کتاب دانیل استیل دارایی‌های یک زن اشرافی

دوشنبه 15 خرداد 1402 کتاب
کتاب دانیل استیل

مشخصات کتاب دانیل استیل دارایی‌های یک زن اشرافی 

کتاب دانیل استیل

نویسنده: دانیل استیل

نام کتاب :کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

ژانر:معمایی

مترجم: فاطمه قربانپور

درباره کتاب دانیل استیل دارایی‌های یک زن اشرافی 

کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی نوشته دانیل استیل معروف‌ترین رمان‌نویس آمریکایی، ماجرایی است معمایی درباره زنی ثروتمند که سال‌ها پیش محتویات ارزشمندی را به صندوق امانات بانک سپرد اما دیگر به سر آن نیامد

کتاب حاضر داستانی هیجان‌انگیز است که در آن صندوق امانت متروکه‌ای در بانک نیویورک گشوده می‌شود که دو دسته نامه، تعدادی عکس و بیست‌ودو قطعه جواهر در آن وجود دارد. کارمند دادگاه «جین ویلویی» مسئول تحقیق درباره صاحب صندوق که «مارگارت والاس پیرسون دی سان پیگنلی» نام دارد، است. پس از برنامه‌ریزی برای قیمت‌گذاری جواهرات، «جین» و حراج‌کننده شرکت مزایده «کریستیز فیلیپ لاتون» با هم تصمیم می‌گیرند اطلاعات بیشتری در مورد داستان «مارگارت» به دست بیاورند.

دانیل استیل نویسنده محبوب آمریکایی با قلم توانا و گیرای خود داستان را رازآمیز و جذاب پیش می‌برد تا خواننده با کارمند دادگاه «جین ویلویی» همراه شود و سرنخ‌های مهم معمای این رمان را حل کند.

 

 

دانیل استیل نویسنده کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

دانیل فرنانده دومینیک شولین استیل از محبوب‌ترین نویسندگان آمریکا و جهان است که در سال 1947 در نیویورک به دنیا آمد اما کودکی‌اش را در فرانسه گذرانده است. دانیل استیل بعد از انتشار هشتمین کتاب خود به شهرت رسید و در سال 1981 میلادی موفق شد از سوی یکی از دانشگاه‌های آمریکا در جایگاه 10 زن تاثیرگذار در جهان قرار بگیرد. همچنین در سال 1984 نیویورک‌تایمز چهار اثر او را به عنوان ده کتاب پرفروش جهان معرفی کرد.

رکورد فروش کتاب‌های استیل در گینس ثبت شده است. آثار او در دهه 80 به طور متوالی 381 هفته در صدر جدول فروش قرار گرفت و در سال‌های اوج این نویسنده حدود 600 میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رسید. کتاب‌های او سال‌های مختلف مورد الهام و اقتباس قرار گرفته است و فیلم و سریال‌های متعددی برگرفته از کتاب او به نمایش درآمده است.

درباره کتاب دانیل استیل دارایی‌های یک زن اشرافی :

«مارگارت والاس پیرسون دی سان پینگلی» زنی ثروتمند بود که سال‌ها پیش محتویات ارزشمندی را به صندوق امانات بانک سپرد اما پس از گذر چندین سال خبری از دارایی خود نگرفته است. این مسئله مسئولین رسیدگی به این پرونده را با سوالات عجیبی رو‌به‌رو می‌کند. آن‌ها نمی‌دانند که او زنده است یا این وسایل به وارثان او تعلق خواهد گرفت. اگر زنده است پس چرا این همه مدت سراغی از صندوقچه‌اش نگرفته است یا اگر زنده نیست این حجم از ثروت به چه کسی خواهد رسید؟

سرانجام نامه‌ها، عکس‌ها و جواهرات گرانبهای این صندوقچه مورد بررسی قرار می‌گیرند و به کمک شرکت مزایده‌ی «کریستیز فیلیپ لاتون» قیمت‌گذاری می‌شوند. اما همین تحقیق و تفحص ماجرای کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی (Property of a noblewoman) را به جاهای عجیبی می‌کشاند که انتظارش را نخواهید داشت.

 

 

حماسه گیلگمش

حماسه گیلگمش/مشهورترین نمونه ادبیات سومری

کتاب دلبر

کتاب دلبر (معشوقه) اثر دانیل استیل

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا