فروشگاه اینترنتی اپل در ایران Apple.ir – فناوری

شنبه 1 مهر 1396 فناوری

فروشگاه اپل یکی از واردکنندگان قانونی محصولات شرکت Apple (گوشی آیفون، آیپد، اپل واچ، کامپیوترهای مک و غیره) در ایران است که توانسته با اخذ مجوزهای لازم و افتتاح فروشگاه‌های متعدد در سطح شهر تهران؛ بستری ایمن و مناسب برای تهیه این محصولات ایجاد کند.

فروشگاه اپل همواره در تلاش است تا با حذف تمامی واسطه‌ها و واردات قانونی، محصولات اصلی و جانبی اپل را با مناسب‌ترین و ارزان‌ترین قیمت ممکن در ایران عرضه کند. این فروشگاه با به‌کارگیری پرسنل مجرب، متخصص و متعهد و درعین‌ حال بهره‌مندی از جدیدترین و مدرن‌ترین متدهای روز دنیا، قصد دارد تا کاربران را به بهترین نحو ممکن در امر بررسی و انتخاب محصولات راهنمایی کند.

همچنین به‌منظور رفاه حال هموطنان عزیز، وب‌سایت فروشگاه اپل به آدرس www.Apple.ir راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت تماما به زبان فارسی بوده و به‌عنوان مرجع تخصصی محصولات اپل به شمار می‌رود. شما عزیزان می‌توانید از طریق این وب‌سایت، تمامی محصولات را بررسی و با یکدیگر مقایسه کرده و حتی در صورت تمایل ویدئوها و کلیپ‌های اختصاصی اپل را با دوبله‌ی فارسی مشاهده کرده و نهایتا پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی اپل، حتی پس از انتخاب محصول نیز کمک‌رسان و راهنمای شما خواهد بود. شما می‌توانید به هنگام انتخاب محصولات اصلی، به صورت دسته‌‌بندی‌شده و منظم، پیشنهادهای هوشمندانه‌ی مربوط به هر محصول را مشاهده و نهایتا فرایند خریدتان را تکمیل کنید. علاوه‌بر این، همکاران بخش فنی ما می‌توانند به شما در انتخاب و خرید محصول موردنظر به‌صورت گفت‌وگوی مستقیم اینترنتی یا تلفنی کمک کنند.

فروشگاه اپل

فروشگاه اینترنتی اپل همچنین به‌منظور رفاه حال شما عزیزان، مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین لوازم جانبی سازگار با محصولات اصلی اپل را در تنوعی بی‌نظیر از برندهای صاحب‌نام و بااصالت در این زمینه ارائه می‌دهد. در بخش لوازم جانبی فروشگاه اینترنتی اپل می‌توانید محصولات جانبی مختلف را بر اساس کارایی، برند و محصول مورد نظرمشخص کنید.

خرید از Apple.ir روشی مناسب و اطمینان‌بخش برای تهیه‌ی محصولات اصلی و اورجینال شرکت اپل، به همراه معتبرترین گارانتی‌ها و خدمات پس از فروش در ایران است تا شما عزیزان دغدغه‌ی خرید محصولات تقلبی و غیراستاندارد از فروشندگان متفرقه را نداشته باشید.

فروشگاه اپل

علاوه‌بر این، مجله‌ی تخصصی فروشگاه اپل با عنوان «اپل مگ» به آدرس mag.apple.ir، جدیدترین و مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری و اخبار مربوط به شرکت اپل و محصولات آن را جهت اطلاع‌رسانی به شما عزیزان به‌طور کامل و شفاف پوشش می‌دهد تا شما عزیزان، همواره در جریان تمام اطلاعات و حواشی یکی از پرارزش‌ترین شرکت‌های دنیا قرار بگیرید.

مجله‌ی تخصصی اپل مگ همچنین محلی مناسب برای معرفی و بررسی  جدیدترین محصولات اپل است. این مجله آموزش‌ها و ترفندهای متنوعی را جهت استفاده‌ی کارآمد و لذت بخش‌تر از محصولات اپل، برای شما فراهم می‌کند. شما با دنبال کردن اپل مگ می‌توانید به‌صورت روزانه از جدیدترین اخبار، ترفندها و شیوه‌های مختلف استفاده از محصولات اپل نظیر آیفون، آیپد، آیپاد، اپل واچ، اپل تی‌وی و کامپیوترهای مک شامل مک‌بوک پرو، مک‌بوک ایر، آی‌مک، مک پرو، مک مینی و مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی باخبر شوید. همچنین با بررسی جدیدترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های معرفی‌شده در اپ استور، دستگاه‌های خود را به ابزاری فوق‌العاده برای کارهای روزمره تبدیل کنید.

ما در این عرصه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا علاوه‌بر تسهیل فرآیند بررسی، انتخاب و خرید محصولات اپل، اعتماد شما عزیزان را برای خریدی مطمئن و لذت‌بخش از فروشگاه اپل جلب کنیم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع : زومیت

۱۰ خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر - فناوری

۶۰ ثانیه: از تعرفه‌های جدید اینترنت مخابرات تا بازار سیاه آیفون‌های جدید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا