بالاخره کشتی خسته گلوی نیاگارا را رها کرد

دوشنبه 13 آبان 1398 گوناگون
کشتی آبشار نیاگارا

کشتی آبشار نیاگارا

کشتی غرق شده در رود نیاگارا بعد از تحمل یکصد سال بالاخره تسلیم  قدرت طبیعت شد و سقوط کرد

کشتی آبشار نیاگارا

 

حدود یکصد سال پیش یک کشتی  تفریحی در آبهای منتهی به آبشار نیاگارا غرق شد.  دو سرنشین این کشتی با عملیات هوایی نجات یافتند. در طول یک قرن پیش،

این کشتی از آبشار نیاگارا آویزان مانده بود  کشتی در  برابر وزش بادهای شدید و بارندگی های این روز های پاییزی تاب نیاورده و در رود نیاگارا سقوط کرد .

در سال هزار و نهصد و هجده این کشتی در میان صخره های آبشار نیاگارا گرفتار شد.دو سرنشین وحشت زده با امداد هوایی کشتی را ترک کردند .

حدود یکصد سال از این واقعه میگذرد و کشتی آویزان با آبشار نیاگارا ودا کرد و در دل رود نیاگارا آرام گرفت .

کشتی آبشار نیاگارا پس از یک قرن سقوط کرد .

 

 

بیشتر درباره آبشار نیاگارا بدانیم:

نیاگارا به حدی معروف است که اکثر افراد پس از شنیدن نام آبشار کلمه نیاگارا را در ذهن خود می آورند. آبشار نیاگارا از جاذبه های دیدنی کشور کانادا و آمریکا است که نمای خیره کننده ای دارد. هر گردشگری که به تماشای آبشار نیاگارا می ایستد برای چندین لحظه در برابر این عظمت و زیبایی سکوت می کند. به همین دلیل است که مشهورترین آبشارهای جهان شده است.

ارتفاع آین آبشار بیش از ۵۰ متر است و به دلیل فشار آبی که دارد به عنوان قوی ترین آبشار در منطقه آمریکای شمالی شناخته می شود. حجم زیاد آب و فشار قوی آن باعث شد تا از این نعمت خدادادی به عنوان منبع برق آبی استفاده شود. جالب است بدانید که در هر دقیقه حدود ۶۰ تن خاک و نمک با یکدیگر مخلوط می شوند و در نتیجه رنگ سبز زیبایی به آب می بخشد .

 

 

بیشتر بدانیم :آبشار – شهری روی آب بزرگترین کشتی کوروز هارمونی دریایی جهان ساخت کشور فرانسه  –جزیره مونت سنت میشل فرانسه –

برجام

کاهش تعهدات ایران در چهارمین گام برجام

13 آبان ماه روز دانش آموز

وقایع مهم یوم الله 13 آبان

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا