راز لاغری کایلی جنر /کایلی جنر بعد از زایمان 18کیلو وزن کم کرده است

یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 چهره ها
کایلی جنر

راز لاغری کایلی جنر

کایلی جنر، شخصیت رسانه‌های اجتماعی و تاجر آمریکایی که حدود سه ماه پیش دومین فرزند خود را به دنیا آورد، در حال حاضر در راه بازگشت به تمرینات روتین خود است.

کایلی جنر 24 ساله با نوشتن تاریخ تولد کوچولو “2/2/22” خبر تولد دومین فرزندش را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

کایلی جنر بنیانگذار لوازم آرایشی در 2 فوریه 2022 صاحب فرزند دوم (پسر) با دوست پسرش تراویس اسکات شد. این زوج در حال حاضر یک دختر 4 ساله استورمی دارند.

 

کایلی جنر

کایلی جنر

کایلی جنر در تلاش است تا به اندام قبل از نوزادی خود بازگردد

او نوشت: «تنها 18 کیلو کم کردم فقط سعی کردم سالم و صبور باشم. پیاده روی/پیلاتس ترکیب مورد علاقه من است.

کایلی، مادر دو فرزند در حال حاضر در تلاش است تا اندام قبل از تولد خود را بازگرداند. در ماه مارس، او یک ویدیوی آینه ای را از طریق استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در وسط او چشمک زد. او سپس نوشت: “شکم من اینجاست که در حال تلاش برای بازگشت است”.

از زمان تولد دومین فرزندش، کایلی درباره تغییرات بدنش صحبت کرده است.

کایلی در استوری اینستاگرامی که قبلا به اشتراک گذاشته بود، گفت: «فقط می‌خواهم به مادران پس از زایمانم بگویم که زایمان آسان نبوده است».

او افزود: «خیلی سخت است. این آسان نیست، از نظر روحی، جسمی، روحی، این فقط دیوانه است. من نمی‌خواستم بدون این که بگویم به زندگی برگردم، زیرا… برای مادران دیگری که در حال حاضر آن را تجربه می‌کنند، فکر می‌کنم می‌توانیم به اینترنت سر بزنیم و ممکن است برای افراد دیگر خیلی راحت‌تر به نظر برسد و ما را تحت فشار بگذارد. اما برای من هم آسان نبوده است.»

 

 فرزند کایلی جنر

فرزند کایلی جنر

پس از تولد پسرشان، این زوج نام پسرشان را ولف ژاک اعلام کردند. پس از حدود شش هفته از تولد دومین فرزندش، کایلی با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که این زوج تصمیم گرفته اند نام پسرشان را تغییر دهند.

در 21 مارس، او اعلام کرد که نام پسرش دیگر “ولف ژاک” نیست. او دلیلی بیان کرد که نام پسرشان واقعاً در ذهن او طنین انداز نبود.
کایلی هنوز نام رسمی نوزاد پسرش را اعلام نکرده است

کایلی و تراویس گفتند که تصمیم گرفته‌اند نام کوچک پسرشان را تغییر دهند زیرا ولف «واقعاً احساس نمی‌کرد که او باشد».

به گزارش پیپل، یکی دو ماه پیش یک منبع به آنها گفت که کایلی «زمانی که آماده باشد» نام پسر بچه اش را به اشتراک می گذارد.

 

همسر کایلی جنر

همسر کایلی جنر

کایلی و تراویس وولف را دوست داشتند، اما پس از آشنایی با پسرشان، احساس کردند که نام برای او مناسب نیست. آنها می خواستند نام کاملی را انتخاب کنند که هر دو دوست داشتند.

کایلی همچنین ماه گذشته با Entertainment Tonight به اشتراک گذاشت که او و تراویس “گزینه های قوی” دارند. با این حال، آنها به طور رسمی با تغییر نام پسر خود همراه نشدند زیرا از انتخاب نهایی خود مطمئن نبودند.

کایلی گفت: «وولف هرگز در لیست ما نبود. این فقط چیزی بود که Khloé [کارداشیان] پیشنهاد کرد. هیچ چیز علیه ولف نیست، فقط او نبود.»

 

بیوگرافی سارا علی خان

بیوگرافی سارا علی خان بازیگر سینما بالیوود

رایان هرست

رایان هرست | 25 واقعیت جالب در مورد رایان هرست

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا