بیوگرافی ایمان صفا بازیگر و همسرش

یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی ایمان صفا

نام: ایمان

نام خانوادگی: صفا

تولد: 30 آذر 1362

زاده: شیراز

فعالیت:1394_تاکنون

پیشه: بازیگر

همسر: مجرد

ایمان صفا کیست ؟

ایمان صفا بازیگر کمدی ایرانی می باشد که با حضور در جوکر و سریال نیسان آبی بسیار دیده شد. او جز ورزشکاران کشور می باشد، ورزش برای او جدانشدنی است! سریال عملیات 125 از سریال هایی است که او در آن بسیار خوش درخشید.

ایمان صفا متولد چه سالی است ؟

ایمان صفا متولد 30 آذر 1362 می باشد.

ایمان صفا اهل کجاست ؟

او متولد شهر تهران است

بیوگرافی کامل ایمان صفا

ایمان صفا معتقد است هنرپیشگی کار بسیار سختی است و استرس و اضطراب بالایی را در بر دارد و به همین علت است که هنرمندان بسیار زود پیر میشوند. ایمان صفا علاوه بر بازیگری، دوازه بان تیم هنرپیشگان می باشد و همنین برای دلش گاهی اوقات می نویسد.او در دوران جوانی در ورزش تکواندو فعالیت میکرد و کمربند مشکی دارد بعد از آن به دنبال ورزش کشتی می رود و همچنین دفاع راست تیم فوتبال شهید فهمیده بوده است ، علاقه زیادی به ورزش دارد و از آن به هیچ وجه خسته نمی شود.

آغاز فعالیت ایمان صفا

ایمان صفا فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس در نمایش کافی شاپ و چندی نمایش تئاتری دیگر ایفای نقش نموده همچنین در مجموعه های عملیات ۱۲۵ و مهمان ویژه و چندین کار سینمایی ایفای نقش نموده است. ایشان با نقش حسین لطیفی در مجموعه عملیات ۱۲۵ دیده شد وبسیار خوش درخشید و همین باعث این شد که در هر سه فصل این مجموعه حاضر باشد. مجموعه عملیات ۱۲۵ مجموعه ی ویژه ای بود که به نوعی روایت از زندگی روزانه آتش نشان‌ها را به نمایش گذاشت که پر از حوادث گوناگون می‌باشد.

فعالیت حرفه‌ای ایمان صفا

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در نمایش “کافی شاپ” و چند نمایش تئاتری دیگر نقش ایفا کرد و همچنین در مجموعه‌هایی از جمله “مهمان ویژه” و “عملیات ۱۲۵” و چند فیلم دیگر بازی کرد. با بازی در نقش حسین لطیفی در مجموعه “عملیات ۱۲۵”، حسن پورشیرازی بسیار مورد توجه قرار گرفت و در تمامی فصل‌های این مجموعه حضور داشت.

فعالیت حرفه‌ای ایمان صفا

فعالیت حرفه‌ای ایمان صفا

بازی ایمان صفا در سریال خداحافظ بچه

“خداحافظ بچه” یک مجموعه تلویزیونی با بازیگری ایمان صفا، مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت‌دوست، بهنوش بختیاری و بهاره رهنما است. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ توسط منوچهر هادی کارگردانی شده است و داستان زن و شوهری به نام مرتضی و لیلا را روایت می‌کند که بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند، اما به دلیل سابقه زندان مرتضی نمی‌توانند این کار را انجام دهند و در نهایت بچه‌ای را می‌دزدیدند.

ایمان صفا در این مجموعه در نقش “بهروز”، دوست مرتضی، به ایفای نقش پرداخت. بهروز شخصی با مرام است که با وجود اینکه دوستش مرتضی دزدی‌های او را لو می‌دهد، اما هر وقت که لازم باشد به او کمک می‌کند. در کنار ایمان صفا، بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت‌دوست، بهنوش بختیاری و بهاره رهنما نیز در این مجموعه حضور داشتند.

درخشش بی نظیر ایمان صفا

“شنای پروانه”، فیلمی اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی است که در سال ۱۳۹۸ به اکران درآمد و جوایز زیادی را از آن خود کرد. ایمان صفا در این فیلم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر آقایی و… به ایفای نقش پرداخت.

در “شنای پروانه”، ایمان صفا نقش محمد، شوهر خواهر حجّت و هاشم را بازی کرد. محمد یک جوان سرخورده در یک خانواده پسر بزرگ سالار است که با مشکلاتزیادی روبرو می‌شود. این فیلم با موضوعاتی مانند فساد، فقر، نابرابری اجتماعی و مشکلات اقتصادی مواجهه می‌کند و بازیگرانی چون ایمان صفا، جواد عزتی، علی شادمان، طناز طباطبایی و امیر آقایی، با ایفای نقش‌های قوی، این فیلم را به یکی از برترین آثار سینمایی دهه اخیر تبدیل کردند.

بازی ایمان صفا در سریال خداحافظ بچه

بازی ایمان صفا در سریال خداحافظ بچه

وضعیت تاهل ایمان صفا

ایمان صفا مجرد است و ازدواج نکرده.

آثار هنری ایمان صفا

  •  شنای پروانه 1398
  • سه‌شنبه شب 1396
  • برنا 1396
  •  بچه های گروهان بلال 1396
  •  یتیم‌خانه ایران 1394
  •  من یک ایرانی‌ام 1393
  •  چشم و چراغ 1392
  •  گوی مرگ 1391
  •  خداحافظ بچه دوست مرتضی 1390
  •  مسافر شب 1389
  • عملیات 125 (فصل دوم) 1388
  • قرنطینه 1386
  •  باران تابستانی

بیوگرافی حسن پورشیرازی

بیوگرافی شهره سلطانی

بیوگرافی شهره سلطانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا