لیگ برتر فوتبال دربی 95 /‌ پرسپولیس تهران 1 و استقلال تهران 0

جمعه 24 اردیبهشت 1400 ورزشی
لیگ برتر فوتبال

 لیگ برتر فوتبال دربی 95

بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران  امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ جمعه: 1400/02/24 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر
داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: حسن اکرمی/ کمک داور ذخیره: محمدرضا مدیرروستا/ ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در صورت برد این تیم مقابل استقلال تهران بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان به هر یک از اعضای پرسپولیس پرداخت کند. این خبر نیز به صورت رسمی در اردوی این تیم منتشر شده تا روحیه آنها برای بردن آبی‌پوشان در دربی ۹۵ افزایش پیدا کند. بازیکنان و مربیان استقلال تهران در حالی پاداش ۴ الی ۶ میلیون تومانی در آستانه بازی با پرسپولیس دریافت کردند که هیأت مدیره سرخپوشان نیز وعده پاداش به اعضای این تیم داده است.

ترکیب استقلال در دربی

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

مربی :فرهاد مجیدی

ترکیب پرسپولیس در دربی

حامد لک-سیدجلال حسینی-احمد نوراللهی-کمال کامیابی‌نیا-محمدحسین کنعانی‌زادگان-سیامک نعمتی-وحید امیری-احسان پهلوان-مهدی ترابی-عیسی آل کثیر-شهریار مغانلو

مربی:یحیی گل محمدی

شرح گل

پرسپولیس 1 – استقلال 0 (دقیقه 55: عیسی آل‌کثیر): وحید امیری با حرکت سریع تا پشت محوطه جریمه استقلال پیش رفت که پاس در عرض او را شهریار مغانلو با مهار توپ و شوت روی پای زمینی زد تا در ادامه دفع رشید مظاهری مقابل پای عیسی آل‌کثیر بیفتد و با ضربه بغل پا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی

واکنش فرهاد مجیدی به کری خوانی وزیر ارتباطات پس از پیروزی پرسپولیس

لیگ برتر

لیگ برتر/نتیجه بازی تیم استقلال 0- تیم ذوب آهن 2

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا