واکنش فرهاد مجیدی به کری خوانی وزیر ارتباطات پس از پیروزی پرسپولیس

شنبه 25 اردیبهشت 1400 ورزشی
فرهاد مجیدی

واکنش فرهاد مجیدی به توئیت جنجالی وزیرجوان

 

توئیت کری خوانی وزیر ارتباطات پس از پیروزی پرسپولیس در دربی 95، سر و صدای زیادی به پا کرد و با واکنش های زیادی همراه شد.

شب گذشته و بلافاصله پس از برتری پرسپولیس در دربی 95، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری، با ارسال توئیتی در فضای مجازی برای استقلالی ها کری خوانی کرد که این توئیت جهرمی حتی با واکنش فرهاد مجیدی نیز روبرو شد.

آذری جهرمی که همه از علاقه او به پرسپولیس آگاهند، سابقه طولانی در کری خوانی برای هواداران استقلال دارد و او شب گذشته و پس از برتری تیم مورد علاقه اش، ستاره های استقلال که نشانه ای از دو قهرمانی این تیم در آسیا دارد را نشانه گرفت و همین مسئله با واکنش شدید هواداران این تیم روبرو شد.

جهرمی در این توئیت خود، با سخره گرفتن دو ستاره استقلال نوشت: ” ولی به نظرم اون دو تا ستاره‌، سیّاره باشند” و یک ایموجی چشمک را نیز در پایان توئیتش قرار داد و این مسئله منجر به شدیدترین واکنش ها از سوی هواداران استقلال شد.

دربی 95

دربی 95

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی در واکنش به توئیت آذری جهرمی گفت:

” در مورد آقای جهرمی هم (با سوال از مدیر رسانه‌ای که فامیل وزیر ارتباطات را درست گفته باشد) واقعا باعث تاسف است یک وزیر مملکت -البته وجود همین وزیرهاست که مملکت به این روز افتاده است- آنقدر شعور ندارند که بدانند که یک قشری از هواداران استقلال، جوانانی هستند که با برد و باخت استقلال یک هفته خوشحالند و یک هفته ناراحت. و این موقع می‌آیند و توی این وضعیت این صحبت‌ها را می‌کنند. امیدوارم ایشان که بالاخره وزیر یک مملکت هستند، سطح شعورشان هم در سطح وزیر باشد.

المپیک توکیو

کسب مدال طلای محمدرضاگرایی در المپیک توکیو 2020

لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر فوتبال دربی 95 /‌ پرسپولیس تهران 1 و استقلال تهران 0

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا