بهترین مارک کرم پودر

دوشنبه 2 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
بهترین مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

انتخاب نوع کرم پودر، به جنس  پوست و رنگ و میزان حساسیت شما بستگی دارد. پوست های خشک، بهتر  است از کرم پودرهای مایع استفاده کنند. پوست های چرب نیز از کرم پودر های خشک (OIL  FREE) استفاده کنند. اگر پوست مخلوط دارید، بهتر  است از کرم پوست چرب و خشک در  فصول  مختلف استفاده کرده تا شفافیت و شادابی  پوست حفظ شود. با مشاوران آرایشی مجرب رایزنی کنید.

 

بهترین کرم پودر ها با مارک ها و قیمت های مختلف وجود دارند که برای برطرف کردن عیوب چهره و داشتن پوستی صاف بکار می روند. نکته بسیار مهم در کرم پودر ها، پوشانندگی بالای انها و مصنوعی نبودن رنگ است که اهمیت بسیاری دارد. کرم پودر با کیفیت، نباید در پوست احساس سنگینی و خستگی ایجاد کند و دارای ترکیبات موثر در تقویت و بازسازی بافت های پوستی باشد. در این گفتار قصد داریم معروف ترین و بهترین کرم پودر های مطرح را برای انواع پوست ها معرفی کنیم.

 

۱) نارس (Nars)

نارس یکی از بهترین فونداسیون‌ها در برند آرایشی است. این برند محصولات بسیار خوبی برای هر نوع پوستی دارد. پوشانندگی کرم‌پودر‌های آن بسیار مناسب است و به خاطر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای که دارد مخصوصا در فصل‌های سرد بسیار مناسب است. کرم‌پودر‌های نارس قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و دارای SPF برای محافظت از آفتاب هستند. با فرمولاسیون ویژه‌ای ارائه می‌شوند و چهره طبیعی به شما می‌بخشند و ماندگاری آن نیز بسیار خوب است. مدل‌هایی از کرم پودر نارس تا ۸ ساعت ماندگاری خواهند داشت.

۲) لانکوم (Lancôme)

کرم‌پودر‌های لانکوم داری پوشانندگی بسیار یکدست و یکنواختی هستند و بسیار سبک ساخته شده‌اند و هیچگونه سنگینی را به پوست نمی‌دهند. کرم پودر‌های لانکوم برای همه انواع پوست مناسب بوده و البته برای هر نوع پوست محصول منحصر به فردی را دارد. این کرم پودر‌ها طیف رنگ‌های طلایی دارند. آبرسانی قوی و پوشش‌دهی را تا مدت طولانی حفظ می‌کنند. هنگام استفاده، نشانه‌های خستگی، خطوط و چین و چروک‌های پوست را به حداقل می‌رساند.
بهترین مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

۳) لورال (L’Oreal)

لورال یکی از برند‌های قدیمی و قوی برند محصول کشور فرانسه در صنعت محصولات آرایشی است، که هنوز هم دارای محبوبیت و معروفیت خاصی دارد. کرم‌پودر‌های لورال در انواع مختلف و حجم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. ماندگاری‌های طولانی و پوشش‌دهی خوبی دارند و برای کاربرد‌های مختلف طراحی شده است. قیمت کرم‌پودر‌های لورال در حالی که کیفیت خوبی دارند بسیار مناسب است. رنگ‌های کرم‌پودر‌های لورال معمولا مات‌کننده است. پوشش‌دهی سبکی دارد و پوست را سنگین نمی‌کند. ماندگاری این برند نیز بسیار زیاد است و روزانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

۴) گلدن رز (Golden rose)

کرم پودر با دوام و مات گلدن رز محصولی بسیار پرطرفدار در میان تولیدات این برند است. این محصول دارای بافتی سبک، نرم و کرمی است که پوششی کامل بر روی پوست ایجاد می‌نماید. پوشش ایجاد شده توسط این کرم دوام بسیار بالایی دارد و تا پایان روز بدون ایجاد ماسیدگی بر روی پوست صورت باقی می‌ماند. همچنین این کرم فرمولاسیون فاقد پارابن پرفکت فینیش و دارای فیلتر یو وی بوده که پوست را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.
بهترین مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

۵) کلینیک (Clinique)

این برند محصول کشور آمریکا است و از برند‌های معروف محسوب می‌شود، که از سال ۱۹۶۸ خط تولید آرایشی خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است. برند Clinique در حال حاضر کیفیت و محبوبیت بالایی دارد. توسط فونداسیون‌ها و کرم‌پودر‌های کلینیک شما به پوشش زیبا و در عین حال بی‌نهایت طبیعی دست پیدا خواهید کرد. این کرم‌پودر‌ها بسیار آبرسان به پوست هستند و رطوبت پوست شما را تامین می‌کنند. همچنین طراوت پوست را حفظ می‌کند و ماندگاری طولانی دارد. این کرم پودر صورت را بدون اینکه یک لایه مصنوعی ماسک مانند ایجاد کند، روشن و مرطوب می‌کند.

۶) سینره (Cinere)

این فونداسیون با پایه سیلیکونی و ساختاری بسیار سبک و در ۶ رنگ تهیه شده است. قدرت پخش پذیری مناسب و پوشانندگی زیاد این کرم باعث می‌گردد تا به راحتی اختلاف رنگ پوست، قرمزی، لک و … پوشانده شود و رنگ پوست تصحیح گردد. این فرآورده به علت سیلیکونی بودن غیر کومدوژن است و در افراد مستعد به جوش مشکلی ایجاد نمی‌کند. جلوه مات این فونداسیون بر روی پوست باعث حذف براقی پوست در افراد با پوست چرب می‌گردد. فونداسیون سینره نسبت به تعریق مقاوم است و در نتیجه در طول مدت استفاده در خطوط چهره جمع نشده و یکنواختی خود را حفظ می‌نماید.

چند مدل مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

۷) آرت دکو (Artdeco)

 

محصولات آرت دکو، یک برند آلمانی است که ترکیبی از محصولات متعدد با ویژگی‌های منحصر به فرد هستند که در مجموعه‌های متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی از محصولات درجه یک آن کرم پودرهایش است که کرم ریچ یا غنی شده است و حاوی رنگدانه‌های انعکاس دهنده‌ی نور بوده و سایه روشن مناسبی به پوست می‌بخشد. این کرم چروک‌های ریز، خطوط و عیوب صورت را پوشانده و ظاهری براق و بی عیب به پوست می‌دهد. کرم غنی شده پوشش دهی متوسط تا کاملی به پوست داده و با دوام بالای خود، چهره‌ای مخملی و شاداب برای پوست ایجاد می‌کند.

۸) بورژوا (Bourjois)

شرکت فرانسه بورژوآ Bourjois یکی از برند‌های شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد. این محصول با ماندگاری ۱۶ ساعته برای استفاده در طول روز مناسب است. این کرم‌پودر از میوه‌های طبیعی نظیر سیب، زردآلو و طالبی استفاده کرده است که هر کدام اثرات مفیدی را روی پوست اعمال می‌کند؛ به‌عبارتی تامین‌کننده نیاز پوست هستند. عصاره‌ی سیب موجود در این محصول به پوست طراوت داده، همچنین از زردآلو برای شفاف کردن پوست استفاده کرده و در نهایت طالبی حکم آبرسان پوست را ایفا می‌کند. کرم پودر بورژوا با پوشانندگی بالای خود، چهره را بدون خستگی جلوه داده و ظاهری شاداب به آن می‌دهد.
بهترین مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

۹) دبورا (Deborah)

برند دبورا ایتالیایی است و نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد. دبورا توانست با نوآوری و قیمت‌های مناسب محصولات خود، امکان آرایش را برای عده بیشتر از مردم فراهم نماید و به تدریج گسترش یافت. دارای پوشانندگی بالا و SPF۱۰ که در برابر اشعه خورشید از پوست محافظت می‌کند. این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و دارای مات کننده و مرطوب کننده هم هست که هم جنبه آرایشی دارد و هم پوست را مرطوب و لطیف نگه می‌دارد. کرم پودر آرایشی دبورا مدل ۲۴ ساعته در حجم ۳۰ میلی لیتر در بازار عرضه می‌گردد.

۱۰)شنل از بهترین کرم پودر ها

Chanel’s Les Beiges

این برند فوق العاده، با فرمول پوشانندگی متوسط، مناسب برای مصرف روزانه است.  ترکیبات این کرم پودر پوست شما را از اسیب های محیطی حفظ می کند و حالت طبیعی و شادابی به پوستتان باز می گرداند. کرم پودر شانل در فهرست پر طرفدار ترین و بهترین کرم پودر های جهان در سال های اخیر قرار دارد.

خاصیت حنا برای پوست

خاصیت حنا برای پوست

نرم کننده موی فر

نرم کننده موی فر

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا