آموزش بافت سارافن دخترانه زیبا

چهارشنبه 10 آذر 1400 دسته‌بندی نشده

آموزش بافت سارافن دخترانه زیبا

در این بخش مجله دایان با بافت سارافون دخترانه زیبا با ما همراه باشید در بخش های قبلی طرز  جمع کردن بالای کلاه به روشهای مختلف و آموزش کامل بافت کلاه برای تمام کلاه ها و بافت کلاه مدل برگ  و بافت مدل برگی برای ژاکت دخترانه  و بافت کلاه و شال را آموزش دادیم را ببینید.

وسایل مورد نیاز

کاموا اسپرت صورتی ۱ کلاف ۱۰۰ گرمی

کاموا طوسی ۲ کلاف ۱۰۰ گرمی

میل شماره ۴

مناسب کودک  ۲ تا ۴ سال

جلوسارافن:

۹۷ دانه با کاموا طوسی سر انداخته رج اول ۱۰ تا رو -۱۷ تا زیر -۱۳ تا رو -۱۷تا زیر -۱۳ تا رو -۱۷ تا زیر -۱۰ تا رو -ببافید.

رجهای بعد دانه ها همانطور که دیده میشود بافته میشود‌.۲۵ سانتی متر به همین شکل بافته کور کنید. سپس با همان کاموا از روی بافت کور شده به ترتیب زیر شروع به گرفتن دانه کنید:

از ۱۰ دانه اول ۶ تا را برای حلقه  آستین جا گذاشته ۴ دانه در آورید.از روی ۱۷ دانه زیر ۱۰ دانه در آورده ۷ دانه ی دیگر را روی هم گذاشته پیلی دهید.۱ز ۱۳ دانه رو ۱۰ دانه در آورید.از ۱۷ دانه وسط ۸ دانه برای سجاف جلو در آورید. دانه های گرفته شده را تا ۸ سانتی متر ببافید.سپس برای باز کردن یقه به ترتیب (۱+۱+۱+۱+۱+۱+۱+۸) کور کنید وقتی بلندی بالا تنه جلو به ۱۴ سانتی متر رسید تمان داته ها را کور کنید. روی سجاف ۳ جا دکمه باز کنید.

از طرف دیگربالاتنه به همین شکل دانه بگیرید برای سجاف جلو ۳ دانه گرفته ۵ دانه ی دیگر از زیر سجاف طرف مقابل بگیرید.تا سجاف ۸ دانه شود این قسمت را نیز مانند سمت دیگر بافته کور کنید.

پشت سارافون:

مانند جلو بافته پس از ۲۵ سانتی متر کور کنید و مانند بالا تنه ی جلو دانه گرفته پیله ها را ایجاد کنید .توجه داشته باشید قسمت وسط پست پیله نمی خوره.۱۴ سانتی متر به همین ترتیب بافته کور کنید.

آستین سارافون:

با کاموای اسپرت صورتی ۳۵ دانه سر انداخته ۳ رج رکن بافته در رج چهارم لابلای بافت ۱۵ دانه اضافه کنید.۵۰ دانع را ۴ سانتی مترساده ببافید.سپس برای هلال آستین دانه ها را به ترتیب (۱+۲+۳)کور کنید.بافت را ادامه دهید تا بلندی آستین به ۱۲ سانتی متر برسد بعد همه را کور کنید.

 

یقه سارافن:

یقه به صورت دوتکه قرینه بافته شده به دور یقه دوخته میشود.۵۲ دانه سر انداخته ۴ رج ساده ببافید.از یکطرف یقه هر رج یکی کور کنید تا جایی که جمعا ۹ دانه کم شود سپس همه را کور کنید قسمت هلالی یقه ی بافته شده به جلو دوخته میشود

بافتنی

بافتنی/ آموزش بافت شال چند منظوره

نقشه بافت مدل برگی

نحوه بافت مدل برگی مناسب برای بافت ژاکت دخترانه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا