تاثیر تزریق ژل ، بوتاکس و لیفت صورت با نخ

شنبه 28 مهر 1397 آرایش پوست ومو

این روش در مدت زمانی به کوتاهی یک ساعت انجام می گیرد، درد کمی دارد و دوره نقاهت بسیار کوتاه تری نسبت به روش لیفت صورت به صورت سنتی را دارا می باشد.

 

چطور از شر خطوط لبخند خلاص شویم؟

خطوط لبخند (که به نام های خط خنده، خطوط پرانتزی یا خطوط نازولبیال نیز شناخته می شوند)، چروک هایی هستند که از یک طرف بینی تا گوشه دهان می امتداد می یابند. پرکننده (ژل)های پوستی گزینه های بسیار عالی برای برطرف کردن این چین و چروک ها هستند. سه برندی که اغلب از آن ها برای برطرف نمودن این خطوط استفاده می کنیم، آلاینا و نیورامیس و رووفیل می باشند. به منظور تعیین پرکننده مناسب برای خطوط لبخند شما، ما عمق خطوط و دیگر جوانب آناتومی چهره را در طول مشاوره بررسی می کنیم.لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ
خط خنده

چگونه خطوط بغض یا اندوه را از بین ببریم؟

خطوط بغض مشابه خطوط لبخند هستند، با این تفاوت که از گوشه دهان شروع شده و تا چانه امتداد می یابند. ما در مرکز پوست ، مو و زیبایی معمولا برای این دسته از چروک ها از ژل های هیالورونیک اسید درجه ممتاز استفاده می کنیم، اما طبق اصول شیوه درمان، آناتومی منحصر به فرد صورت بیمار تعیین می کند که ما از چه محصولی استفاده کنیم.

چگونه خطوط لب را از بین ببریم؟

خطوط لب که گاهی به عنوان خطوط رژلب نیز شناخته می شوند، چروک های عمودی و عمیقی هستند که فقط بالای لب به وجود می آیند. در ابتدا ما فقط هنگام جمع کردن عضله بالای لب آن ها را می بینیم، اما با افزایش سن این چین و چروک ها شروع به عمیق تر شدن و ماندگارتر شدن می کنند. این خطوط اغلب توسط بوتاکس درمان می شوند.
تزریق ژل های پوستی نیز راه حل خوبی برای این چین و چروک ها هستند. اکثر بیماران بهترین نتایج درمانی را از محصولات آلاینا و نیورامیس و رووفیل دریافت کرده اند.
تزریق ژل لب

چگونه لب هایی پُرتر داشته باشیم و حالت لب را تغییر دهیم؟

لب ها به تدریج حجم خود را از دست داده و نازک می شوند، به همین دلیل تزریق ژل لب یک گزینه بسیار مناسب برای حجم دهی مجدد آن ها است. ما معمولا برای این درمان از پرکننده های آلاینا و نیورامیس و رووفیل استفاده می کنیم. رویکرد ما در رسیدن به فرم طبیعی لب در اولویت قرار دارد. نتایج بدین شکل هستند، لب هایی جوان و توپرکه در ظاهر مشخص نیست کاری بر روی آن ها انجام شده است.
برای حالت دهی به لب ها نیز از همین پرکننده ها استفاده می شود. در واقع این دو روش اغلب دست در دست هستند. خصوصیات هر درمان پرکننده به منظور تغییر حالت لب ها، معمولا وابسته به آناتومی فعلی لب و نتایج مورد نظر بیمار می باشد.

بوتاکس

چین و چروک صورت هنگامی به بدترین شکل خود درمی آیند که در حال خنده و یا جمع کردن صورت و چشمان تان باشید. اگر می خواهید چین و چروک های صورت خود را بدون ادامه دادن با یک چهره مغموم و ناراحت، کاهش دهید، تزریق بوتاکس یک راه حل آسان و مورد تایید از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. البته به شرطی که واهمه ای از سوزن نداشته باشید. این تزریق ها اساسا عضلات را در اطراف چشمان شما ضعیف و آرام می کند، در نتیجه می توانید بدون افتادن چین و چروک در صورت تان، بخندید.
لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش زیبایی شناخته شده در طب زیبایی شناسی است که به عنوان لیفت صورت و تحت نام های تجاری مانند Lift Lift، Contour یا Silhouette Lift شناخته می شود. این روش در مدت زمانی به کوتاهی یک ساعت انجام می گیرد، درد کمی دارد و دوره نقاهت بسیار کوتاه تری نسبت به روش لیفت صورت به صورت سنتی را دارا می باشد. لیفت صورت با نخ یک روش نسبتا ساده و سریع است که بلافاصله چهره ای جوان تر را برای فرد به ارمغان می آورد.

لیفت صورت با نخ دارای مزایای بسیاری از جمله موارد زیر است:

جوان کننده است و باعث می شود که پوست محکم و شفاف به نظر برسد.
برجستگی های دقیق تری به صورت می دهد.
چهره ای جوان تر را بدون ایجاد ذره ای زخم و یا عمل جراحی و بیهوشی به فرد هدیه می دهد.
به دنبال یک نگاه جوان و بدون زخم و نیاز به بیهوشی عمومی است
راه حل ارزان تر و یا جایگزین بهتری برای لیفت کامل صورت است.
راه حل سریع و موثر برای طیف گسترده ای از مشکلات پیری است.
بوتاکس
Aمواد موثر در بهترین ضد چروک و محصولات ضد پیری پوست صورت
منبع:نمناک
موهای سالم

معجزه ماسک ها در تقویت و سلامت مو

خواص بینظیر انبه و معرفی چند ماسک انبه برای پوست

خواص بینظیر انبه و معرفی چند ماسک انبه برای پوست

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا