرارد پیکه و شکیرا مبارک

شکیرا آهنگ عفونی خود “واکا واکا”، آهنگ رسمی جام جهانی 2010 را در مراسم اختتامیه این رویداد در آفریقای جنوبی خواند.

آنها در حین فیلمبرداری ویدیوی سرود با یکدیگر ملاقات کردند و چند هفته قبل از مراسم اختتامیه پیام هایی با یکدیگر رد و بدل کرده بودند.

زمانی که رسمی شدند، به زودی به یکی از عزیزان پاپاراتزی تبدیل شدند.

این زوج دو پسر دارند و سال ها در حومه بارسلون با هم زندگی می کردند.

 

علت طلاق جرارد پیکه به شکیرا

این زوج کمی بیش از یک هفته پس از رد درخواست تجدیدنظر از خواننده توسط دادگاه بارسلونا، جدایی خود را اعلام کردند.

به گفته لورنا وازکز و لورا فا، دلیل این جدایی، زنای ادعایی این بازیکن بوده است. آنها ادعا کردند که “شکیرا پیکه را با دیگری دستگیر کرده است.”

به گفته لورا فا از پادکست “Mamarazzis”، شکیرا پیکه را با یک بلوند 22 ساله گرفتار کرد که به عنوان میزبان مراسم کار می کند.

روزنامه‌نگاران ادامه می‌دهند: «ظهور این زن جوان در زندگی پیکه می‌توانست این زوج را وادار کند که به طور موقت جدا از هم زندگی کنند، علیرغم اینکه ماهیت رابطه آنها را نمی‌دانیم.»

 

 طلاق پیکه و شکیرا

طلاق پیکه و شکیرا

شکیرا متهم به کلاهبرداری

خواننده “Hips Don’t Lie” پس از از دست دادن دادخواست تجدید نظر در 26 مه در اسپانیا به دلیل اتهامات کلاهبرداری مالیاتی در اسپانیا با محاکمه روبرو است.

تیم حقوقی او در بیانیه ای اعلام کرد که به دفاع از پرونده او با استدلال های حقوقی محکم ادامه خواهد داد.

دادستان های اسپانیا او را متهم به کلاهبرداری از اداره مالیات اسپانیا از 14.5 میلیون یورو (15.5 میلیون دلار) از درآمد کسب شده بین سال های 2012 تا 2014 می کنند.

آنها می گویند که او در سال 2011 زمانی که رابطه اش با پیکه علنی شد به اسپانیا نقل مکان کرد اما تا سال 2015 اقامت رسمی مالیاتی در باهاما را حفظ کرد.

وکلای مدافع او می گویند که او تنها در سال 2015 به صورت تمام وقت به اسپانیا نقل مکان کرده است و اصرار دارند که در بیانیه آمده است: «رفتار شکیرا در امور مالیاتی همیشه در تمام کشورهایی که مجبور به پرداخت مالیات بود بی عیب و نقص بوده است و او به توصیه های بهترین متخصصان و مشاوران اعتماد کرده و صادقانه عمل کرده است.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان به گران‌ترین لباس جهان آسیب زد

تام هالند

45حقایق شگفت انگیز درباره تام هالند که نمی دانستید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا