فال شمع چهارشنبه 10 آبان 1402

دوشنبه 1 آبان 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت. شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد.

اُرديبهشت : یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است .

خُرداد : اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است. به دیگران متکی نباشید. در کار های خود (شغل) انساف موفقی هستید .

تير : در آینده موقعیت های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصتهایی که پیش رویتان قرار می گیرد ، نهایت استفاده را ببرید.

مُرداد :از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

شهريور : یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

مِهر : عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت.

آبان : کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد. اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست.

آذر : فردی حسود، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد.

دِى : شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نايل خواهید شد.

بهمن : سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود. دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد

اسفند : یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

 

 

شمع

فال شمع سه شنبه 2 آبان 1402

ساعات سعد و نحس

ساعات سعد و نحس 30 آبان ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا