فال امروز چهارشنبه 20 دی 1396

سه‌شنبه 19 دی 1396 طالع بینی
فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال امروز چهارشنبه 20 دی 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

 شما هم اکنون با دیدگاهی بی طرفانه راجع به دوستی‌هایتان فکر می‌کنید و بنابراین به راحتی می‌توانید با نگاهی متفاوت به همه چیز بنگرید. ارتباط و تعاملهایتان با دیگران- شخصی یا کاری- ممکن است منشا اصلی ناراحتی‌هایتان باشد، اما نباید اجازه دهید که این ناراحتی شما را به شک و بدبینی بکشاند. حالا شما قادر هستید فراتر از مسائل عینی و طبیعی که بهتان دیدگاه جدیدی داده قدم بردارید. هیچ تصمیم ناگهانی‌ای نگیرید؛ فقط چیزهایی که آموخته‌اید را با آنچه از قبل می‌دانستید ترکیب کنید.

فال روزانهفال حافظ

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز می‌توانید از آمیزه جادویی بینش خلاقانه و آرزوهای دنیوی‌ات استفاده کنی. اگرچه شما لزوماً آدم تنبلی نیستی، ولی نمی‌خواهی برای رسیدن به هدفهایت تلاش بیشتری بکنی. اکنون برای اینکه یک پروژه جدید را تقبل کنی فرصت مناسبی است. هر تصمیمی که بگیری تعهدی برایت به وجود می‌آورد که باعث می‌شود روی مهمترین مسائل تمرکز کنی.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

شما نباید خیلی انرژی تان را تلف کنید و باید آن را ذخیره کنید، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاری را پیش رو داشته باشید. در نهایت غلبه کردن بر هیجانات تجریبات اخیر امکان پذیر است، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و میزان آن بکاهید تا بتوانید تعادل و آرامش خود را بازیابید. به یاد داشته باشید، الان کمتر بهتر از بیشتر است!!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز وقتی رشته کلامتان در حین صحبت کردن پاره شود شما خیلی عصبانی می‌شوید. با فکر کردن به اینکه چه حرفی می‌خواستید بزنید وقتتان را تلف نکنید، برای اینکه هم اکنون همه شرایط بر علیه شماست. به جای اینکه بحث را به سمت موضوع خاطره انگیزی بکشانید، فقط بگذارید شور و هیجان شما گفتگو را هدایت کند. مطمئن باشید که اگر این کار را بکنید، راضی‌تر خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز حوادث جادویی در راهند! اما اگر شما نخواهید بهایی بپردازید پیروزی و توفیق در روابطتتان حاصل نمی شود. اگرچه شما آرزو می کنید که همه چیز بازی و تفریح باشد، اما به اندازه کافی هم باهوش هستید که بفهمید باز کردن آغوشتان به روی عشق گرفتار شدن در غم و اندوه را نیز به دنبال دارد. خوشبختانه اگر به احساسات خود توجه کرده و ببینید که شما را به کجا می کشانند، عشق و علاقه شدید امروزتان آسایش و راحتی بیشتر را در آینده به دنبال دارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز که پلوتو و خورشید در هشتمین خانه تان هم تراز می‌شوند، باید مسائل مالی پرخطر خود را به درستی هدایت کنید. اگر اقدام به انجام دادن کارهای خانه بکنید، می‌توانید به خوبی از عهده‌اش بربیایید. اما از برنامه‌هایی که باید خیلی زود انجام شوند باید مثل طاعون دوری کنید! با سخت کار کردن و و رسیدگی کردن فقط به یک کار موقعیت خود را بهتر کنید. اما حرص و طمع داشتن خیلی بیشتر از آنچه حدس بزنید برایتان دردسرساز خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین دی ماه

درحالیکه شخصیت شما در طور روز تغییر می‌کند، همزادتان نیز از راه می‌رسد! ملاقات جدید ماه با نشانه تان کاری می‌کند که تمام تغییرات احساسی و عاطفی‌تان فاش شده و شما برای پنهان کردن  آنها باید انرژی فوق‌العاده زیادی را صرف کنید. اگرچه شاید خودتان با این نوسانات رفتاری راحت کنار بیایید، اما افراد دیگر سعی دارند بفهمند که چرا شما یک لحظه پر از شور و هیجان هستید و یک لحظه بعد خونسرد و بی‌تفاوت می‌شوید و برای فهمیدن دلیل این کار سخت تلاش می‌کنند. بهشان بگویید که فردا این حس و حالتان کاهش یافته و آنها نیز باید به دلواپسی‌هایشان اهمیتی ندهند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما می‌خواهید دیگران باور داشته باشند که شما همه چیز را تحت کنترل خود دارید و کارهای خیلی زیادی  از دستتان بر می‌آید. اما زیاد از خودراضی نشوید، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه نیز می‌تواند مشکلات خودش را به همراه داشته باشد. بهترین کار این است که با دیدی مثبت همراه با واقع بینی به آینده نگاه کنید، اما خودتان را برای برنامه‌هایی که امروز و فردا به وقوع می‌پیوندد نیز آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 دی 1396

– فال روزانه در روز 20 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما نسبت به اتفاقاتی که افتاده کاملا بی‌خبر هستید و به خاطر همین خیالتان راحت است، ولی ناگهان در حالی که یک فکر عالی به ذهنتان می‌رسد از خواب غفلت بیدار می‌شوید شاید شما ندانید که چه می‌خواهید اما شما مطمئن هستید که دلتان می‌خواهد شرایط فعلی‌تان کاملا تغییر کند، اگر شما بفهمید که چه چیزی خسته و دلزده تان کرده آن موقع می‌توانید کاملا زندگی تان را زیر و رو کنید و روزهای خوشی داشته باشید.

فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال امروز سه شنبه 19 دی 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا