جذاب ترین شهرهای کوچک اتریش

دوشنبه 16 اسفند 1400 جاذبه های گردشگری
کشور اتریش

جذاب ترین شهرهای کوچک اتریش

کشور اتریش به دلیل کوههای سر به فلک کشیده و شهرهای بزرگ زیبا مانند سالزبورگ و وین مشهور است. و در حالی که بیشتر مردم تمرکز می کنند بازدیدهای خود را از این شهرهای بزرگ با موزه های کلاس جهانی ، خانه های اپرا و جاذبه های تاریخی خود متمرکز کنند.

کشور اتریش از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس و لیختنشتاین هم‌مرز است.کشور اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش  کشوری محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی است. پایتخت آن ویِن و زبان رسمی آن آلمانی است.که اختصاص دادن زمان برای بررسی شهرهای کوچک در اتریش نیز مهم است. از آنجا که آنجاست قلب و روح واقعی اتریش را پیدا خواهید کرد.

کشور اتریش

کشور اتریش

1. شهر هالشتات

برای یک شهر کوچک ، هالشتات دارای جاذبه های جالب بسیاری است ، از جمله یک میدان بازار دوست داشتنی که دارای ساختمان های متعدد قرن 16 و Hallstatt Skywalk ، که در آن می توانید از مناظر پانوراما از منطقه اطراف لذت ببرید.

این خانه همچنین دارای یک خانه چوبی است که در کلیسای سنت مایکل واقع شده است و شامل بیش از 600 جمجمه نقاشی شده است.

شهر هالشتات کاملاً خیره کننده است. این دهکده زیبا در کوههای شگفت انگیز سالزکامرگوت و در ساحل Hallstatter See واقع شده است. از آنجا که بیش از 2000 گور پیش از تاریخ در این منطقه کشف شده است ، هالشتات مهد تمدن اتریش محسوب می شود.

 

شهر هالشتات

شهر هالشتات

2. شهرآلپباخ

آلپباخ یک شهر تفریحی کوچک اما زیبا در ایالت تیرول است که ادعای شهرت دیگری نیز دارد. این کنفرانس هر ساله میزبان اجلاس اروپایی Alpbach است ، کنفرانسی دو هفته ای که رهبران دنیای سیاست ، تجارت ، علم و فرهنگ را گرد هم می آورد.

علاوه بر این ، Alpbach زمانی به لطف خانه های چوبی معمولی و تزئینات گل های دوست داشتنی ، به عنوان زیباترین شهر اتریش انتخاب شد. بنابراین برای حفظ ظاهر خود ، از دهه 1970 ، این شهر نیاز داشت که تمام ساختمان های جدید باید به سبک سنتی سنگ و چوب ساخته شوند.

 

شهرآلپباخ

شهرآلپباخ

3. شهردورنشتاین

شهر دورنشتاین در وسط یک منطقه شراب سازی واقع شده است ، بنابراین باید از برخی از انواع محلی نیز نمونه برداری کنید.

واقع در شمال غربی وین و در کنار رود دانوب ، شهر کوچک دیواری دورنشتاین شما را با بسیاری از مکانهای تاریخی قابل توجه ، از جمله ویرانه های یک قلعه قرون وسطایی که مربوط به قرن دهم است ، و ابی دورنشتاین که دارای یک آبی است ، شما را مسحور می کند. برجی که اکنون در دره واچاو به عنوان یک نقطه عطف شناخته شده است.

شهردورنشتاین

شهردورنشتاین

4.شهر Zell am See

این شهر زیبا در دریاچه Zell در قلب کوه های آلپ اتریش واقع شده است. این یک پیست اسکی محبوب در زمستان است و یک پایگاه عالی برای گشت و گذار در مناطق اطراف با دوچرخه یا پیاده روی در ماه های تابستان است.

و برای کوهنوردان ، یک جاذبه جدید در منطقه وجود دارد که در ژوئن 2017 اضافه شده است – یک مسیر فراته یا مسیر صعود. این مسیر که MOBO 107 نامیده می شود ، به شما امکان می دهد از دیوار سد معبر موزربودن بالا بروید. اگر ورزش های آبی را ترجیح می دهید ، می توانید برای شنا بروید یا در پارو ایستاده روی دریاچه دست خود را امتحان کنید

 

شهر Zell am See

شهر Zell am See

5. شهر گموندن

شهر گموندن (Gmunden) که در دریاچه دیدنی Traun و در میان کوه های زیبا واقع شده است ، مدتهاست که یک هفته آخر هفته یا یک سفر یک روزه برای کسانی که در سالزبورگ زندگی می کنند و یا بازدید می کنند محبوب است.

این شهر دارای ویلاها و قلعه های قرن نوزدهم است ، از جمله Schloss Ort که در جزیره ای در وسط دریاچه Traun واقع شده است.  این شهر به خاطر سرامیک هایش نیز مشهور است ، بنابراین مطمئن شوید که به دنبال تکه هایی به عنوان سوغات باشید

 

شهر گموندن

شهر گموندن

6.شهر سیفلد در تیرول

اگر از علاقه مندان به فضای باز هستید ، عاشق Seefeld در Tirol خواهید شد. این دهکده که در فلات مرتفع در تیرول واقع شده است ، یکی از بهترین مراکز اسکی صحرانوردی در اتریش محسوب می شود. در واقع این شهر در هر دو بازی های المپیک زمستانی 1964 و 1976 میزبان ورزش بوده است. سیفلد در تیرول نیز – مسلماً – پایتخت پیاده روی اتریش است.

از دیگر فعالیت های معروف ارائه شده در سیفلد می توان به گلف و دوچرخه سواری کوهستان اشاره کرد. و از آنجا که فقط 18 کیلومتر (11 مایل) شمال غربی اینسبروک واقع شده است ، سیفلد در تیرول یک سفر آسان یک روزه را از آن شهر انجام می دهد.

 

شهر سیفلد در تیرول

شهر سیفلد در تیرول

7.شهر سنت ولفگانگ

سنت ولفگانگ در دامنه کوه شافبرگ و در حاشیه دریاچه ولفگانگ واقع شده است ، یک شهر بسیار زیبا است که دارای یک کلیسای معروف قرن 14 است. گفته می شود که محل این کلیسا توسط سنت ولفگانگ ، اسقف رگنسبورگ انتخاب شده است.

این کلیسا نقطه پایان یک زیارت مردمی است که پیروان فداکار را از قبر سنت ولفگانگ در رگنسبورگ به روستای سنت ولفگانگ می برد.

این کلیسا شامل یک محراب پیچیده – محراب مایکل پاچر است – که به اعتقاد برخی ، برجسته ترین اثر هنر گوتیک در اتریش است. موقعیت این شهر آن را به یک پایگاه عالی تبدیل می کند که می توانید از آنجا اسکی ، پیاده روی و دوچرخه سواری کنید

 

شهر سنت ولفگانگ

شهر سنت ولفگانگ

 

جاذبه های گردشگری اشتوتگارت

جاذبه های گردشگری اشتوتگارت

آشنایی با ۷ تا از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های اسکی در سراسر جهان

آشنایی با ۷ تا از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های اسکی در سراسر جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا