خواص روغن خراطین

سه‌شنبه 28 دی 1400 سلامت ، گوناگون
خواص روغن خراطین

روغن خراطین اصل روغنی فوق العاده موثر جهت حجم دهندگی اندام های بدن می باشد. در این بخش میخواهیم بطور کامل درباره خواص روغن خراطین و در نهایت خرید روغن خراطین نیز سخن بگوییم همچنین در آخر برای شما ۲ روش ماساژ مخصوص آقایان آماده نموده ایم که حتما ببینید.

خواص روغن خراطین

 

 

روغن خراطین به نام روغن زالو شهرت دارد اما در اصل روغن خراطین اصل از کرم ایزینفتیدا گرفته می شود.کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند کرم زالو و حلزون انجام میدهد.طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده از روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد.بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطين اصل ، این روغن را برای افزایش طول و سایز آلت تناسلی یا بزرگ و سفت کنندگی سینه و با سن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.روغن خراطین اصل در واقع باید حاوی ۱۰۰% روغن کرم ایزینفتیدا که این روغن حاوی ۹۹٫۶% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد.

 

خواص روغن خراطین اصل چیست ؟

خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ بی شمار است.ولی در این بخش به مهمترین خواص روغن خراطین اصل اشاره می نماییم و سپس توضیحات کاملی ارائه می نماییم.

۱۱ خاصیت از خواص روغن خراطین اصل عبارتند از:

  1. حجم دهنده ی فوق العاده موثر برای آلت تناسلی اقایان ( بزرگ کننده آلت تناسلی )
  2. افزایش دهنده ی طول و قطر اندام بدن به مرور زمان
  3. بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن خانم ها
  4. سفت کننده و فرم دهنده ی سینه و باسن خانم ها
  5. از بین برنده چین و چروک صورت
  6. از بین برنده رد جوش و اسکار های به جا مانده روی صورت
  7. حجم دهنده ی لب و گونه
  8. افزایش گردش خون در موضع استفاده شده روغن
  9. افزایش اعتماد به نفس جنسی و حس قدرت در رابطه
  10. چاق کننده ی صورت
  11. به مقدار قابل توجه درمانگر زود انزالی

خاصیت ۱: حجم دهنده ای موثر برای آلت تناسلی آقایان:

روغن خراطین اصل افزایش دهنده طول و بزرگ کننده کلفتی ، فوق العاده موثر برای آلت تناسلی آقایان می باشد.علت این امر داشتن الانتئین زیاد در روغن خراطين می باشد.الانتئین ماده ی افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است.

خاصیت ۲: افزایش دهنده ی سایز و قطر اندام های بدن:

یکی از خواص روغن خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است.بدین صورت که ناحیه ای را که روغن خراطين بر روی آن استفاده می گردد به مرور زمان طول ، اندازه و قطر آن افزایش می یابد.

خاصیت ۳: بزرگ کننده سینه و باسن خانم ها:

از دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچکی و شل بودن سینه و باسن است.از دیگر خواص روغن خراطین اصل می توان به بزرگ و سفت کنندگی و فرم دهی فوق العاده آن اشاره کرد.با ریختن روغن خراطين اصل بر روی سینه و باسن و مالش دادن آن موضع به مرور زمان فرم و اندازه دلخواه را بدست می آورد.

خاصیت ۵: سفت کننده و فرم دهنده سینه و باسن خانم ها:

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود.لذا این روغن با خاصییتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میبرد و شما میتوانید با مرور زمان و ماساژ های خود فرم دلخواه را به آنها بدهید.

خاصیت ۶: از بین برنده چین و چروک صورت:

چین و چروک صورت با بالا رفتن سن و به علت کمبود کلاژن پوست رخ می دهد.ترکیبات روغن خراطين اصل حاوی مقدار قابل توجهی الانتیین و کلاژن است.الانتیین موجود باعث می شود چین و چروک های صورت از بین رفته و سطوح صورت همسان شود.کلاژن موجود نیز باعث ترمیم خط و چروک صورت می شود.موارد فوق تماما از خواص روغن خراطین اصل به شمار می آید.

خاصیت ۷: از بین برنده رد جوش و آکنه و اسکار های به جا مانده بر روی صورت:

اثرات جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند.از خواص روغن خراطین اصل این است که با حجم دادن به ناحیه تخریب شده باعث از بین رفتن رد جوش و اکنه و اسکار می شود.

خاصیت ۸: حجم دهنده ی لب و گونه:

روغن خراطین اصل حجم دهنده ی فوق العاده لب و گونه است.بسیاری از مردم برای افزایش حجم خط لب و گونه به سوی استفاده از روغن زالو یا خراطین میروند.

خاصیت ۹: افزایش گردش خون:

هنگام خرید روغن خراطین اصل توجه به اصل بودن محصول امری حیاتی و واجب است.روغن خراطين اصل با بازسازی عروق خونی به گردش خون کمک شایانی می کند.

خاصیت ۱۰: افزایش اعتماد به نفس و حس قدرت:

با استفاده از روغن خراطين اصل و رفع مشکلات جنسی خود حس اعتماد به نفس و قدرت دست می آورید.

خاصیت ۱۱: درمان زود انزالی:

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان بدرمان زود انزالی اشاره کرد.با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد.

امری معجزه انگیز برای ورزشکاران:

اگر جزء دسته ورزشکاران هستید حتما این قسمت را مطالعه کنید.این روغن تنها روغنی است که میتوان از آن به عنوان عضله ساز نام برد.خوشبختانه با معرفی خراطین اصل و استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از مکمل های ورزشی که آثاره مخربی بر روی کبد و سیستم گوارشی دارند نخواهد بود.

نحوه عملکرد و حجم دهی خراطین به چگونه است ؟

روغن زالو یا خراطین دارای ترکیباتی اعجاب انگیز می باشند بطوریکه این ترکیبات تاثیر مستقیم بر روی بزرگ نمودن اندام های مختلف دارد.الانتیین موجود در روغن زالو و خراطین عنصر اصلی و کلیدی جهت حجم گرفتن اندام های بدن است.روغن خراطین اصل موجود در فروشگاه رویکا دارای تکنولوژی بدون پایه می باشد.این امر بدان معناست که روغن زالو و خراطین رویکا ۱۰۰% خالص و دارای الانتئین طبیعی فوق العاده بالا میباشد.

 

خواص روغن خراطین

طریفه مصرف روغن خراطین اصل ؟

  1. قبل از مصرف ناحیه مورد نظر را شتشو دهید تا روغن بر روی پوست بنشیند.
  2. زمانی که پوست خشک شد. ۳ تا ۵ قطره روغن بر روی پوست بریزید و مالش دهید.
  3. هر ۲۴ ساعت و ترجیحا قبل خواب این حرکت را تکرار کنید.
  4. برای حجم دادن طولی یا قطری نحوه ماساژ متفاوت است.

طریفه مصرف روغن خراطین اصل برای ورزشکاران ؟

  1. قبل از هرجیز یک برنامه مدون برای ورزش خود بنویسید ( اگر میخواهید روی عضله ای خاص فوکوس کنید )
  2. سعی کنید قسمتی را که میخواهید حجم بیشتری دریافت کند را تحت فشار قرار دهید و اصطلاحا از آن کار بکشید.
  3. پس از آنکه احساس کردید آن ناحیه دیگر بیش از این قدرتی برای فعالیت ندارد و ورزش شما به اتمام رسیده دوش بگیرید.
  4. سپس محل مورد نظر را بصورت کامل با روغن خراطین اصل ماساژ داده تا جذب شود.
  5. اجازه دهید ۲۴ ساعت روی پوست شما بماند و دیگر شستشو ندهید.

سوالات شما:

  • آيا اثرات روغن خراطین اصل پس از قطع مصرف از بین نخواهد رفت ؟بالغ بر ۹۰٪ افرادی که میخواهند از روغن خراطین اصل استفاده نمایند ترس بازگشت به حالت اولیه موضع را دارند. اما باید گفت استفاده از روغن خراطین اصل بازگشت پذیر نیست.
  • آیا حوله گرم نیاز است ؟خیر. هیچ دلیل علمی مبنی بر استفاده از حوله گرم وجود ندارد.
    ملاک فقط جذب کامل این روغن است و استفاده از حوله و راهکار های من درآوردی بجز وقت هدر دادن هیچ تاثیری نخواهد داشت.

راه های تشخیص و خرید روغن خراطین اصل از تقلبی چیست؟

روغن خراطين اصل دارای رنگی تیره با غلظت بسیار زیاد می باشد.در هنگام خرید روغن خراطین اصل دقت شود محصول دارای هولوگرام اورجینال باشد.رنگ تیره این خراطین نشان دهنده غلطت ، خلوص و نتیجه روغن گیری بدون پایه میباشد( رنگ طبیعی روغن خراطین اصل بدون مواد افزودنی )

در هنگام خرید روغن خراطین اصل به نکات زیر توجه کنید:

مهمترین ویژگی اصل بودن روغن ، دارا بودن دٌرد زالو ( تکه های ریز زالو یا کرم ایزینفتیدا ) در محتویات روغن می باشد.فروشگاه رویکا تضمین می کند روغن ارسالی دارای رنگی تیره ، تکنولوژی بدون پایه و دارای دٌرد زالو باشد.

تکنولوژی بدون پایه جهت روغن گیری خراطین:

تکنولوژی روغن گیری بدون پایه به معنای آن میباشد که در تهیه روغن مورد نظر ، از هیچ روغنی به عنوان بستر ساز ساخت روغن استفاده نشده است.در تهیه روغن خراطین اصل ، استفاده از روغن های بستر ساز مانند کنجد ، شاهدانه ، آفتابگردان و … باعث ایجاد ناخالصی فراوان میگردد.اولین و تنها ترین روغن خراطین در ایران و خاورمیانه که دارای تکنولوژی روغن گیری بدون پایه میباشدتکنولوژی روغن گیری بدون پایه: به جهت شکل گیری حالت روغن اکثر افراد روغن های کنجد ، کرچک و.. را در ترکیب دخیل می نمایند.فروشگاه رویکا تنها فروشگاهی است که روغن را بدون استفاده از روغن پایه و فقط با استفاده از کرم ایزینفتیدا تولید می نماید.با جرات میگوییم هرکس بتواند ۱۵ میلی لیتر روغن خراطین فروشگاه رویکا را با درصد خلوص ۹۹.۶٪ تولید کند مبلغ ۱۰ میلیون تومان از ما هدیه دریافت کند.

ترکیبات روغن خراطين چیست؟

روغن خراطین اصل ( روغن کرم زالو یا ایزینفتیدا ) دارای ترکیبات حجم دهنده می باشد.

ترکیبات روغن خراطین اصل عبارتند از:

  1. الانتئین
  2. پروتیین
  3. کلاژن
  4. امگا ۶،۹،۳ می باشد.

اکثر روغن های موجود در بازار دارای روغن پایه برای ساخت بستر روغنی میباشند که بشدت از خلوص روغن خراطین اصل میکاهد.همچنین عاری از هرگونه روغن آرگان ، روغن زیتون ، روغن کرچک و.. میباشد.این کار علاوه بر کاهش کیفیت و میزان خالص بودن به پوست نیز صدمه میزند.روغن خراطین اصل رویکا تنها روغنی است که بدون پایه و ۱۰۰% خالص ارائه می شود.همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

روش استفاده از روغن خراطین اصل ؟

پس از خرید روغن خراطین اصل توجه به زمان مصرف امر مهم و ضروری است.هر بسته روغن خراطیِن اصل باید ظرف مدت ۱ ماه استفاده شود.بهترین زمان استفاده از روغن ، شب قبل از خواب و هر ۲۴ ساعت ۱ بار می باشد.دکتر حسین علی جلیلیان متخصص و محقق امر طب سنتی در تحقیقات خود آورده است:” هر ۳۰ میلی گرم روغن باید در دوره ۱ ماهه استفاده شود و در طی ۳ هفته اول تاثیر خود را نمایان نماید.برای ماندگاری اثر روغن نیز باید ۳ دوره کامل مصرف شود تا اثرات پایدار بمانند. “در هنگام استفاده از روغن خراطین اصل موضع باید ماساژ ببیند.انواع ماساژ ها برای خانم ها و آقایان متفاوت است که میتوانید با مراجعه به بخش مجلات رویکا بطور کامل درباره آنها بخوانید.

میزان مصرف روغن خراطین اصل برای سنین مختلف:

  • سن ۱۸ تا ۲۵ سال مَرد: ۱ عدد – ۳۰ میلی لیتر
  • سن ۲۵ تا ۴۵ سال مَرد: ۱ عدد – ۳۰ میلی لیتر
  • سن ۴۵ سال به بالا مَرد: ۲ عدد – ۳۰ میلی
  • سن ۱۸ تا ۲۵ سال زَن: ۲ عدد ۳۰ میلی
  • سن ۲۵ تا ۴۵ سال زٍَن: ۲ عدد ۳۰ میل

عوارض روغن خراطین اصل:

روغن خراطین اصل در صورتی که دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد.
در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

تاریخچه روغن خراطین اصل:

اگر نامی از روغن خراطین اصل تاکنون نشنیده اید باید بگوییم این روغن تاریخچه ای طولانی و درازی دارد.در بسیاری از کتب ایرانی و شرقی از این روغن به عنوان روغن معجزه گر حجم دهنده نام برده شده است.یکی از دانشمندان بزرگ علم طب سنتی این سینا میباشد.او در کتاب خود به نام قرابادین اینگونه می نویسد:” کرمی را یافتم دارای بدنه ای اسفنجی که خواصی همچون کرم زالو را دارا می باشد.”همچنین در قسمتی دیگر بیان می کند:” همانطور مناسب برای حجم دهندگی و با همان مقدار تاثیر همچون کرم زالو.”حکیم آن زمان راجب کرم ایزینفتیدا یا همان کرم مورد استفاده در روغن خراطین نیز سخن به میان آورد ؛” کرم ایزینفتیدا با کرم زالو متفاوت است اما خواص مشابه همچون حجم دهندگی را دارا می باشند.”دانشمندانی دیگر نیز همچون حکیم ارزانی و حکیم طهرانی در کتاب های خود از این روغن شگفت آور سخن به میان آورده اند.

تفاوت طب سنتی و طب جدید در امر حجم دهندگی:

طب نوین در رابطه با حجم دادن به اندام های بدن چاره ای جز عمل جراحی در اختیار قرار نمی دهد.عمل افزایش حجم علاوه بر هزینه ی مالی خطرات باور نکردنی از لحاظ سلامتی را به دنبال دارد.

خطرات افزایش حجم بوسیله عمل جراحی عبارتند از:

  1. از کار افتادگی عضو پس از عمل
  2. نفوذ مایع به دیگر اندام های بدن پس از عمل
  3. از دست رفتن حالت ارتجاعی عضو
  4. احتمال نفوذ مواد شیمیایی به داخل رگ های خونی

علاوه بر موارد بالا عمل های این چنینی تا سقف ۲۰ هزار دلار باعث زیان و ضرر می شود.طب سنتی در قبال این قبیل از مسایل راهکار های بی ضرر و گیاهی و راحتی را در اختیار مصرف کننده می گذارد.طب سنتی نیز از گذشته و تا کنون بهترین راهکار برای افزایش حجم را استفاده و خرید روغن خراطین اصل نام برده است.

خرید روغن خراطین اصل چگونه باید باشد ؟

هنگام خرید روغن خراطین اصل باید به هولوگرام اورجینال دقت شود زیرا نشانه ی اعتبار کالاست.میتوان گفت مهمترین بخش روغن خراطين اصل ، خرید روغن خراطین اصل است.زیرا با یک خرید نادرست میشود از خواص روغن خراطین بی بهره ماند.

خواص روغن خراطین تنها به اصل بودن و بدون پایه بودن محصول وابسته است.

 

 

 

خروپف نشانه چه بیماری است

خروپف نشانه چه بیماری است

تزریق انسولین در بارداری

تزریق انسولین در بارداری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا