برترین پلیر های پابجی موبایل در جهان

یکشنبه 9 مرداد 1401 بازار

برترین پلیر های پابجی موبایل

تا چندی پیش تصور بر این بود که بازی های آنلاین نمی توانند جای خود را بین گیمرها باز کنند. اما طراحی بازی هایی از نوع آنلاین این تصور و باور غلط را کنار زد. این گروه از سرگرمی های مدرن فقط در بستر ها اینترنت قابل انجام می باشند. به همین دلیل است که بر روی دستگاه های پیشرفته و قابل اتصال به اینترنت، نصب و اجرا می شوند. پابجی یک بازی بر گرفته از سبک و سیاق بتل رویال بوده که به شکل آنلاین انجام می شود. در هر نوع بازی، یک بازیکن مهارت بیشتری از خود نشان می دهد و حرفه ای تر است. در واقع، برخی بازیکنان سرآمد دنیای پابجی هستند. بدین منظور، هر ساله تورنمنت هایی خاص برگزار می شود. به بازیکنانی که بتوانند در این تورنمنت پیروز شوند، جایزه اعطا می شود. بنابراین برخی گیمرهای این بازی اکشن و پر طرفدار، بازی را به منبع درآمد خود مبدل نموده اند. از طریق این تورنمنت ها، بهترین پلیر پابجی جهان شناسایی و مشخص می شود.برای تبدیل شدن به یک پلیر حرفه ای در پابجی شما باید لول و حرفه خود را افزایش دهید و برای تسریع در این امر به شما پیشنهاد میکنیم اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل در سایت جمینجا کنید تا هم با قیمت ارزانی خرید کنید و هم در کمتر از 5 دقیقه تحویل بگیرید . در ادامه با معرفی 9 پلیر برتر پابجی همراه باشید.

شخصیت آر آر کیو دی تو ای پابجی موبایلی

باونچای های پسر ۲۳ ساله تایلندی، یکی از شخصیت های جذاب و حرفه ای پابجی موبایلی را هدایت می کند. در واقع او همان آر آر کیو دی تو ای می باشد. بازیکنی حرفه ای که در بازی خود مسلط به تکنیک های سختی است. او با کمک تکنیک چهار انگشتی، به خوبی تسلط و کنترل خود را به نمایش می گذارد. شناسایی این پلیر حرفه ای پابجی کار سختی نبود. زیرا او در تورنمنت ها و مسابقات زیادی حضور داشته است. ضمن این که توانسته جوایز زیادی را نیز به دست آورد.

بهترین پلیر پابجی

شخصیت آتنا گیمینگ پابجی موبایلی

برخی از بازیکنان حرفه ای پابجی جهان یوتیوبر های حرفه ای نیز هستند. سریوتان کره ای جز مشهورترین پلیرهای پابجی کره جنوبی می باشد.‌ شخصیتی که در بازی خود از تکنیک های ماهرانه کمک می گیرد. سریوتان به صورت تیمی بازی نمی کند. بلکه در دو حالت TPP  و FPP  این بازی را به انجام می رساند. قابلیت های منحصر به فرد او در میدان مبارزه توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب نموده است. به همین دلیل در بین بهترین پلیرهای پابجی نام خود را به ثبت رسانده است.

شخصیت بیوبیو پابجی موبایلی

یکی از بهترین پلیرهای پابجی آن هم در نسخه موبایلی، یو لی سن است. بیو بیو نام مستعار او می باشد. این فرد ابتدا در یوتیوب به شهرت و محبوبیت رسید. به طوری که ضمن داشتن دنبال کننده های فراوان، یک منبع درآمدی برای او محسوب می شد. تعداد کمی از بازیکنان این بازی آنلاین، تکنیک سخت چهار انگشتی را به کار می برند. یو لی سن نیز از این شگرد حرفه ای استفاده می نماید.  او گیم پلی های جذابی ضبط، ویرایش و منتشر می کند. برای این مقصود از گوشی های هوشمند آیفون بهره می گیرد.‌ به همین دلیل گیم پلی های بسیار با کیفیت و مجذوب کننده ای را ارائه می دهد.

شخصیت کافین پابجی موبایلی

اگر یکی از حرفه ای ترین و بهترین پلیر های پابجی را بخواهید، کافین همان شخصیت خواهد بود. نام واقعی این بازیکن ترکیه ای، عظیم آلتن یوزل می باشد. او از پابجی در نسخه موبایلی آن هم برای سیستم IOS  بهره می گیرد. آیفون ۸ پلاس او در کنار تکنیک های فوق العاده بازی، از او یک گیمر حرفه ای ساخته است. آلتن یوزل با کمک تکنیک دو انگشتی یکی از خطرناک ترین کاراکترهای بازی محسوب می شود. او در یوتیوب نیز بسیار محبوب و مشهور است.

شخصیت سول مورتال پابجی موبایلی

در مسیر معرفی بهترین پلیر پابجی به یک گیمر هندی می رسیم. نامان ماتور یا سول مورتال کسی است که با تکنیک سه انگشتی یک بازیکن بسیار حرفه ای است. پسر جوان ۲۳ ساله ای که مهارت های زیادی را از خود به نمایش گذاشته است. بازی تحسین برانگیزی دارد و مشهورترین گیمر در هند می باشد.

شخصیت شرود پابجی

خدای پابجی را می شناسید؟ بهترین پلیر پابجی شرود است. کسی که با سن کم خود توانسته تحسین تمامی گیمر ها را بر انگیزد. نام اصلی او مایکل گرژیاک است. مایکل بخش زیادی از وقت خود را به بازی کردن می پردازد. آن چنان حرفه ای و کار بلد است که پیروز هر میدانی در پابجی است.  در واقع هیچ فرصتی به رقبای خود نمی دهد. ماهانه مبلغ زیادی درآمد از این طریق کسب می نماید.

شخصیت چوکو تاکو پابجی

چوکو تاکو یا جیک ثروب ۳۰ ساله که مسیر زندگی خود را به سمت پابجی تغییر داده است. بازیکنی حرفه ای که در زمینه این بازی هیجان انگیز مهارت بالایی دارد. همین مهارت های بالای او سبب شناخته شدنش شده است. البته او در پلت فرم توئیچ نیز از شهرت بالایی برخوردار می باشد. در کنار توئیچ و یوتیوب، او یک تاجر موفق در زمینه لوازم جانبی رایانه می باشد.

پابجی موبایل

شخصیت دکتر دیسریسپکت پابجی

در بین بهترین پلیر پابجی جهان، نام دکتر دیسریسپکت نیز به گوش می رسد. هرشل بیهم یکی از شخصیت های جذاب و شوخ طبع این بازی است. عملکردی حرفه ای دارد و از پابجی منبع درآمد خوبی برای خود ساخته است. او توانسته جوایز بزرگی در این میدان از آن خود نماید. یکی دیگر از خدایان و حرفه ای های پابجی در نسخه کامپیوتری می باشد.

شخصیت کی مایند پابجی

کی مایند به عنوان خطرناک ترین و خشن ترین گیمر پابجی محسوب می شود. او بهترین قاتل شهر پوچینکی می باشد. در کنار بازی فردی، به صورت تیمی نیز در پابجی حضور دارد. تمام اعضای تیم او نیز حرفه ای هستند و دارای مهارت های بالایی می باشند. به همین دلیل توانسته به شهرت و محبوبیت برسد. همانند بهترین پلیرهای جهان نزدیک به ۸ ساعت از وقت روزانه خود را صرف این بازی می کند. درآمد خوبی نیز از این طریق عایدش می شود. تیری کالتنبک نام این شخصیت خشن می باشد.

جمع بندی

بهترین پلیر پابجی کیست؟ در این جا لیستی از بهترین های این بازی ارائه شد. طبق مطالب گفته شده، این لیست تلفیقی از بازیکنان نسخه موبایلی و نسخه کامپیوتری پابجی بود. یک نکته در بین تمام این افراد حرفه ای به چشم می خورد. این که همگی آن ها زندگی خود را وقف بازی کرده اند. ساعات زیادی از شبانه روز خود را در این برنامه به سر می برند. البته همگی توانسته اند به یک منبع درآمد جالب و قابل قبول نیز دست پیدا کنند. در کنار این خصیصه، همگی سعی نموده اند به تکنیک های حرفه ای بازی نیز مسلط شوند. البته علاقه آن ها به این برنامه را نیز نمی توان نادیده گرفت. همین این فاکتورها و معیارها،  آن ها را به بهترین بازیکن مبدل نموده است.

منبع : جمینجا

نحوه تخلیه دستگاه حضور و غیاب

چگونه شرکت طراحی سایت حرفه ای را پیدا کنیم؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا