بیوگرافی فاطمه مسعودی فر

پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 بیوگرافی
بیوگرافی سارا گرجی ( فاطمه مسعودی فر )

چکیده ای از بیوگرافی فاطمه مسعودی فر

نام: فاطمه

نام خانوادگی: مسعودی فر

زاده: تبریز

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳98–تاکنون

همسر: مجرد

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی

فاطمه مسعودی فر کیست؟

فاطمه مسعودی فر بازیگر موفق جوان ، که بیشتر فعالیت خود را در تئاتر داشته است. او با ایفای نقش در فیلم پوست به معروفیت رسید.او در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کرده است و در تبریز متولد شده است.مسعودی فر فعالیت حرفه ای خود را از سال 1398 آغاز کرد. او این روزها در نقش سارا گرجی در جیران بازی میکند.

فاطمه مسعودی فر اهل کجاست؟

او متولد تبریز است.

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر

او به تازگی در رسال جیران با نقش سارا گرجی بازی میکند داستان این سریال پرطرفدار درباره‌ی عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

بازیگری فاطمه مسعودی فر

همانطور که پیش تر گفتیم اولین تجربه فاطمه مسعودی فر بازی در فیلم پوست بود. این فیلم به کارگردانی بهرام و بهمن ارک (کارگردانی مشترک دو برادر) آغاز شد. مسعودی فر علت انتخاب این فیلم را برای بازی اینگونه گفت: یکی از دوستانم تئاتری در آموزشگاه شکلک بر روی صحنه داشت که یکی از بازیگران خانوم مریض شد. او از من درخواست کرد که به جای آن بازیگر بروم. پدر یکی از نمایش ها آقای بهمن ارک و وحید فرشی نمایش من را پسندیدند و منجر به آشنایی ما شد.فاطمه مسعودی فر در این فیلم نقش دختری با نام مارال را بازی میکند.این فیلم در قسمت سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت.

فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر

داستان فیلم پوست با بازی مسعودی فر

داستان ای فیلم مربوط به پسری جذاب با نام آراز است.این پسر عاشق دختری مسیحی به نام مارال می شود. مادر آراز با ازدواج آن ها مخالف بوده و طلسمی برای ازدواج نکرن آن ها می نویسد و مارال با فرد دیگری ازدواج می کند. این پسردر ابتدا به سحر و جادو معتقد نیست اما حرف و حدیث های اطرافیان و ازدواج مارال با فرد دیگر او را به شک می اندازد. از طرفی دیگر هم مادر آراز به دلیل ارتباط با اجنه ها اذیت می شود.

آراز بخاطر اذیت شدن مادرش و کساد های ایجاد شده در کسب و کارش برای حل کردن مشکلات به سراغ اساتید طب می رود. پس از پیگیری های فراوان آراز استادی را پیدا می کند که در زمینه ی جن نیز مهارت دارد و می پذیرد که مادر او را درمان کند.

استاد طب برای بهتر شدن حال مادر، دو آینه که نماد خیر و شر هستند را به آراز می دهد تا آن ها را در جنگلی دفن کند. جن های مکار، در جسم مارال نفوذ می کنند و مانع دفن آینه ها توسط آراز می شوند زیرا دفن آینه ها موجب جدایی بیشتر میان آراز و مارال خواهند شد. بعد از این ماجرا و دفن نکردن آینه ها حال مادر آراز بدتر می شود.

فاطمه مسعودی فر در نقش مارال

فاطمه مسعودی فر در نقش مارال

درنتیجه آراز تصمیمی قطعی می گیرد که به سراغ مارال برود و با او صحبت کند و از او بخواهد که آینه ها را در جنگل دفن کند. مارال نیز با وجود علاقه ای که به آراز دارد این کار را انجام می دهد و حال مادر او بهبود می یابد.

با این حال نه تنها علاقه و محبت میان مارال و آراز از بین نرفت بلکه بیشتر هم شد.این بازیگر راجع به نقش خود اینگوه گفت :” این اولین تجربه ی سینمایی من بود؛ خیلی خوشحالم که با این تیم اولین تجربه ام را آغاز کردم.

همچنین، لوکیشن های فیلم برای من درس های بزرگی در بر داشت و لذت بخش بود.فاطمه مسعودی فر راجع به سختی های نقش مارال گفت: در طول فیلم برداری آقای بهمن ارک حساسیت های زیادی به نقش من داشت و مدام به من گوشزد می کرد که زمان آن فرا رسیده که از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را کنی و آن را از دست ندهید.

برای تصمیمات کاریم، برادران ارک و جواد قامتی چه بر روی صحنه و چه در تمرینات کمک بسیاری به من کردند و من در زندگی ام مدیون این سه نفر هستم. وی همچنین گفته است؛ می خواهد برای زندگی کردن از تبریز به تهران بیاید و ترکیبی از ادبیات و هنر را دنبال کند. آرزو و هدف او در سینما، در راضی بودن از خودش خلاصه می شود و تعداد فیلم هایی که در آن ها حضور داشته، اهمیتی ندارد.

فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر

 

بیوگرافی آبان عسکری

بیوگرافی آبان عسکری عاطفه در سریال یاغی + تصاویر جدید

ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا

ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا سریال جیران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا