جدید ترین بازیگر سریال «آقازاده»

سه‌شنبه 22 مرداد 1398 سینما
کامبیز دیرباز در سریال «آقازاده»
کامبیز دیرباز در سریال «آقازاده»

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا تجربه جدیدی برای نمایش خانگی است که با حضور چهره های سرشناس دنیای بازیگری جلوی دوربین رفت.سریال آقازاده

سریال آقازاده
کامبیز دیرباز جدیدترین بازیگری است که به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست.

 در هفته‌های قبل مهدی سلطانی، امین تارخ، امین حیایی و جمشید هاشم‌پور هنرمندان شاخصی بودند که به عنوان بازیگران اصلی سریال «آقازاده» معرفی شدند.

تجربه تازه حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی پس از «قلب یخی» که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی را رقم می‌زند، حالا بازیگر جدیدی را در فهرست خود دارد.

کامبیز دیرباز که نقشی دوگانه در سریال ایفا می کند و چهره‌ای به ظاهر خشن و تند دارد که کلید ماجرا به دست او است. دیرباز که این روزها «رالی ایرانی» را به عنوان یک رئالیتی شو در شبکه نمایش خانگی دارد، با «آقازاده» اولین تجربه بازیگری در سریال‌های این مدیوم را نیز با نقشی خشن به کارنامه کاری خود اضافه می کند.

بیشتر بخوانید:امین حیایی بازیگر جدید سریال آقازاده

کامبیز دیرباز در سریال «آقازاده»

این بازیگر ۴۴ ساله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۸۲ برای بازی در فیلم «دوئل» احمدرضا درویش به دست آورد.

«به نام پدر» از آثار ابراهیم حاتمی کیا، «عیار ۱۴» ساخته پرویز شهبازی و تجربه کارگردانی شهاب حسینی در سینما یعنی «ساکن طبقه وسط» از دیگر آثار سینمایی دیرباز است که در فیلم پرفروش «اخراجی‌ها» نیز نقش مجید سوزوکی را برعهده داشته است.

دیرباز پیش از این در «پیکسل» به عنوان اولین سریال تعاملی با حامد عنقا همکاری داشته که به زودی پخش می‌شود. «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر» نیز از همکاری های او با بهرنگ توفیقی است.

سریال «ایل‌دا» با بازی پوریا پورسرخ

تصویربرداری پروژه سریال «ایل دا»

معرفی برگزیده های جشن سینما سینما

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا