ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا سریال جیران

پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 بیوگرافی
ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا

ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا

چکیده ای از بیوگرافی ستایش دهقان

نام:  ستایش

نام خانوادگی: دهقان

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳92–تاکنون

همسر: مجرد

 

ستایش دهقان کیست ؟

ستایش دهقان بازیگر نوجوان کشورمان که به تازگی در حال ایفای نقش گلنسا در سریال پرطرفدار جریان می باشد. اطلاعات زیادی راجع به زندگی شخصی ستایش در حال حاضر وجود ندارد. او ابتدا با نام ستایش مرادی در فیلم و سریال ها بازی میکرد اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است.

 ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا

ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا

فیلم شناسی شقایق دهقان

شقایق دهقان در سال 1392 با بازی در سرزمین مادری به کارگدانی کمال تبریزی بسیار معروف شد او در کار بازیگرانی همچون سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی نقش آفرینی کرده است. اما اوج شهرت ستایش با بازی در سریال جیران رقم خورد.

ستایش در سریال جیران نقش دختری با نام گلنسا را بازی میکند که 14 سال دارد.او در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل ، پریناز ایزدیار و نسرین نکیسا در این سریال نقش آفرینی میکند که همین امر باعث امتیازی عالی برای اوست.گلنسا در سریال جیران رازدار خواهرش است او دختری است که می داند جیران عاشق خدیجه است و می خواهد با او ازدواج کند اما چاره ای بجز راضی کردن خواهرش به ازدواج با شاه ندارد.

گلنسا به اجبار راز خواهرش را در مقابل سلمان فاش میکند و به همین دلیل جیران مجبور میشود برای نجات جان سیاوش به خواسته شاه تن دهد.حالا سیاوش هم جانش را به گلنسا مدیون است.پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران در این مجموعه خواهری به نام گلنسا دارد که رازدار عشق و عاشقی اوست و این نقش را ستایش دهقان بازی کرده است.

کودکی ستایش دهقان

کودکی ستایش دهقان

 

دیگر آثار ستایش دهقان

ستایش در سال 1395 در فیلم اروند نیز بازی کرد او این بار با پوریا آذربایجانی یعنی کارگردان فیلم اروند و هنرمندانی چون سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و مهرداد صدیقیان همکاری موفقی داشت.از دیگر کارهای او بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

 

بیوگرافی سارا گرجی ( فاطمه مسعودی فر )

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر

بیوگرافی مه لقا باقری

بیوگرافی مه لقا باقری بازیگر سریال یاغی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا