بهترین سواحل دنیا

دوشنبه 15 فروردین 1401 جاذبه های گردشگری
بهترین سواحل دنیا

بهترین سواحل دنیا

بهترین سواحل ویژگی‌های متمایز خود را دارد و گردشگران می‌توانند بر اساس سلیقه و اولویت‌های خود دست به انتخاب بزنند. از سواحلی با شن‌های قرمز گرفته تا سیاه و آب‌و‌هوای استوایی تا معتدل را می‌توان در این لیست مشاهده کرد.ما در سایت دایان لیست بهترین شهرهای مشهوری که از بهترین سواحل شهرهای جهان برخوردار هستند را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.در ادامه همرا ما باشید…

ساحل میامی ، فلوریدا، ایالات متحده

ساحل میامی ساحلی از بهترین سواحل  است این ساحل نیز یک مقصد توریستی محبوب در ایالات متحده است.در بخش جنوب شرقی ایالت فلوریدا قرار دارد. این شهر دارای ۹ مایل سواحل زیبا است. ساحل جنوبی پرطرفدار ترین ساحل شهر است. ساحل جنوبی میامی ساحلی تمیز است و به خوبی نگهداری می شود و برای آب کریستالی شفاف آبی آن مشهور است.

بهترین سواحل دنیا

ساحل میامی ، فلوریدا، ایالات متحده

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا پرطرفدار ترین ساحل دبی است و احتمالاً بیشتر با هتل 7 ستاره برج العرب و هتل ساحلی جمیرا شناخته شده است که هر دو از شن و ماسه بالا می روند. از دیگر جاذبه های اینجا می توان به آبهای فیروزه ای گرم خلیج عربستان و ماسه های سفید نرم اشاره کرد.

 

بهترین سواحل دنیا

ساحل جمیرا

 ساحل بارسلونتا

بارسلونتا ساحل اصلی شهر بارسلون است. نزدیک به مرکزشهر است ، با حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است و از بهترین رستوران های ماهی در شهر است. در امتداد ساحل شنی 1100 متری مسیر پیاده روی محبوب بین دویدن و دوچرخه سوار اجرا می شود

 

بهترین سواحل دنیا

ساحل بارسلونتا

ساحل کلیفتون

کیپ تاون از بهترین سواحل شهری در جهان برخوردار است. ساحل کلیفتون مطمئناً شیک ترین آنها است و تنها در فاصله ده دقیقه از شهر در غرب اقیانوس اطلس واقع شده است. کلیفتون در واقع یک سری چهار ساحلی است که توسط یک تخته سنگ گرانیت از هم جدا شده اند.

همه سواحل دارای شن و ماسه سفید تقریبا خالص هستند و مناظر زیبا و غروب خورشید را ارائه می دهند. این آب اگرچه آبی و جذاب است اما به طور متوسط ​​همیشه در حدود 12 تا 16 درجه سانتیگراد بسیار خنک است و فقط در یک روز گرم تابستان قابل تحمل است.

 

بهترین سواحل دنیا

ساحل کلیفتون

 

ساحل بوندی

نزدیکترین ساحل اقیانوس به مرکز سیدنی ،  این ساحل تقریباً یک کیلومتر طول دارد و بسیاری از مغازه های موج سواری ، کافه ها ، رستوران ها و بارها را در کنار تفرجگاه خود دارد. یک شبکه در ساحل نصب شده تا ایمنی وجود داشته باشد تا کوسه ها به ساحل نزدیک نشوند

بهترین سواحل دنیا

ساحل بوندی

ساحل خلیج رپولس(Repulse)

خلیج رپولس محبوب ترین ساحل شهر هنگ کنگ است که در ضلع جنوبی جزیره هنگ کنگ واقع شده است. این خلیج  یک ساحل شنی طولانی و گسترده با موج آرام و موج ملایم را ارائه می دهد .

خلیج رپولس به دلیل چشم اندازهای نفس گیر و محیط زیبا یکی از گران ترین مناطق مسکونی در هنگ کنگ است.در این ساحل می‌توانید از پیاده‌روی لذت ببرید یا هنگام عصر، به تماشای غروب آفتاب بشینید. همچنین شنا در این ساحل تمیز که با تورهای کوسه محافظت می‌شود، از فعالیت‌های موردعلاقه مردم است.

 

بهترین سواحل دنیا

ساحل خلیج  رپولس(Repulse)

ساحل ونیز

ساحل ونیز فقط یکی از آن مکانهایی است که وقتی به لس آنجلس می آیید باید از آنها دیدن کنید. ساحل شنی سه مایلی اینجا فقط یکی از جاذبه ها است. در فصل تابستان و آخر هفته ها ،  پر از توریست میشود: دوچرخه سواری ، حرکت با غلتک ، شنا ، آفتاب گرفتن و تماشای غروب در ساحل ونیز جذاب است

 

بهترین سواحل دنیا

ساحل ونیز

ساحل ایپانما

ساحل ایپانما  یک ساحل زیبا در شهر ریودوژانیرو است که مایل ها و ماسه های سفید ماسه سفید و دو کوه دیدنی به نام Dois Irmãos (دو برادر) در سمت غرب دارد . ممکن است در اینجا شلوغ شود ، به خصوص در آخر هفته ها و تعطیلات ، زیرا بسیاری از مردم محلی از حومه ایپانما به ساحل Ipanema می روند.

بهترین ساحل شهر در جهان

ساحل ایپانما

ساحل وایکیکی

ساحل وایکیکی هونولولو احتمالاً اولین ساحلی است که وقتی بیشتر مردم به هاوایی فکر می کنند ، به ذهن خطور می کند. با چشم اندازهای باشکوه از آتشفشان Diamond Head و آب و هوای معمولاً گرم و بدون ابر ، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در جهان است.

در نتیجه ، در همه طول ساحل 2.5 کیلومتری (1.5 مایل) ، پر جمعیت ترین هتل با هتل های بلند مرتبه توچال است. مکان خوبی برای یادگیری نحوه موج سواری است زیرا امواج کاملاً ملایم هستند

بهترین سواحل دنیا

ساحل وایکیکی

 ساحل کوپاکابانا

ساحل کوپاکابانا واقع در مرکز ریودوژانیرو ، یکی از معروف ترین سواحل شهری در جهان است. این منطقه از کوهها و دریا به طرز شگفت انیزی زیبا است.ساحل کوپاکابانا حدود 4 کیلومتر (2.5 مایل) طول دارد که دارای تعداد زیادی هتل ، فروشگاه ، بار ، رستوران و کلوپ شبانه در کنار پیاده رو است.

 

بهترین سواحل دنیا

ساحل کوپاکابانا

 

بهترین جزیره در تایلند

بهترین جزیره در تایلند

دیوار معروف جهان

دیوار معروف جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا